🔥~GR BÖLÜM 3~🔥

765 85 128
                                    

  Merhabalar benim çok kıymetli okuyucularım. Siz bu satırları okurken ben evde heyecanla sizden gelecek olan bildirimleri bekliyor olacağım. Sizlerle yep yeni bir kitapta tekrardan buluşmak benim için oldukça mutluluk verici. Umarım yeni kurgumu sizlere beğendirebilmişimdir. Kitabımız henüz çok yeni oluğu için hemen hemen ilk beş bölüm giriş bölümü olacak. Olaylar genel olarak beşinci bölümden sonra tamamen başlamış olacak. Bölüm hakkındaki güzel düşüncelerinizi bekliyorum. Bir sonraki bölüme kadar sevgiyle kalın 🖤🔥.

 Bir sonraki bölüme kadar sevgiyle kalın 🖤🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Yüreğimin kıyılarında geziyor yalnızlığım. Her an yüreğimin ucundaki uçurumdan atlayıp beni yalnız bırakacak gibi. Ve beni yalnızlığım bile terk ediyor."

                  🔥🔥🔥🔥🔥

   Kendime hazırladığım aperatif kahvaltı tabağını da alıp balkona çıktım. Hava oldukça güzel gözüküyordu. Kahvaltımı yaparken havuzun doldurulduğunu görünce mide ilacımı alıp bikinimi üzermne geçirdim. Mayıs ayının sonunda olmamıza rağmen hava oldukça sıcaktı ki havuzun doldurulması da buna işaretti. Havlumu ve anahtarını kaptığım gibi evden çıktım. Kimse ortada yokken yalnız başıma yüzüp çıkmak istiyordum. Şezlonglardan birine anahtarımı ve havlumu koyduktan sonra üzerimdeki elbiseyi çıkarıp koydum. Önce suyu ayağımla kontrol ettikten sonra tüm bedenimi ılık suyun içine attım. Suyun arındırıcı hissi tüm bedenimi ele geçirdi. Gözlerimi suyun içinde açıp bir uçtan diğer uca kadar suyun altından yüzerek gittim. Diğer uca ulaştığımda nefes nefese kalmış bir şekilde havuzun kenarlarına tutunarak yüzeye çıktım. Ciğerlerimin oksijenle teması ufak bir öksürmeye sebep olsa da birkaç aydır yapmamış olduğum bu hareket oldukça rahatlamamı sağladı. Birkaç soluk daha aldıktan sonra tekrar dibe dalıp diğer uca doğru yüzmeye başladım. Gözlerim klorlu sudan dolayı yanmaya başladığında gözlerimi birkaç saniye için kapatıp gözlerin kapalı yüzmeye başladım. Kolların havuzun kenarına değdiğinde uca ulaştığını anlayıp ellerim gözlerimin üstünde suyun üstüne çıktım. Ve tam o anda ne olduysa oldu. Çarptığım iri beden sebebiyle gözlerimin yanmasına aldırış etmeden hızla gözlerimi açtım. Karşımda en az benim kadar şaşkın bakan güzel sesli komşumu görmeyi beklemiyordum. Birkaç saniye boyunca ne olduğunu kavramaya çalıştım. Aramızda hiç mesafe olmadığını farkedince hızla kendimi geriye çektim.

GİRİFT RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin