ze wilde je die pijn besparen!

497 11 29
                                    

Louis pov
Ik loop met Eleanor door de gang van de school naar het juiste lokaal. Aangezien ik de jongens niet kon vinden en Eleanor alleen bij haar kluisje stond. 'Misschien kunnen we wat afspreken?' Vraagt ze, ze lijkt wel een beetje verlegen ofzo. 'Ja, oké. Waar?' Ik weet dat ik nogal kortaf ben maar Eleanor lijkt er geen last van te hebben. 'Dezelfde plek als vorige keer, 13:30.' 'Is goed' we lopen de klas in waar ik Niall, Liam en Zayn zie zitten. Ik plof naast Niall neer. 'Waarom was je met Eleanor?' 'Ik kon jullie niet vinden' ik vind het best irritant dat ik moet uitleggen waarom ik bij haar was. Mag dat soms niet? Maar ik heb geen zin in ruzie dus ik houd m'n mond.

Die middag zit Eleanor al op het bankje. 'Hey Louis' glimlacht ze. 'Hey, ik zie je de laatste tijd maar vaak alleen, heb je ruzie met je vriendinnen?' Ze schud haar hoofd. 'Ik denk het niet, maar misschien zien zij dat anders. Ik heb tegen Taylor gezegd dat Harry gay is, wat ze niet goed opvatte. Ze dacht zeker dat ik haar die relatie niet gun, Ariana en Selena praten nog met me, maar niet waar zij bij is.' 'Dan heeft die Taylor maar pech, Harry is bezet door mij en dat ga ik d'r vertellen ook, morgen.' Ze haalt haar schouders op. 'Die andere 2 zijn weg van Zayn en Liam dus....' 'dat is dan ook pech.' 'Hoezo?' 'Die hebben een relatie, met elkaar.' 'Zijn zij ook al gay?' 'Wat is daar mis mee?' Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. 'Niks' mompelt ze. 'Ik praat wel met Taylor en ook die andere 2 als je dat wilt?' Ze knikt, 'bedankt Louis!' 'Graag gedaan.'

Harry pov
'Michael, wat doe je?' Ik ben een beetje bang op dit moment. 'Shhh' fluistert hij. Dan drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik wil gelijk terugtrekken natuurlijk maar dwing mezelf dit niet te doen. Dan is mijn hele plan mislukt. Dus ga ik in de zoen mee, die trouwens echt totaal niet goed voelt. Ik beeld me in dat hij Louis is, dan gaat het opzich wel. 'Sorry Harry, ik kon het niet laten' zegt Michael. 'Geeft niet het was best leuk.' Die woorden kostten zo veel moeite om uit te spreken, je wilt niet weten. 'O ja?' Ik knik. Om het te verergeren druk ik mijn lippen nu op die van hem, het voelt erger als dat hij het bij mij doet. Maar het is voor een goed doel. 'Michael!' Roept een van de andere jongens. 'Ik kom eraan Ashton!' Roept hij terug. Hij geeft me een laatste kus en loopt weg (waarna ik mijn lippen aan mijn mouw afveeg.)

Michael pov
'Zat je nou weer bij hem?' Vraagt Ashton ongelovig. Ik knik, 'en raad eens. We hebben gezoend!' Ik kan het zelf nog nauwelijks geloven, ik met die perfecte Harry! Hij glimlacht, 'ik ben blij voor je Michael.' 'Ik voel me alleen een beetje schuldig, hij is in een relatie...' 'ik hoorde van Luke dat zijn zus hem bijna heeft. Dan hoef je je er geen zorgen meer om te maken en, zoende hij terug?' 'Ja' 'dan hoeft hij waarschijnlijk geen relatie meer met Louis.' 'Thanks Ashton!' Zeg ik vrolijk.
Harry is zooo knap, hoe doet hij dat toch? Ik weet dat Luke het niet goed vind dat ik bijna altijd daar ben maar ik kan het niet helpen, hij is te leuk!

Eleanor pov
'Hij heeft me nog steeds niet gevraagd!' Zeg ik boos tegen Luke als ik weer thuis ben. 'Na al die tijd dat Harry weg is en ik met hem optrok zou je toch denken dat hij me al gevraagd zou hebben?' Luke knikt, 'ik wel om eerlijk te zijn.' 'Hoe gaat het daar?' 'Z'n gangetje. Michael is helemaal verliefd op Harry geworden.' 'Die vieze homo' zeg ik vol afgrijzen. 'Eleanor, waarom is hij dat wel en Louis niet? Die is toch zeker ook met een jongen?' 'Niet voor lang meer' snauw ik. 'Eleanor, hij houd van Harry anders had hij wel iets gedaan. Je wilt toch niet iemand die niet van jou houd?' Hoe durft hij?! 'Louis word van mij Luke, dat is waarom jullie hem daar vasthouden.' Hij knikt, 'ja ja ik begrijp het' hij rolt met zijn ogen, staat op en loopt de kamer uit.

De volgende dag zit ik in de Starbucks. Ik hoop heel erg dat Louis inderdaad met Taylor is gaan praten. Anders ben ik alleen en gaat mijn reputatie eraan! Ik ben blij dat Louis mij begint te vertrouwen dat is tenminste al iets! 'Hey Eleanor' zegt een stem. Ik Kijk op, het is Taylor. 'Die jongen, Louis kwam met me praten. Hij wilde het hebben over wat jij hebt gezegd.' 'Oh, oke' ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. 'Heb jij hem dat gevraagd, waarom?' Vraagt Taylor. 'Je zou toch niet naar mij luisteren' 'ik luister' ik zucht. 'Taylor geloof me, ik wilde, nou ja wil je niet bij Harry weghouden. Ik vertelde gewoon wat ik wist dat hij met Louis is.' 'Dat hoorde ik ja, wat ga je eraan doen?' Vraagt ze. 'Eraan doen?' 'Ik geloof niet dat jij het over je kant laat gaan nu je hem leuk vind' ik knik. 'Dat klopt...' moet ik haar vertellen over dat ik Harry heb laten ontvoeren, kan ze het voor zich houden?

Louis pov
(Een tijdje eerder)
'Taylor!' Roep ik als ik haar zie lopen door het winkelcentrum. 'Dat ben ik, wat wil je van me' lekker aardig is ze. 'Praten over je vriendschap met Eleanor.' Ze kijkt me ongelovig aan, 'vriendschap? Ze probeert me weg te houden bij Harry de jongen waar ik verliefd op ben, we zijn dus geen vrienden!' Hoe durft ze, mijn Hazza! 'die Harry waar jij zo verliefd op bent is anders wel mijn vriendje, hij is hartstikke gay en bezet dus zet hem uit je hoofd!' Zeg ik boos. 'En daarna, ga je het met Eleanor bijleggen. Ze wilde jullie absoluut niet van elkaar weghouden, ze wilde alleen maar dat je er niet zelf achter zou komen omdat dat je pijn zou doen, dat wilde ze je besparen.' Nu kijkt ze verbaasd, 'waarom komt ze dat dan zelf niet zeggen?' 'Omdat ze weet dat je niet zou luisteren.' 'Goed goed, ik zoek haar op en praat met haar.' Dan loopt ze weg.

Beetje shitty hoofdstuk maar ik had niet veel inspiratie. Ik heb niet zoveel geschreven aan dit boek omdat ik zo druk bezig was met een serie op Netflix (oeps!😂) hij heet Once upon a time, is er iemand anders die dat kijkt?

Anyway, volgend hoofdstuk een ontsnappingspoging?

Beyyyy

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu