Harry pov
Over een paar dagen is de talentenjacht en ik ben dood zenuwachtig. We hebben de afgelopen dagen flink geoefend.Flashback
Oke, zegt Zayn. Hebben jullie je stukje geschreven? We knikken. Oke Liam lees maar voor zegt Niall.I know you've never loved the crinkels by your eyes when you smile you've never loved your stomach or your thights, the dimples in your back at the bottom of your spine but is love them endlessly.
Dat is super mooi roept Louis enthousiast. Bedankt babe fluistert Zayn en Liam geeft hem een kus.
Nu ik ! Zegt Niall enthousiast.
You never love yourself half as much as i love you.... and you never treat yourself right darling but i want you to... if i let you knooow that i am here for you. Maybe you love yourself like i love you.
Geweldig roep ik enthousiast en de rest knikt ook
Verder weten jullie de tekst van little things ook wel denk ik dus jahh😂
De deur gaat open en even later voel ik 2 warme armen om mijn middel. Heyy liefje... zegt Louis zacht in mijn oor. Heyy lieff zeg ik terug. Ben je zenuwachtig voor de talentenjacht? Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. You're lying zegt Louis en hij drukt een kusje in mijn nek. Ik hou er niet van als je liegt....
Ohwww sorry hoe kan ik het goedmaken ? Vraag ik. Heb je zelf een idee? Vraagt hij. Ik weet wel iets zeg ik met een grijns. Laat maar zien zegt hij. En Zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem......
Dag van de talentenjacht
Ik ga doood roept Niall dramatisch. Hij is duidelijk net zo zenuwachtig als ik. It's not a really big deal zegt Zayn en hij slaat Niall zacht op zijn hoofd. Maar iedereen is zoveel beter dan wij! Roep ik. En ik wil niet voor gek staan voor de rest van de school.
Na een tijdje mag de groep voor ons het podium op en ik heb er echt geen zin meer in. Louis wrijft zacht over mijn rug om me te kalmeren. Komt goed fluistert hij zacht. Hij lijkt zelf totaal geen zenuwen te hebben.
En dan nu!!!! One direction brult de presentator ( oftewel de muziek lerares ) ik had de naam bedacht en we waren er alle 5 wel tevreden mee. We lopen het podium op en ik kijk de aula rond en slik even. Ik heb duidelijk plankenkoorts. Louis loopt naar de microfoon.
Louis pov
Ik loop naar de microfoon en kijk nog even achterom Harry staat echt te trillen en ik vind het zo zielig voor hem. Hallo allemaal wij zijn one direction en wij hebben een liedje geschreven met een bepaalde betekenis namelijk dat we-behalve Niall- geschreven hebben over onze vriendjes. Over elkaars LITLLE THINGS veel plezier met luisteren.Ik geef Harry nog even snel een kus op zijn wang om hem te kalmeren en dan beginnen we.....
Als we klaar zijn krijgen we een groot applaus. Ik heb alles wat ik zong regelrecht naar Harry gezongen en hij ook naar mij. Net als we willen aflopen roept iemand uit het publiek
Larry is zoo schattig!!! Ik zie Harry blozen en ik denk dat ik het ook doe.Het ging super goed! Zegt Liam enthousiast. Klopt zeg ik terug. Laten we meer liedjes gaan schrijven en instuderen zegt Harry en dat vinden we allemaal een goed idee. De uitslag krijgen we over een laar dagen. Yeah lets do that roept Niall en hij huppelt de school uit.....
Sorry voor dit korte hoofdstuk maar ik had even geen inspiratie. Ik heb een nieuw boek namelijk "summer love" ga het zeker lezen!!!
All the love Anna 💙💚
JE LEEST
i hate you/i love you
Romancelouis tomlinson de badboy en harry styles de softboy worden stief-broers. en ze mogen elkaar niet bepaald. toch groeit er wat tussen hen. alleen een van hen heeft daar geen behoefte aan.