ze weten het !

923 15 19
                                    

+ extra lang hoofdstuk omdat het bijna kerst is ! + 

Liam pov
Ze proberen het te verbergen maar het lukt ze niet, ik zie overduidelijk de liefde in de ogen van de één als hij naar de ander kijkt. Louis probeert het uit angst voor mij en Zayn geheim te houden maar het lukt hem niet, ik heb hem door. Ik zie gewoon hoeveel pijn het hem doet als hij Harry uitscheldt maar ook met hoeveel liefde hij naar Harry kijkt als die langsloopt, keek Zayn maar zo naar mij...... ja je hoort het goed ik ben verliefd op Zayn, op een jongen en mijn beste vriend ik had het niet slechter kunnen kiezen want Zayn in straight en bovendien de grootste homo hater die ik ken. Ik staar al 10 minuten voor me uit als ik opeens Zayn's stem hoor. " heyy Liam kom je ? We gaan chillen bij mij thuis" ik knik en sta snel op. En ik moet het nog ergens met je over hebben fluistert hij in mijn oor waardoor ik kippen vel krijg. Is goed zeg ik en hij knikt. We lopen de school uit naar onze fietsen en fietsen naar Zayn's huis.

Als we op zijn kamer zitten kijkt Zayn me aan. Ik denk Dat Louis wil stoppen met het pesten van Harry en Niall zegt Zayn dan. Ik kijk verbaasd, dit had ik niet verwacht. Misschien moeten we maar even aan hem duidelijk maken dat dat een grote fout is zegt Zayn met een grijns. Ik knik misschien wel ja mompel ik. Wat is er bro ? Vraagt Zayn. Eh...ni...niks ho..hoor stotter ik. Hoezo? Je doet zo raar de laatste tijd als ik het heb over Louis of Harry. Is dat zo ? Vraag ik en mijn stem is onnatuurlijk hoog. Zayn kijkt me even aan, gaat het echt wel goed Liam? Vraagt hij dan opeens bezorgd. Dit is de Zayn die ik leuk vind en er komt dus ook meteen een grote lach op mijn gezicht. Ja hoor zeg ik. Mooi glimlacht Zayn en de rest van de middag kijken we naar films.....

Louis pov
Volgens mij vermoeden Zayn en Liam iets. Ze praten minder met me en zien ook huis wel dat ik bijna niks meer tegen Harry doe. Als ik nu zou moeten kiezen tussen twee kanten holde ik meteen naar Harry toe. Maar ja.... ik ben te bang, ik ben gewoon een grote lafaard. Lief ? Hoor ik en ik kijk naast me, Harry was op mijn schouder in slaap gevallen maar was nu dus blijkbaar wakker. Ja ? Vraag ik. Waar denk je aan? Ik denk dat Zayn en Liam vermoeden dat we iets hebben zeg ik zacht. Ik wil je niet in de problemen brengen zegt Harry zacht. Doe je niet ! Zeg ik meteen terug en ik meen het ook.

Zullen we morgen samen naar het bos gaan? Vraagt Harry aan mij en ik knik vrolijk. Ik hou van het bos en ik weet dat Harry dat ook doet. Op dat moment krijg ik een berichtje van Zayn !

Zayn: yo man zin om iets te gaan doen morgen ?
Ik: nee sorry dat gaat niet ik ga morgen naar het bos
Zayn: o jammer, ga je alleen ?
Ik: ja
Zayn: oke dan bey
Ik: bey

Ik zucht, Zayn zal ongetwijfeld wel iets door hebben maar ja. Ik kijk nu al uit naar morgen ! 

Zayn pov

hij gaat morgen naar het bos zeg ik tegen Liam. in zijn eentje ? vraagt Liam met een opgetrokken wenkbrauw. ik geloof het ook niet zeg ik tegen hem. waarschijnlijk gaat hij met Harry. misschien wel ja knikt Liam. zullen we ze gaan volgen morgen? goed idee knikt hij. blijf je slapen dan vraag ik. hij slikt even maar knikt dan. ik kijk hem verbaasd aan maar haal dan mijn schouders op. 

de volgende morgen zijn we al om half acht wakker. ik ga rechtop in mijn bed zitten en kijk naar Liam. zijn haar zit door de war en hij heeft nog half een slaapgezicht maar op de een of andere manier vind ik het schattig. ho stop Zayn je valt niet op jongens! zullen we gaan vraag ik aan Liam en hij knikt. waar gaan jullie vandaag heen jongens ? vraagt mijn moeder. we gaan naar het bos zeg ik tegen haar. oke veel plezier zegt ze tegen ons. thanks ! zegt liam terug en dan gaan we. 

Liam pov

even later zitten we in Zayn"s auto bij het huis van Louis te wachten tot ze naar buiten kijken. kijk daar komen ze sist Zayn. ik zie Harry en Louis naar buiten lopen, ze stappen in de auto en rijden weg. zie je wel zegt Zayn en hij rijd er langzaam erachteraan. Als we bij het bos Aankomen zien we ze net het bos binnengaan. Ik kijk Zayn aan met een vragende blik. We moeten nog even wachten anders zien ze ons zegt hij en ik knik.

Harry pov
Hand in hand lopen Louis en ik door het bos. Ben je niet bang dat iemand ons zo gaat zien ? Vraag ik en hij schud zijn hoofd. En als dat wel zo is who cares ! Zegt hij vrolijk. Zayn en Liam zouden het niet zo leuk vinden mompel ik. Maak je daar niet zo druk om lieverd lacht hij. Ik glimlach naar hem en dan zoent hij me weer.

Even later ga ik even op een boomstronk zitten. Vind je het goed als ik wat drinken ga halen ? Vraagt Louis, ik zag daar net een klein winkeltje net aan de buitenkant van het bos. Ja hoor ga maar zeg ik glimlachend, hij loopt naar het winkeltje. Even zit ik daar alleen tot ik opeens een hatelijke stem hoor zeggen " zo zo helemaal alleen ?" Ik draai me en schrik, daar staan Zayn en Liam. Zayn loopt nonchalant naar me toe en grinnikt. Niemand zal je horen lacht hij. Ik zucht waar is Louis als je hem nodig hebt!? Hij duwt me tegen een boom aan en slaat me. Luister goed mannetje, ik zie wel dat jij en Louis geen vijanden meer zijn maar ik wil je een ding zeggen, blijf. Uit. Zijn. Buurt!-Zayn mompelt Liam, is dit wel zo handig. Stil Liam sist Zayn, deze jongen moet even weten met wie hij te maken heeft. Hij wil me net weer gaan slaan maar dan hoor ik een stem roepen " blijf van mijn vriendje af mongool" ik zucht van blijdschap Louis is er. Wat vriendje roept Zayn verbaasd. Louis komt op ons af rennen en trekt Zayn van me af. Ja vriendje ja snauwt hij. Als je nog een keer aan hem zit dan doe ik je wat ! Je bent homo zegt Liam verbaasd. Ja problemen mee !? Ik word warm van binnen door de manier hoe Louis mij beschermd het is zo lief. Hij is homo proest Zayn en hij kijkt naar Liam. Hoe konden we ooit met hem bevriend worden die vieze homo. Wat zei je vraagt Louis op dreigende toon. Dat jullie vuile homo's zijn roept Zayn en jullie horen hier niet thuis. Louis is woedend hij stormt op Zayn af en even later liggen ze vechtend op de grond. Ze raken elkaar goed en ik kan het niet aanzien. Ik ren naar ze toe maar Liam probeert me tegen te houden......

Louis pov
Ik zie dat Harry word vastgegrepen door Liam die hem slaat en doordat ik niet oplet ziet Zayn de kans me tegen een boom te duwen waardoor ik half versuft op  de grond val. Ik hoor Zayn lachen en zie hem naar Harry lopen die ook op de grond ligt. Hij slaat en schopt hem en ik kan het niet meer aanzien. Ik pak een stok die redelijk groot is en ren naar ze toe. Dan sla ik Zayn met de stok vol tegen zijn achterhoofd en hij zakt in elkaar. Doe normaal gilt Liam en terwijl ik Harry omhoog help zie ik dat Liam naast Zayn zit en hem liefdevol probeert te helpen en dan zie ik het pas. Liam is verliefd op hem. Louis kreunt Harry want hij heeft natuurlijk pijn. Kom weg hier zeg ik Als ik zie dat Zayn langzaam overeind komt. We rennen naar de auto en rijden naar huis.

Liam pov
Nadat ik Zayn omhoog heb geholpen zie ik dat Louis en Harry weg zijn. Gaat het vraag ik aan Zayn. Ik vermoord ze allebei sist hij. Had je verwacht dat ze een koppel waren vraag ik. Hij schud zijn hoofd, ik had wel verwacht dat ze vrienden ofzo zouden zijn maar niet dit snauwt hij. We gaan naar huis en al die tijd zit ik eraan te denken dat ik op de verkeerde ben gevallen. Hoe zou de grootste homofoob op de wereld die ik ken om homo te worden voor mij !?
Harry pov
De rest van het weekend zit ik in angst voor maandag. Wat moeten we doen als we elkaar op school zien. Er zijn meerdere redenen.
1 ik en Louis zijn een koppel en ze haten homo's
2 Louis heeft Zayn op zijn hoofd geslagen met een stok
En Niall weet ook nog van niks. Net op dat moment komt Louis de kamer in. Hij ziet mij op het bed zitten met een bang gezicht en komt naast me zitten en slaat zijn armen om me heen. Ik heb Niall net geappt wat er gebeurd is zegt hij zacht. Ik knik, dan besef ik me dat onze ouders ook nog van niks weten. Louis ? Zeg ik, ja. Ik wil het aan onze ouders gaan vertellen. Hij kijkt me verbaasd aan maar dan knikt hij " goed idee " nu? Nu! We lopen naar beneden onze ouders zitten aan tafel. Pap mam we moeten wat vertellen zeg ik zacht. Ze kijken ons met een ernstig gezicht aan. Ik en Louis zijn een koppel zeg ik. Het is even stil, wat leuk zegt Anne en Louis' vader knikt. Maar Louis jij? Homo? Vraagt hij verbaasd. Het verraste mij ook zegt hij zacht. Jullie zijn erg leuk samen zegt Anne en we kijken elkaar glimlachend aan. Onze ouders accepteren ons, nu de rest nog.......

+ met kerst komt er nog een deel online. Louis is over 3 dagen jarig jongens hellup ik ga dat echt niet overleven onze boobear word 27 tot het volgende hoofdstuk ! +

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu