( ik wist niet of jullie het leuk zouden vinden of ik louis' zusjes in het verhaal zou zetten maar ik vond het wel leuk dus heb ik het maar gedaan. Harry's zus gaat niet in dit verhaal komen sorry daarvoor. Hoe zijn zusjes erin komen is een beetje onwerkelijk misschien maar ik had geen andere reden. )
Harry pov
Louis en ik hebben nu 1 week verkering en ik ben zooooo verliefd op hem. Het is een beetje onwerkelijk dat mijn grootste ( ex ) pester nu mijn vriendje is. Ik glimlach als ik Louis voel bewegen, het is 7:30 uur. Lou mompel ik. Jahhh zegt hij slaperig. We moeten opstaan. Hij zucht en geeft me een kus waarna hij uit bed stapt. Ik grinnik, louis is bepaald geen ochtendmens.Als we even later onze fietsen gaan pakken voel ik een steek in mijn maag. Louis wil niet dat Liam en Zayn weten dat we verkering hebben en dus fietsen we apart naar school en negeren we elkaar op school zoveel mogelijk. Het doet pijn maar ik snap Louis ook wel. En ik ben niet alleen. Ik en Niall zijn hele goede vrienden geworden gelukkig! Louis geeft me een kus en fietst dan weg. Ik zucht en fiets naar Nialls huis.
Als we op school aankomen zetten we onze fietsen weg en gaan dan naar binnen. De hele schooldag is erg normaal. Als De bel gaat lopen als ik naar buiten om weg te gaan. Kom Harry roept Niall, ik lach en pak mijn fiets. Net als we weg fietsen zie ik Louis, Liam en Zayn naar buiten komen. Ik zucht, ik zou zoooo graag gewoon met Louis naar buiten lopen zonder problemen. Maar ja.... dat gaat nou eenmaal niet.
Als we allebei thuis zijn vraagt Louis' vader of we even naar beneden kunnen komen. Als we aan de tafel zitten zucht hij. Hij kijkt even naar mijn moeder die rustgevend knikt en haar hand op de zijne legt. Louis...... je tante is ernstig ziek en je oom kan niet alleen voor ze zorgen. Je zusjes komen hier weer wonen. Het is even stil. Wat !? Zusjes? Wat bedoelen ze met zusjes? Dan barst Louis in huilen uit...
Louis pov
Ik barst in huilen uit. Het is niet waar !? Mijn zusjes komen hierheen. Ze komen hier wonen. Ik kan ze eindelijk weer in mijn armen sluiten. Harry kijkt mega verward. Hallo kan iemand mij dit even uitleggen! Zegt hij. Ik probeer mijn tranen weg te vegen maar ze blijven maar komen dus mijn vader neemt het woord.Louis heeft nog 4 jongere zusjes lottie, fizzy, daisy en phoebe. Toen mijn vrouw dood ging kon ik niet voor ze zorgen. Mijn zus en haar man wilden wel voor mijn dochters zorgen. Dat was zo'n 2 jaar geleden. Ze beloofden de meisjes op te voeden als hun eigen kinderen want die hadden ze zelf niet. Met veel pijn in mijn hart ging ik akkoord. Louis bleef bij mij wonen. En nou ja... we hebben niks meer van ze gehoord. Alles wat in die 2 jaar is gebeurd weet je wel. Ik zuchte als ik terugdacht aan alle geweldige tijden die ik met mijn zusjes had. Dussss louis heeft 4 zusjes die hij 2 jaar niet heeft gezien en ik al helemaal nooit ? En die komen hier wonen ? Vat Harry samen. Harry's moeder knikt. Ik ben er natuurlijk meteen mee akkoord gegaan zegt ze. Ons huis is groot genoeg en ik zal ze liefdevol ontvangen. Harry knikt. Ik denk: ik kan niet wachten tot ze hier zijn dan heb ik eindelijk mijn zusjes weer terug.
Harry pov
Even later zitten ik en Louis boven op mijn kamer. Dusss zeg ik. Vertel eens wat over je zusjes. Louis knikt vrolijk.
Oke daar gaan we.
Mijn oudste zusje heet lottie. Ze is ongeveer 16 jaar oud ( de laatste keer dat ik haar zag was ze 14 ) ze is erg aardig en vrolijk. Ik denk dat ze de afgelopen 2 jaar goed voor mijn zusjes heeft gezorgd en ik kan niet wachten haar te zien. Fizzy is druk, lief en aardig. Ze is nu 15. Ze houd van sporten en haar lievelingskleur is blauw. Dat was het 2 jaar geleden tenminste......
Daisy kan je het beste beschrijven met 2 woorden druk en lief. Ze is een tweeling met Phoebe en ze zijn beide 14. Phoebe is lief, zorgzaam en rustig. Ze kan met iedereen goed overweg die een beetje gevoel en een goed hart heeft.Je houd echt van ze hè? Vraag ik. Louis knikt. En weet je Harry er is nog iemand van wie ik zielsveel hou. Nou? Jij! Ik glimlach. Louis geeft me een lange zoen. Louis? Ja. Ik vind dat we het moeten vertellen. Aan onze ouders? Ja. Louis zucht. Ik weet het niet hoor Harry. Ik weet het wel Louis! Oke.... dan gaan we het doen. Ik glimlach.
Mam, pap zeg ik. Ja ?zeggen ze. Ik en Louis moeten wat vertellen. Wat dan?
Ik en Louis kijken elkaar aan. Hij knikt naar me. Ik zucht. Ik en Louis zijn in een relatie zeg ik snel. Onze ouders kijken ons verbaasd aan. Dan groeit er een grote glimlach op haar gezicht. Dat is geweldig roept ze. Dan kijkt ze naar haar man. wat vind jij ervan ? Homo? Louis, jij? Het verbaasde mij ook zegt Louis verlegen. Mijn idee over dit is hetzelfde als die van Anne. Jullie zijn leuk samen ! Ik en Louis kijken elkaar dolblij aan. We geven jullie wel even een tijdje alleen zegt mijn moeder. Dit is geweldig zegt Louis blij. Nou alleen Zayn en Liam nog mompel ik.... ach Harry dat komt nog wel een keer zegt louis. Vervolgens geeft hij me een lange zoen.........Yehhh ze hebben het verteld. En wat vinden jullie ervan dat Louis' zijn zusjes ook in dit verhaal komen ? Ik heb 2 boeken die ik nog niet heb gepubliceerd maar wel in de maak zijn. Jullie mogen kiezen welke als eerst online komt ( dat zal dan wel over een paar dagen zijn)
1 he is my only angel= een larry verhaal( alweer ) harry zit al jaren in een weeshuis maar dan word hij geadopteerd door Louis die een moeilijk verleden heeft en het erg moeilijk vind om zijn leven weer op te pakken. Toch groeit er wat tussen hen. Maar dan komt hij ertussen....
2 de prinses die nooit begrepen werd= een heel ander verhaal dan mijn andere verhalen. Het gaat over 13 prinsessen waarvan er één veracht werd door de mensen. Zij krijgt magie in handen en probeert wraak te nemen.Jullie mogen kiezen.
Beyyy Anna
Ps. Lees alsjeblieft allemaal het verhaal meet me at the top
JE LEEST
i hate you/i love you
Romansalouis tomlinson de badboy en harry styles de softboy worden stief-broers. en ze mogen elkaar niet bepaald. toch groeit er wat tussen hen. alleen een van hen heeft daar geen behoefte aan.