dit had ik niet verwacht !

979 24 16
                                    

+ heyy allemaal dit is weer een nieuw hoofdstuk. ik zie dat ik meer dan 60 reads heb, kunnen we de 100 halen?! daar zou ik best blij meer zijn. vanaf nu gaat er veel meer Larry in komen ;) veel plezier met lezen+ 

Harry pov

na die ene dag was ik vrienden met Niall. hij vertelde me de afgelopen week alles over zijn leven en ik ben dolblij dat ik een vriend heb gevonden. heel verbazend deed Louis de afgelopen week een stuk minder gemeen. ik sta op en trek mijn kleren aan. ik loop naar de badkamer en net op dat moment komt Louis naar buiten zonder shirt! mijn ogen schieten onbewust naar zijn borst en toen weer omhoog. kan je het zien vroeg Louis. ik word knalrood en snel de badkamer binnen. ik doe mijn haar en loop dan weer de badkamer uit naar beneden. als ik in de keuken een broodje maak voel ik de hele tijd ogen in mijn rug branden. ik draai me om en zie Louis tegen het aanrecht aan staan en naar me staren. ik word opslag weer knalrood en loop de keuken uit.  

als ik vertrek naar school zie ik Louis nog steeds naar me kijken. wat is er toch met hem ?! heb ik iets verkeerd gedaan of denkt hij dat ik weer zoiets raars ga doen als toen ik bijna zelfmoord pleegde? ik zou het echt  iet weten. als ik bij de school aankom zie ik Niall al zwaaien. ik vertel hem over Louis en hij snapt er ook niks van. we lopen naar het lokaal en gaan zitten. 

Louis pov
Ik zag dat Harry net nogal verward naar school ging. Ik snap hem wel ik bedoel hoe kan je ook niet verward zijn als de persoon die jou ( tenminste Harry denkt dat ) vreselijk haat. Ik kon er niks aan doen, ik kon mijn ogen gewoon niet van hem afhouden, ja.... best wel akward.

Als ik op school aankom zie ik Zayn en Liam staan en om eerlijk te zijn kijken ze niet echt blij. Louis wij hebben het idee dat je Harry geen pijn meer wilt doen en meer om hem begint te geven. Ik slik, hier was ik dus al bang voor. Ik begin echt niet meer om hem te geven zeg ik. Het is waar ik begin niet meer om hem te geven ik ben gewoon super verliefd op hem. Bewijs dat dan maar zegt Zayn met een grijns. En als ik dat niet doe zeg ik terug. Dan maken we jou ook helemaal kapot sist Zayn en ik rol met mijn ogen. Oke wat moet ik doen. We weten dat Harry altijd door de chery straat loopt zegt Zayn ( die straat bestaat niet echt !) En in die straat zit een steegje gaat Liam verder. Dus vanmiddag als hij daar langs loopt trek je hem dat steegje in en maak je hem kapot grijnst Zayn. Ik slik, wat ze willen dat ik doe is vreselijk. Zijn jullie erbij vraag ik. Nee dit moet jij doen zegt Liam. Maar we zullen het zien als je niks doet. En toen liepen ze weg. Verbijsterd kijk ik hen na. Ik draai me om en zie Harry staan en naar me kijken. Kun je het zien ? Vraag ik bot, veel botter dan de bedoeling was. Harry word rood en loopt vlug weg. Ik zucht, wat moet ik doen !?

Het is de laatste les. Over een halfuurtje moet ik het doen, maar ik wil het eigenlijk helemaal niet ! Maar als ik het niet doe heb ik een groot probleem met Zayn. Maar ik heb een plan. Ik ga niks met Harry doen ik ga alleen dreigen zodat hij de komende dagen niet naar school gaat. Dan komt Zayn er nooit achter! Als de bel gaat loop ik wat zenuwachtig naar buiten. Ik ben er klaar voor!

Ik zit al een tijdje te wachten als ik Harry aan zie komen lopen. In een beweging trek ik hem het steegje in en duw ik hem tegen de muur. Ik voel hem trillen. Luister ! Sis ik. Jij gaat de komende dagen niet naar school begrepen, anders zorg ik ervoor dat je nooit meer iets kan. Harry knikt angstig en ik grijns gelukt! Ik kijk dan recht in zijn mooie groene ogen, dan flitsen mijn ogen naar zijn mooie roze volle lippen, ik moet ze zoenen. Ik kijk hem nog eens recht aan en dan.... druk ik mijn lippen zachtjes op die van hem. Hij verstijfd maar dan zoent hij terug. Ik haal mijn lippen van de zijne af en ren dan keihard weg. Wat bezielde me !

Harry pov
Opeens word ik een steegje in getrokken en tegen een muur geduwd door.... louis!? Hij zegt wat tegen me en ik knik angstig. Dan opeens kijkt hij me recht aan, dan kijkt hij naar mijn lippen en dan weer naar mij. En opeens voel ik zijn lippen op die van mij en verstijf ik. Wtf doet hij!? Aarzelend ga ik mee in de zoen en een bom van vlinders ontploft in mijn maag. Dan laat hij los kijkt me nog even aan en rent dan keihard weg. Oke? Ik besef me nauwelijks wat er zojuist is gebeurd. Waarom zoende hij me en rende toen keihard weg ? Dit had ik echt nooit verwacht!

+ hun eerste kus joehoeeeee!!!!😍 ik ga dit boek ook in het engels vertalen en die versie komt binnen kort online. Beyyyy+

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu