פרק 6

1.5K 128 35
                                    

הבטתי לעברו של תומאס, לא הכרתי אותו אבל הוא נראה כאדם טוב, לא הייתה לי ברירה אחרת, הייתי חייב להשלים את המשימה שלי גם אם היא התנגדה לכל הגיון או מוסריות שנהגתי לפיה. לכן הייתי חייב לפחות לדבר איתו.

עמדתי, השארתי את ליס במקומה בוהה בתומאס ואילו אני התקדמתי לעברו. הוא ששוחח עם אחד התלמידים, לא ידעתי מה אעשה, גם לא מה אומר לו.
אך התקדמתי לעברו "אני לא מצליח." אמרתי את הדבר הראשון שעלה בראשי.
תומאס הביט בי מופתע וצחוק קל נפלט מבין שפתיו שהשיב "אתה לא אמור להצליח, אתה אמור להרגיש." הוא התכופף ידו הונחה על הדשא, הוא הרים גבה לעברי, סימן בעיניו שהייתי אמור לחקות אותו והחל לדבר "תרגיש את הדשא, את הריח הרענן שעולה ממנו, את המרקם החלק מצד אחד ומחוספס מצד שני, תרגיש את הלחות של המים שנשארו, תן לעצמך להרגיש."
עצמתי את עיניי והנחתי את ידי על הדשא ונתתי לתחושות השונות שהוא תיאר למצוא את דרכם אליי, התחלתי להרגיש את הטבע שעטף אותי עד ששכחתי מכל דבר אחר.

יד נגעה בכתפי ופתחתי את עיניי, חיוך מסנוור הגיע מכיוונו של תומאס, מצמצתי בעיניי והבטתי בעיניו החומות, הוא היה יפה, אי אפשר להתעלם מכך, מקרוב הוא נראה אפילו טוב יותר, הוא עמד מעליי והושיט את ידו לעברי "שקעת לזה מידי, ככל הנראה אתה טוב יותר ממה שאתה חושב."
עמדתי בזריזות מלמל התנצלות ומנער את בגדיי מהלכלוך והחול אשר דבק בהם.
הוא חייך לעברי והניח את ידו על כתפי "אין צורך להתנצל, אני אראה אותך בשעוריי אבל עכשיו יש לך שיעור אחר".

הנהנתי בחיוך והודיתי לו לפני שקמתי ורצתי משם, הלב שלי הלם העדפתי לחשוב שזה מכיוון שרצתי ולא שום דבר אחר.
*

נכנסתי לכיתה שלי וכל התלמידים ישבו במקומותיהם, המורה כבר עמדה מול הכיתה וכולם הביטו לעברי, נשכתי את שפתיי בחוזקה, לא יכולתי להאמין שאיחרתי לשיעור.

היא הביטה בי בחיוך מרגיע ואמרה "תיכנס, נכנסתי בדיוק הרגע."
נשפתי לרווחה ומיהרתי להתיישב במקומי, ליס שלחה לעברי מבט שואל, הזזתי את שפתיי בצורות שיצרו מילים וקיוויתי שהיא הבינה מה שאמרתי.
במקביל אליי המורה דיברה והציגה את עצמה "אני מישל פארקר, אני מה שאתם קוראים לו חוזה עתידות."
חוזה עתידות? תהייתי אם זה היה קסם בכלל, הרי אי אפשר לחזות את העתיד. הוא יכול להיות כל כך הרבה דברים וכל בחירה יכולה להוביל לתוצאה שונה.
מנגד מישל התחילה לדבר "בוא נדבר על העתיד, העתיד שלנו, זה שאנו רוצים, זה שאנחנו חולמים, זה שאנחנו סקרנים לגביו וזה שקורה, מה יכול לקרות אף אחד לא יכול לומר בוודאות אבל אני יכולה לתת לכם עתיד אחד מני רבים שיכול להתרחש."

Until you comeWhere stories live. Discover now