ik weet waar hij is!

504 13 39
                                    

Eleanor pov
Ik word wakker en krijg meteen een gelukzalig gevoel. Gisteren was echt geweldig! Louis en ik hebben veel gedanst en uiteindelijk gezoend! Ik wist dat die paar drankjes hem goed zouden doen. Maar ik ben nog slimmer geweest. Ariana en Selena waren er ook en ik heb ze alles laten filmen en fotografen. Als ik die aan Harry laat zien knapt hij zeker op Louis af. Misschien doet het hem wel niets en dan is hij Louis niet eens waard! Nou ja, dat is hij nu ook al niet. Louis verdient een beter persoon iemand die aardig, grappig en knap is, like moi! Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje en ga naar whatsapp.

Ik: hebben jullie de bestanden?

Selena: ik heb de foto's, ik weet niet of het Ariana gelukt is met het filmpje.

Ariana: ik heb de video El!

Ik: geweldig, jullie zijn geweldig. Bedankt!

Dan leg ik mijn telefoon weer weg en sta ik op uit mijn bed.

Harry pov

Ik zit hier nu al bijna een hele dag alleen in het hoofdkwartier, het is donker en koud. Dan opeens gaat de deur open en stapt Michael naar binnen. Fijn, hem wil ik nu gewoon echt niet zien. 'Waarom?' Is het enige wat hij vraagt. 'Je vond me nooit leuk hè?' Ik schud mijn hoofd. ' nou ik wel! En dat weet je dus waarom doe je me dit dan aan?' 'Waarom doe ik dit jou aan!?' Nu word ik boos. 'Waarom doe jij nou ja, jullie mij aan?' Hij kijkt verbaasd. 'Want Volgens mij ben ik diegene die vast zit zonder dat ook maar iemand me precies kan vertellen waarom dat is vreselijk frustrerend. Ik weet zeker dat als jij in mijn situatie had gezeten dat jij hetzelfde had gedaan!' Hij knikt zacht. Ik ga staan, ik ben net een paar centimeter groter dan hij wat me meteen weer aan Louis doet denken. 'Michael ik heb niets tegen jou persoonlijk' zeg ik tegen hem. Hij kijkt op, en dan opeens geeft hij me een klap in mijn gezicht. Het is geen harde maar toch. Ik voel mijn wang branden maar er bloed niets. 'Nou ik heb nu wel iets tegen jou persoonlijk!' Schreeuwt hij en dan stapt de kamer uit.

Na een hele tijd komen ze alle 4 terug in het hoofdkwartier. 'Kunnen jullie nog steeds niet zeggen waarom ik hier precies zit?' Vraag ik, het klinkt een beetje spottend. 'Nou, dat zul je over een tijdje horen.' Dat antwoord had ik niet verwacht. 'Hoe lang duurt "een tijdje" ?' Vraag ik zacht. 'Een tijdje' grijnst Luke, hij vind het duidelijk leuk om me aan een lijntje te houden. Ik zucht lichtjes en dan gaan ze weer weg. 'Vind me snel Louis' mompel ik.

Lottie pov
Na 2  weken is Harry nog steeds niet gevonden. Anne is radeloos, de politie zoekt overal en Louis, Louis is een wrak. Wij missen Harry ook heel erg maar Louis is gewoon.... hij heeft niet meer gelachen sinds Harry is verdwenen. Klinkt misschien overdreven maar anders kan ik het niet omschrijven. 'Lottie er is iemand voor je!' Roept Phoebe vanaf beneden. Ik weet al wie het is en loop snel de trap af. Marten staat (zoals verwacht) in de deuropening. Ik wenk met m'n hoofd en we lopen naar boven. 'Al een teken van Harry gekregen?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, geen enkele. 'Wat vreselijk' ik knik, 'vooral voor Louis die is gewoon ten einde raad.' 'Doet de politie dan niets?' 'Ze doen heel erg veel maar, het helpt allemaal niet.'

Eleanor pov
Ik rijd op mijn scooter door het bos naar het hoofdkwartier. Ik heb de foto's en video's en ga die aan Harry laten zien. Louis heb ik nog niet gesproken vandaag maar ik ga naar hem toe als ik hier klaar ben. Misschien denk je: waarom al deze moeite? Nou ik zal je vertellen, Louis is zeker al die moeite waard! Ik zet mijn scooter weg tegen de zijkant van het kleine gebouw en klop drie keer op de deur. Een klein luikje boven in de deur gaat open en bijna meteen weer dicht. Dan word de deur opengedaan door Luke. 'Hij vraagt de hele tijd waarom hij hier zit, zo irritant.' Is het eerste wat hij zegt. 'En ja, ik kan hem natuurlijk niet antwoorden dus blijft hij het maar vragen.' Ik grijns. 'Nou vandaag krijgt hij antwoord, misschien niet het antwoord waarop hij hoopte maar hé, 't is een antwoord!' Nadat ik de jongens heb begroet doet Luke de deur open. In de schimmige kamer zie ik een silhouet zitten, Harry. 'Hallo Harry' zeg ik. Hij springt op en gaat meteen in een hoekje staan. 'Wat doe jij hier?' Ik lach honend. 'Wat doe ik hier? Wat doe jij hier? Zou je wel willen weten hè.' 'Nou ga er maar even voor zitten.' Hij geeft geen reactie. Ik pak mijn telefoon erbij. 'Jij zit hier zodat Louis eindelijk in ziet dat niet jij, maar ik de ware voor hem ben.' Zijn mond valt open. 'Daarom doen jullie dit? Eleanor ik snap best dat je dat wilt maar dit is niet de manier. Als je wilt dat Louis je leuk vind helpt het niet erg als je zijn vriendje ontvoerd en vasthoud.' Ik rol met mijn ogen.

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu