Louis pov
Nee godverdomme, ik stamp op de grond. 'Je gaat trouwen met die hoe..'
'WAAG HET NIET OM ANNE ZO TE NOEMEN!' schreeuwt mijn vader. 'O NEE? DAAR HEB IK ALLE REDEN TOE!' brul ik. Ik adem zwaar. Dan storm ik naar mijn kleine kamertje in dit klote huurhuis. Ik denk na over van alles.Anne is al een tijdje de nieuwe vriendin van mijn vader. Ze hebben elkaar ontmoet op een feest van een hele hoop kennisen die ik niet ken. Blijkbaar sloeg de vonk meteen over en ze gingen steeds meer en meer met elkaar om tot ze uiteindelijk in een relatie zaten. En nu heeft mijn vader haar ten huwelijk gevraagd en ik mag haar niet. Dat komt misschien door het feit dat we door haar: 1 weer moesten verhuizen, 2 ik wil geen moeder en al helemaal geen stiefbroer, 3 ik mag haar gewoon niet. Ik heb haar één keer ontmoet en ze deed heel erg aardig maar nee, ik vond haar niet leuk.
Mijn vader had dit huurhuis gehuurd ( duhhh ) omdat we over drie dagen bij Anne en haar zoon gaan wonen. Die zoon is even oud als ik. Ik zucht diep. Morgen ga ik naar mijn nieuwe school en ik ga iedereen even laten zien dat er met Louis William Tomlinson niet te dollen valt. Op mijn vorige school was ik de badboy en dat word ik nu weer. Die zoon van anne zal wel een enorme sukkel zijn, ik lach smalend.
Pov Harry
Ik zit in mijn kamer en denk na. Mijn moeder heeft vanmiddag verteld dat ze gaat trouwen met Robin. Ik vond hem best aardig dus ik dacht: oké, prima! Morgenavond komt hij met zijn zoon hier eten. Ik ben benieuwd naar zijn zoon. Hoe zou hij zijn? Aardig, brutaal, behulpzaam, rotjong... Zal hij knap zijn ? Ja, ik ben openlijk gay dat zal ook wel de reden zijn waarom ik gepest word..... nee harry hij.wordt.je.broer. ik zucht weer. Morgen word de grote dag. En ik heb er eigenlijk best wel zin in.Louis pov
Ik ga in mijn bed liggen en staar naar het plafond. Hopelijk zitten er een paar leuke meiden in mijn nieuwe klas. Vast wel. laatste jaar vwo. Hoe ik dat niveau vol heb kunnen houden zonder iets te doen is een raadsel. En daarna naar de universiteit. Saai
Saai. Mijn vader hoef ik even niet te zien. Gewoon iemand ten huwelijk vragen en bij diegene gaan wonen zonder mijn toestemming. Ik zucht geïrriteerd en val in slaap.~ mijn eerste hoofdstuk van dit boek. Ik vind l.s boeken altijd mooi omdat er zo'n mooi verhaal achter zit dat ik er zelf ook een wilde schrijven. Veel plezier me de volgende hoofdstukken.
Vote, comment, follow en hebben jullie ideeën voor pergonases laat het weten ciao! ~
JE LEEST
i hate you/i love you
Romantiklouis tomlinson de badboy en harry styles de softboy worden stief-broers. en ze mogen elkaar niet bepaald. toch groeit er wat tussen hen. alleen een van hen heeft daar geen behoefte aan.