פרק 9

1.4K 122 4
                                    

התיישבנו בצד קצת הרחק מכל ההמולה שהייתה סביב תומאס שהרגיש כמו דבורים שהסתובבו סביב צוף. השולחן שישבנו היה רחוק ודי מבודד התחלתי לשקול שכל העניין היה חסר פואנטה, לליס זה לא הפריע במיוחד אך אני חשבתי שזהו בזבוז זמן נוראי לשבת כאן.

באיזשהו שלב ליס נעלמה, אפילו לא ידעתי לאן בהתחלה הנחתי שהיא הלכה לדבר עם תומאס. השארה זו התבררה כשגויה, מכיוון שליס הייתה מרכז תשומת הלב בחדר בנוסף תומאס עמד מולי.

הרמתי לעברו מבט מופתע שהוא עמד חיוך התנוסס על פניו "אתם תלמידי שנה ראשונה." הוא קבע כעובדה והסכמתי, הוא העיף מבט מהיר לעבר המקום שבו עמדה ליס, היא אומנם לא מצאה את תומאס אבל שוחחה עם כמה אנשים במקביל. לאחר מכן מבטו חזר להתמקד בי "אני רואה שאתם משתלבים היטב."
משכתי בכתפיי, ליס השתלבה היטב, לגביי לא הייתי בטוח.
"אני יכול לשאול אותך משהו?" הוא שאל והנהנתי. לא ידעתי מה הוא רצה לשאול אבל זו יכולה להיות הזדמנות טובה להתקרב אליו.

הוא התיישב מולי, עיניו הממוקדות בי גרמו לי להירתע מעט למרות בכיסא שבו ישבתי לא היה מרחב תנועה "שעברת בשער, בפעם הראשונה שהגעת, הרגשת התנגדות מסוימת?"
הרמתי גבה בתגובה לשאלתו שנראתה מעט מוזרה ובכל מקרה עניתי "שום דבר."
נראה שהדבר עורר את מחשבותיו כי קמט הופיע במצחו והוא נשך קלות את שפתיו "הנחתי ככה." הוא נאנח והוסיף "אני חושב שהיכולת הגולמית שלך חזקה מכיוון שדרגת הקסם שלך חזקה, אני אחכה קצת לוודא את זה, אבל אני די בטוח בזה."
המילים שאמר נדמו כמו שפה שמעולם לא נתקלתי או הכרתי והבעתי זאת בקול "אני לא מבין על מה אתה מדבר."
ראשו נשמט קדימה באנחה "אתה תלמד עוד דברים וזה יהיה ברור יותר, אבל אמשיך לראות בנושא, ככל הנראה נדבר בקרוב, יהיה לנו שיעור מחר." הנהנתי לא הייתי בטוח על מה בדיוק והוא עזב.

צעדתי לשיעור שליס צעדה לצידי בשקט לא אופייני, לא יכולתי להפסיק לחשוב על מה שקרה אתמול, היא כנראה הרגישה שלא הייתי במצב רוח נכון לשיחה.
פתחתי את דלת הכיתה, סטיבן כבר עמד בכיתה, על הלוח היו כתובות המילים "חמש דרגות קסם."
דרגות קסם? המושג נשמע לי מוכר מכיוון שתומאס הזכיר זאת בפניי אך פירש.
"תשב, יש לנו המון דברים ללמוד היום."
ליס התיישבה לצידי ולחשה באוזני משפט קצר שעורר את סקרנותי יותר בנוגע לשיעור של היום. "שמעתי שזה אחד מהשיעורים המעניינים."

~~~~

הסקרנות שלנו עולה שלב, מצפים לנו עוד פרקים מעניינים.

באהבה,

וויט א'נגל.

Until you comeWhere stories live. Discover now