( lees even mijn persoonlijke tekst beneden )
Harry pov
ik ben weer volledig in elkaar geslagen. ik lig op mijn bed. mijn hoofd bonkt, mijn neus bloed en alles doet pijn. ik kijk naar mijn arm en ben hevig teleurgesteld. ik heb het toch weer gedaan de afgelopen maand ( even een tijdsprong ) heb ik mezelf een paar keer gesneden. er zitten redelijk wat sneeën op mijn arm maar tot nu toe heeft niemand wat door. ik haat mijn leven. Louis is weer even afstandelijk en gemeen als altijd. maar ik kan hem niet haten ik ben namelijk verliefd op hem geworden. opeens gaat beneden de deur met een klap open. ik zucht Louis is thuis. hij komt mijn kamer ingestormd. ben je al klaar met het project vraagt hij. ik schud mijn hoofd. ik zei dat je het af moest maken schreeuwt hij. ik begin meteen te trillen. jij mag ook wel wat doen hoor roep ik terug. ik heb er meteen spijt van. wat zei je schreeuwt hij in mijn gezicht. ik kijk hem boos aan. ik zei dat ook wel wat mag doen zak. dat laatste woord ontsnapt per ongeluk uit mijn mond. hij duwt me tegen de muur aan. het spijt me mompel ik. DAAR HEB IK NIET ZOVEEL AAN! schreeuwt Louis. PLEEG LEKKER ZELFMOORD OFZO ER IS TCH NIEMAND DIE JE ZOU MISSEN. daarmee stormt hij de kamer uit. mijn hart breekt in duizend stukjes. maar hij heeft wel gelijk. weet je wat ik ga het gewoon doen !
louis pov
het was niet de bedoeling om dat laatste te roepen maar Harry kan mij ook zo boos maken. het was vooral omdat hij me een zak noemde en ik wil niet dat hij me een zak vind! want het klinkt misschien raar maar ik begin verliefd te worden op Harry. het is eigenlijk niet zo raar dat hij me een zak vind. ik en Zayn en Liam hebben hem de afgelopen maand totaal in elkaar geramd. ik deed het eigenlijk zonder reden en ik heb er veel spijt van en ik snap gewoon niks meer van mijn gevoelens! Niall deed niet tot nauwelijks mee. hij heeft zoveel spijt dat het hem bijna breekt. ik zie het gewoon aan hoe hij zich gedraagt. maar hij is te bang voor Zayn en Liam om dat toe te geven. opeens krijg ik een Appje van Harry ( geen idee waarom ik zijn nummer heb maar ja )
Harry: weet je je had gelijk. ik ben helemaal niks waard. er ligt een brief voor mijn ouders in mijn slaapkamer zou je die aan ze willen geven als ik er niet meer ben ? ik ga je missen Louis. vaarwel !
hij gaat me missen wat bedoelt hij daar nou we... dan realiseer ik me dat hij echt zelfmoord gaat plegen. nee nee nee godverhij mag dat niet echt doen ik meende dat helemaal niet shit! ik sprint naar buiten, spring op mijn fiets en fiets naar de grote brug. want dat is de perfecte plek om zelfmoord te plegen.
Harry pov
ik sta op de brug. ik heb Louis een appje gestuurd en ik ben er klaar voor. er zijn een paar dingen die me een beetje tegenhouden om mezelf niet naar beneden te storten. 1 ik ga mijn ouders en Louis heel erg missen en ik ben bang dat ik ze ( mijn ouders niet Louis) heel veel pijn ga doen 2 is het het wel waard. gaat het zo slecht met me? ja. gewoon springen Harry ik wil net springen als ik iemand mijn naam hoor roepen. HARRY HARRY ik draai me om en zie Louis? hij gooit zijn fiets neer en rent naar me toe. hij trekt me in zijn van de rand van de brug af in zijn armen. doe zoiets nooit meer sukkel zegt hij zacht en hij houd me stevig vast. dan stort ik in en begin ik keihard te huilen. ik ben zo blij dat ik op tijd was zegt Louis. waarom snik ik. jij zei dat ik het moest doen. vergeet dat schreeuwt hij. ik ben zo vreselijk stom geweest en dat spijt me Harry roept hij en ik voel wat tranen op mijn hoofd vallen. doe zoiets nooit meer oke. ik knik.
Louis pov
Ik voel me vreselijk wat heb ik gedaan. Als ik iets later was geweest had Harry gewoon zelfmoord gepleegd. Het is fout maar het voelt zo goed om hem nu zo vast te houden. Weet je wat fluister ik. Niall zijn huis is heel dicht bij en zijn ouders zijn er niet. Naar Niall zegt Harry verschrikt. Hij zal je niks doen ik beloof het mompel ik. Ik voel hem knikken dus zet ik hem achterop mijn fiets. De hele rit denk ik aan wat er gebeurd zou zijn als ik te laat was geweest. Het is een vreselijke gedachte die zo snel mogelijk mijn hoofd uit moet.Als we er zijn maak ik mijn fiets vast aan een lantaarnpaal en loop ik naar de voordeur. Ik draai me nog even om naar Harry. Zijn ogen zijn rood en je kan goed zien dat hij gehuild heeft. Ik geef hem een knuffel en dan bel ik aan. Niall doet open, ziet Harry en mij en kijkt me verbaasd aan....
Niall pov
Ik zit een boek te lezen als de deurbel gaat. Ik loop naar de deur en doe hem open. Ik zie Louis en Harry, Harry ? Niall mogen we binnenkomen vraagt Louis zacht ik knik. Louis loopt naar binnen maar Harry blijft staan en kijkt me angstig aan. Ik glimlach naar hem en maak een kom binnen gebaar. Hij loopt naar binnen en nu pas zie ik dat hij knalrode ogen heeft. Oke nu wil ik echt weten wat er is gebeurd. Ik loop achter Louis en Harry aan de woonkamer in benieuwd naar het verhaal.Als we op de bank zitten vraag ik wat is er gebeurd ? Harry heeft geprobeerd zelfmoord te plegen zegt Louis zacht. Wat ! Roep ik en ik zie een traan over het gezicht van Harry rollen. Louis vertelt het hele verhaal. Waarom deed je het Harry ? Vraag ik zacht aan hem. Hij haalt zijn schouders op. Ik wil gewoon niet meer leven zo... mompelt hij. En dan houd ik het niet meer en ik begin te huilen. Louis en Harry kijken me stomverbaasd aan. Het spijt me zó Harry ik ben een groot stuk verdriet ! Schreeuw ik. Ik heb je jaren lang pijn gedaan zonder enige reden ik haat mezelf! Alle pijn en spijt komt er in één keer uit. Het spijt met schreeuw ik dan ren ik naar boven laat mezelf op mijn bed vallen en begin nog harder te huilen. Iemand komt de kamer in. Niet huilen Niall zegt een zachte stem. Je mooie blauwe ogen worden dan verpest. Ik moet eigenlijk lachen om Harry maar ik doe het niet. Waarom ben je nog hier snik ik. Waarom deins je niet van me weg of sla je me in elkaar? Het is jouw schuld niet zegt hij zacht. Je werd gedwongen door Zayn en Liam ik kon het aan je zien. Ik ga rechtop zitten. En ik vergeef je mompelt hij dan. Hazz je bent te aardig zeg ik je mag me niet zomaar vergeven. O nee volgens mij heb ik dat toch gedaan net zegt Harry ik glimlach. Zijn we vriendin? Vraagt Harry ik bedoel ik kan wel een vriend gebruiken. Ik knik. We zijn vrienden.
Als we terug lopen naar de woonkamer zien we dat Louis weg is. Hij gaat me weer net zo pesten als eerst denk ik zegt Harry. En mij nu ook mompel ik. Maar dat kunnen we wel aan zegt Harry. Jij misschien zeg ik. Wat? Jij hebt dat jaren meegemaakt en jij kan dat misschien aan nu maar ik niet! Ik ben altijd al een lafaard geweest. Het komt wel goed Niall zegt hij. Ik zucht, dat hoop ik dan maar.
Louis pov
Ik hoor Harry vragen of ze vrienden zijn en ik hoor Niall ja zeggen. Ik loop het huis uit en stap op mijn fiets. Er is zo veel gebeurd. Maar nu denkt Harry dat ik om hem geef! En dat doe ik ook vreselijk veel maar dat mag hij echt niet weten! Als ik thuis ben vraagt Anne waar Harry is. Hij is bij een vriend zeg ik en dan loop ik naar boven. Ik pak mijn telefoon en app Zayn.Ik: heyy
Zayn: heyy
Ik: Niall is een vriend van Harry geworden hij hoort niet meer bij ons.
Zayn: HOEZO HIJ IS EEN VRIEND VAN HARRY
Ik: hij zei tegen hem dat hik overal spijt van heeft en nu zijn ze vrienden.
Zayn: GVD nou als hij dat wil dan doet hij dat maar. Slaan we ze gewoon lekker allebei in elkaar.
Je weet wat de consequenties als jij ook vrienden met hen word.
Ik: ja en dat ben ik ook niet van plan.
Zayn: oke bey
Ik: doei.....Ik zucht. Dus nou moet ik weer net zo gemeen tegen Harry doen als altijd. Hoe gaat dat me lukken!?
+ Heyyyy dat was het hoofdstuk mijn langste tot nu toe. Ik had het idee om dit boek ook in het engels te gaan schrijven wat vinden jullie daarvan ? Tot het volgende hoofdstuk! ( hier is het filmpje )
Jullie krijgen namelijk elk hoofdstuk een Larry art of filmpje van one direction. Deze is heel leuk dus zeker kijken.
Doei doei Anna.
JE LEEST
i hate you/i love you
Romansalouis tomlinson de badboy en harry styles de softboy worden stief-broers. en ze mogen elkaar niet bepaald. toch groeit er wat tussen hen. alleen een van hen heeft daar geen behoefte aan.