talentenjacht ?

850 14 5
                                    

Harry pov
Die nacht lig ik alleen in mijn bed want onze ouders wilden dat Louis en ik ook een beetje zonder elkaar konden, gezeik! Ik lig al de hele tijd te woelen en ik kom maar niet in slaap. Opeens hoor ik gesnik uit de kamer naast mij komen. Het worden er steeds meer. Ik spring op uit mijn bed en loop/ ren mijn kamer uit. Phoebe staat al bij Louis' deur maar gaat opzij als ze mij ziet. " ga jij maar " glimlacht ze en ze loopt weer weg. Ik ga de kamer in en zie Louis rechtop in zijn bed zitten. Kom maar zeg ik zacht. Ik deed je zoveel pijn Harry ! Snikt Louis in mijn borst. Het was maar een nachtmerrie sus ik hem, ik ben hier nu. Ik haat het om hem zo te zien. Louis houd maar niet op met huilen dus haal ik diep adem en begin ik zachtjes te zingen.

Waited a hundred years to see your face
And i would wate a hundred more
If only to be near you
To have you and to hear you
Isn't that what time is fore

Sailed a thousend ships in search of you
Traveled to distand lands
I dove for sunken gold i
Toke what i could hold but you're
Still the greatest treasure i've held in my hands

My love
The reasen i survive
Trust we'll be together soon
Should our fire turn to dark
Take my heart with you

A tattered photograph my pocket holds
I keep you secretly
I've studied every line you're
Tetched upon my mind for
Not a million soliers could take you from me

My love
The reasen i survive
Trust we'll be together soon
Should our fire turn to dark
Take my heart with you

Take my heart with you

Ik stop met zingen. Midden in het liedje is Louis ook gestopt net huilen gelukkig. gaat het weer een beetje? Vraag ik en hij knikt. Je gezang heeft me rustig gemaakt, je kan echt goed zingen Harry! Nou... dat valt wel mee hoor zeg ik glimlachend en ik druk een kus op zijn voorhoofd. Kom alsjeblieft bij me liggen! Zegt Louis. Het is een nacht zonder jou en meteen lukt het mij niet om te slapen en krijg ik een nachtmerrie. Ik kon ook niet goed slapen fluister ik, maar nu gaat dat anders worden. Ik ga naast Louis liggen en hij gaat in mijn armen liggen waardoor we lepeltje-lepeltje liggen. Truste Lou, truste boo....

Louis pov
De volgende dag lopen we het muziek lokaal in voor een blokuur muziek. Zayn en Liam discussiëren luidruchtig over een bepaalde youtuber en of diegene die 5 miljoen abonnees wel verdiend heeft ( Liam zegt van wel maar daar is Zayn het niet mee eens ) we gaan schuin achteraan zitten. Luister allemaal over een paar weken is er een talentenjacht op school en iedereen die wil kan meedoen maar omdat jullie laatstejaars zijn moeten jullie persé meedoen. Jullie vormen groepjes wel onder de 6 en jullie mogen doen wat jullie willen. Ik wil dat jullie nu de groepjes gaan maken want ik wil ze vanmiddag hebben. Wij gaan met z'n vijven toch? Vraagt Niall meteen en we knikken allemaal. Maar wat gaan we doen ? Vraagt Liam. We denken allemaal na. Harry kan mooi zingen zeg ik dan. De jongens kijken me verbaasd aan en Harry kijkt me aan met een dodelijke blik. Nou... Liam kan er ook wat van grinnikt Zayn en nu kijkt Liam hem dodelijk aan. Louis ook! Zegt Niall. En Zayn ook ! Zeg ik. En Niall ook zegt Liam. Dus.... we gaan zingen ? Vraag ik en iedereen knikt behalve Harry. Wat is er lief ? Vraag ik. Ik... durf niet zo goed te zingen voor mensen mompelt hij. Weet je wat? Anders gaan we vanmiddag bij ons oefenen zeg ik. Dan kunnen we elkaar ook horen. En we kunnen je over je angst heen zetten zegt Niall. En we vinden het allemaal een goed idee.

Harry pov
Als we bij ons thuis aankomen gaan we meteen naar Louis' kamer. Goed, welk liedje gaan we doen? Vraagt Zayn en we denken allemaal na. Misschien moeten we zelf een liedje bedenken zeg ik. Goed idee! Zeggen de rest van de jongens.

Hallo jongens! Zegt mijn moeder als ze de kamer even later in komt lopen. Misschien willen Zayn en Liam blijven logeren ? Vraagt ze dan. Heel graag mevrouw zegt Zayn vrolijk en ook Liam en Niall knikken.

Zo gezegd zo gedaan, die avond zitten we op Louis' kamer. Zullen we ons omkleden ? Vraag ik en de rest vind het goed. 

Als ik voor de spiegel sta zie ik ineens dat ik heel veel lachrimpeltjes heb, veel mensen zouden dat niet zo'n probleem vinden maar ik vind het lelijk. Kijk nou hoe vreselijk zeg ik tegen Harry en ik trek een gezicht zodat hij mijn lachrimpels ziet. Harry glimlacht, that's the little thing what you don't like about yourself but i love it zingt Harry en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Dat is een goed idee roept Niall en we kijken hem verbaasd aan. Dat we een liedje schrijven over wat we niet leuk vinden aan onszelf maar dat anderen nog steeds van ons houden en dat dat dus helemaal niet uitmaakt. Goed idee ! Zegt Liam enthousiast. Ik schrijf over Liam roept Zayn, ik over Harry roep ik. En ik over jou roepen Liam en Harry naar Zayn en mij en Niall lacht. Dat word top, laten we beginnen !

+  ik heb 2 boeken die klaar zijn om gepubliceerd te worden willen jullie dat ik ze publiceer ? Laat het weten! ( het zijn Larry boeken ) +

i hate you/i love youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu