verandering

995 24 17
                                    

+ heyyy allemaal ik heb een leuk idee voor dit verhaal. aan het eind van elk hoofdstuk zet ik een leuke YouTube video of een leuke fanart wat met one direction te maken heeft. laat me even weten of jullie dit een goed idee vinden. en dan nu verder met dit hoofdstuk. + 

Harry pov

sinds Louis me betrapt heeft op snijden probeer ik hem echt te ontwijken. Louis en zijn vrienden hebben mij deze week maar drie keer te pakken gekregen en dat vind ik hartstikke positief. sinds het lukt om Zayn en de rest te ontwijken doe ik het ook veel beter op school enzo. maar ik heb nog steeds geen vrienden wat ik wel heel irritant vindt. ik loop naar het muziek lokaal. ik hou van de muziek lessen. als we allemaal zitten begint de leraar te praten. hij zegt "ik wil dat jullie in tweetallen een liedje gaan schrijven en spelen voor de klas of een filmpje die je aan de klas gaat laten zien. en o ja het is voor punt" iedereen begint al naar elkaar te wenken maar dan zegt de leraar dat hij al tweetallen heeft gemaakt en hij begint ze op te lezen. na een tijdje heeft hij nog 6 namen over. oke Niall met Tom, Liam met Zayn ennnnn Louis met Harry. ik verstijf, nee nee nee waarom moet ik nou weer met Louis. waarom moet ik altijd als het niet uitkomt met Louis. 

Louis pov

shit shit shit  waarom moet ik nu weer met Harry. Zayn en Liam kijken me echt vol medelijden aan. het rare is dat ik het niet zo vreselijk vind als gedacht. ja het is niet leuk  maar het is zeker niet vreselijk. ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Harry, hij zit helemaal stijf en bleek op zijn stoel. oke zegt de leraar. de les is voorbij dit moeten jullie dus thuis afmaken. ik zucht, nou een lichtpuntje we hoeven beiden niet te reizen. we lopen het lokaal uit naar de aula. wtf waarom moet jij nou weer met die stomme homo. geen idee zucht ik. ik zie Harry, he homo roep ik, Harry draait zich om een paar leerlingen kijken ook om. morgen beginnen we met dat project. Harry knikt kort en draait zich om en holt weg de menigte in. Zayn begint te lachen. aan het einde van de schooldag lopen ik, Zayn, Liam en Niall naar de kluisjes. dan zien we Harry bij zijn kluisje staan. Misschien moeten we Harry maar een lesje leren dat Louis met hem zit opgescheept grijnst Liam. ik knik, aan de ene kant vind ik het onnodig en ook wel een beetje zielig want hij kan er ook niks aan doen. toch lopen we naar hem toe. Liam en Niall drukken Harry tegen de muur. ik kan de angst in zijn ogen zien. 

Harry pov 

ik strompel mijn kamer in. ik ben weer flink te pakken genomen en alles doet zeer. Louis deed minder dan eerst dacht ik, maar ik kan het me ook gewoon verbeeld hebben wat trouwens logischer zou zijn. ik heb er wel eens aan gedacht om van school te veranderen maar ik vind deze school ( behalve de pesters ) wel fijn. en trouwens Zayn heeft overal wel een paar vrienden die me het leven zuur kunnen maken, en heel raar voelt Zayn dan vertrouwd en misschien toch wel iets veiliger. als ik wat pleisters en verband heb gepakt en mijn wonden heb verzorgd hoor ik beneden de voordeur met een klap open en dicht hoor gaan. Louis is thuis dat is duidelijk. ik doe mijn deur snel op slot. ik heb mijn deur altijd op slot als Louis thuis is ik weet niet waarom maar dat voelt gewoon veel veiliger. ik maak mijn huiswerk af en zet daarbij wat muziek aan. ik hoor dan keiharde rock muziek uit louis kamer komen. fijn dat betekent hij mij niet hoort. ik pak mijn gitaar uit de hoek van de kamer en begin wat te spelen. ik was dus al begonnen met een liedje, gewoon voor mezelf. ik heb het liedje it's gotta be you genoemd ( komt dat jullie bekend voor ;) ) 

Louis pov 

mijn muziek is afgelopen dus ik ga wat eten pakken. ik kom langs Harry's kamer en hoor hem weer zingen en gitaar spelen. dat doet hij wel vaker als hij denkt dat ik hem niet hoor. ik vind het niet zo erg want Harry kan best wel mooi zingen. hij zingt opeens een heel hoge noot ( youuuu ) en ik krijg gewoon overal kippen vel. 

die avond val ik maar steeds niet in slaap. ik zie namelijk alleen maar een zingende Harry voor me......

+ heyyyy dat was weer een hoofdstuk en hopelijk was hij leuk. ik wilde jullie vragen of jullie mijn fan acc op instagram zouden willen volgen. het heet "onedirection_lover_always"zou erg leuk zijn als jullie dat willen doen. verder ga ik na elk hoofdstuk een leuk filmpje, fanart of iets anders van 1D hier opzetten. dan kunnen jullie daar nog naar kijken hier komt de eerste 

Veel succes met lezen en kijken. Love youuuuu +

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu