+laten we meteen beginnen met het boek.+
Louis pov
Waarom deed ik het !? Waarom was ik zo dom. Wat moet Harry wel niet van me denken. Ik kon me niet inhouden ik moest hem zoenen maar nu heb ik wel een groot probleem. Ik vind Harry leuk ja. Hij haat mij hoogstwaarschijnlijk. En straks vertelt hij het aan iedereen! Niet dat ze hem zouden geloven maar toch ! Ik zucht en staar voor me uit nadenkend. Moet ik gewoon lullig tegen Harry doen? En dan zeggen dat het alleen maar was om zijn reactie te zien? En zeggen dat ik het vreselijk vond om te doen ? Maar dan zou ik verschrikkelijk liegen! WAT MOET IK DOEN !?Harry pov
Ik durf niet naar huis. Straks moet Ik Louis onder ogen komen. Waarom zoende ik hem dan ook terug! Nou weet hij zeker dat ik verliefd op hem ben. Ik zucht..... ik zal toch echt naar huis moeten. Gelukkig zijn mijn ouders pas laat thuis. Ik loop naar huis. Als ik er ben doe ik zo zachtjes mogelijk de deur open en sprint naar mijn kamer waar ik de deur op slot doe. Ik wil eigenlijk heel graag weten o waarom Louis het deed maar ik durf het niet te vragen omdat ik bang ben voor de afwijzing.Uiteindelijk heb ik besloten er toch maar heen te gaan. Ik loop mijn kamer uit en naar Louis zijn kamer. Ik klop op de deur en zeg aarzelend Louis. Rot op sist hij maar ik ben niet meer bang van hem, hij zoende mij immers ! Ik deed de deur open en ging naar binnen. Zei ik dat je binnen mocht komen vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en ga voor hem staan. Waarom zoende je me ? Hij kijkt me emotieloos aan. Ik wilde weten wat je reactie was zegt hij toonloos. Het was niks persoonlijks. Ik ben immers geen vieze homo. Dan komt er een waas voor mijn ogen. Deze pijn en verdriet zijn teveel. De emmer is overgelopen en ik weet dat ik een woede uitbarsting ga krijgen. Ik heb te lang mijn woede opgespaard en dat komt er nu in een keer uit. IK BEN ER KLAAR MEE schreeuw ik in Louis gezicht en daar begint het......
Louis pov
Ik heb het gezegd. Ik heb de leugen toch uitgesproken. Ik kijk naar Harry en schrik. Hij heeft een vreselijke uitdrukking op zijn gezicht. IK BEN ER KLAAR MEE schreeuwt hij opeens.ALTIJD BEN IK HET HAASJE OMDAT IK HOMO BEN NOU IK ZAL JE EENS WAT ZEGGEN JIJ.... JIJ HOMO'S ZIJN VRESELIJK NORMAAL WEET JE WAT NIET NORMAAL IS? MENSEN TOT BLOEDENS TOE IN ELKAAR SLAAN! WEET JE WEL NIET WAT DAT MET MENSEN DOET? IK DACHT HEEL EVEN DAT JE VERANDERT WAS MAAR NEE. JE BENT EEN HARTELOOS FIGUUR LOUIS TOMLINSON. EN DAN HEB JE OOK NOG EENS HET LEF OM MIJ TE ZOENEN EN DAN TE ZEGGEN DAT HET NIKS VOORSTELDE. IK ZAL JE EENS WAT ZEGGEN VOOR MIJ STELT HET WEL WAT VOOR. en al die tijd dat hij aan het schreeuwen was ( en hij gooide spullen door de kamer ) stond ik er versteend bij. Is dit die kwetsbare Harry? Ik ben gewoon echt bang van hem. Hij blijft maar schreeuwen en ik weet niet hoe ik hem stil moet krijgen. Dan weet ik het en roep ik HOUD JE MOND JIJ STOMME IDIOOT en dan druk ik mijn lippen op de zijne. Hij versteend en wil terug trekken maar ik houd hem alleen maar steviger vast. Ik fluister tegen zijn lippen aan " alles wat ik zei was gelogen " nadat ik dat heb gezegd gaat Harry mee in de zoen en een bom van vlinders ontploft in mijn buik.
Als we geen adem meer hebben trekken we terug. Harry gaat op mijn bed zitten. Hij kijkt me verwachtingsvol aan. Ik zucht en ga naast hem zitten. Weetje Harry zeg ik zacht. " al vanaf het begin dat ik je zag vond ik je leuk. Maar ik was en ben vreselijk stom. In plaats van he vriend te worden sloeg ik je en deed ik alsof ik je haatte" er rolt een traan over mijn wang. Waarom deed je het dan ? Vraagt hij zacht. Ik ben bang voor de waarheid fluister ik. De waarheid ? Dat ik verliefd op je ben zeg ik zacht. Ik sta op en zeg " ik ga even weg " hij knikt emotieloos en ik loop naar buiten om even in het park mijn hoofd te legen. Ik heb het tegen hem gezegd. SHIT !
Harry pov
Hij vind me leuk, hij vind me leuk. Ik ben zo verschrikkelijk blij maar ook verbaasd. Straks is dit allemaal een grote grap. Maar op de een of andere manier geloof ik hem. Toen hij huilde zag het er zo echt uit ! Hij moet weten dat ik hem ook leuk vind. De reden waarom hij me pestte begrijp ik nu ook en het zal me niet verbazen dat Zayn en Liam het ook om zo'n reden doen( omdat ze zelf ook homo zijn ) ik kijk naar buiten. zo zit ik een tijd tot beneden de deur opengaat. Louis! Ik ren naar beneden. " Harry...." begint Louis maar verder komt hij niet want ik druk mijn lippen op de zijne. Wa...wat? Zegt hij verbaasd ik vind jou ook leuk Louis zeg ik. Maar waarom? Ik heb je zoveel pijn gedaan. Dat weet ik zeg ik maar dat boeit me niks en ik kus hem weer.Heb je vaker van die aanvallen vraagt Louis als we even later boven zitten. Ik schud mijn hoofd " heel soms " ik he je echt boos gemaakt hè zegt hij. Ja maar dat heb je prima opgelost zeg ik lachend.
Louis pov
Ik kan het niet geloven! Hij vind me gewoon ook leuk! Ik kijk hem aan en hij glimlacht naar me. Meteen voel ik de vlinders weer. Ik kus hem weer. Harry ? Mompel ik. Ja zegt hij." i love you" fluister ik tegen zijn lippen aan. " you love me ?" Fluistert hij. Ik knik " heel erg "Hazz ? " ja Louis " wil je mijn vriendje zijn. Ik kijk hem schuw aan. Straks zegt hij nee! Ja natuurlijk lacht hij en ik zucht opgelucht. I love you roep ik en dan zoenen we weer.........
+ jes jes jes ze zijn bij elkaar ! Eindelijk. Ik heb zoveel ideeën voor de rest van dit boek dat is echt niet normaal! Ik zag trouwens dat dit boek de #3 in larry stylinson heeft behaald! Thanks everyone daarvoor. Kunnen we de 100 reads halen ?
I LOVE JULLIE Anna( vote/ comment / follow ? )
JE LEEST
i hate you/i love you
Romancelouis tomlinson de badboy en harry styles de softboy worden stief-broers. en ze mogen elkaar niet bepaald. toch groeit er wat tussen hen. alleen een van hen heeft daar geen behoefte aan.