פרק 12

1.3K 126 3
                                    

סמנתה חזרה אחרי מספר דקות לצידה עמדו תומאס ומנהל בית הספר, היא סגרה את הדלת בטריקה והמבטים של כולם היו ננעצו בי עד שחשתי חוסר נוחות והתכווצתי במקומי.

תומאס נחלץ לעזרתי ואמר "אתה מלחיצים אותו." הוא התקרב לעברי, עיניו הביטו בי כאילו הייתי ילד קטן שהוא ניסה להרגיע, עיניו היו רכות, מבינות וידידותיות. הוא הושיט לעברי את ידו הריקה ושאל "אני יכול לראות את הדף שבו כתבת השיעור."
הנהנתי לעברו לא הייתי מסוגל לסרב לו והנחתי את הדף בידו, רק שהוא שבר את קשר העין חששתי בכנות, זו הייתה נראית החלטה הרת גורל.

הוא מצדו לא התמהמה, הוא עבר בזהירות על הדף הכתוב, על מצחו הסתמנו קמטים שהעידו על רמת הריכוז שלו, המבט על פניו היה רגוע וסקרן, כאילו גילה משהו חדש ומעניין, בניגוד למבטה של סמנתה שהכיל הלם וזעזוע שהרתיעו אותי. המנהל פסע צעדים זעירים עד שעמד לצידו של תומאס, קולה של סמנתה עלה באוקטבה ובקלות אפשר היה לחשוב שזה נבע מחשש "מעולם לא ראיתי משהו כזה."
המנהל לידה הנהן בכבוד ראש ונראה שהיחיד שהיה רגוע ואף משועשע מכל העניין היה תומאס שאמר "אל תראו לחוצים כל כך, לילד הזה יש כישרון טבעי ורמת קסם גבוהה, עם הכשרה הנכונה הוא בהחלט יכול להגיע ל מסדר ולדרג הגבוה."

המנהל נראה לחוץ "הוא התחיל את הכשרה שלו אתמול."
תומאס חייך חיוך בטוח והניח יד מרגיעה על כתפו של המנהל "הוא התחיל את הכשרה בגיל מבוגר יחסית, בנוסף לזה אם אני צודק בכך שרמת הקסם שלו גבוהה, יש לנו מזל שהוא יחסית שולט עליו, יש לנו מזל שום דבר אחר לא קרה, יש להם את חשיפת הקעקוע היום בערב, ואחרי זה אני אכשיר אותו באופן אישי."

לתומאס היה קסם אישי ממכר או שזה יכולת השכנוע שלו, לא הייתי בטוח אבל המנהל נראה רגוע ואפילו חיוך קטן החל להופיע על שפתיו והוא אמר "זה יהיה נפלא אם תעשה זאת." ותומאס הנהן אישר את דבריו.

העברתי את מבטי בניהם הם דיברו כאילו לא הייתי כאן ולבסוף שתומאס פנה אלי סמנתה והמנהל עזבו את הכיתה, השינוי היחיד היה במצב רוחם שהיה נסער כשנכנסו לכיתה ורגוע כשיצאו ממנה.

הוא התיישב מולי, הרמתי אליו את מבטי ו הוא נראה רציני, למרות כל חילופי הדברים מה לחשוב אליו היה שפספסתי את ההפסקה שלי "אני אתחיל ללמד אותך מחר, היום בחצות היה טקס חשיפת הקעקועים שלכם." הוא העיף מבט מהיר בשעון שנח על פרק כף ידו "אני מניח ששיעור הבא יהיה השיעור של מישל ולאחר מכן ישחררו אתכם להתכונן לטקס בערב, ניפגש מחר בתשע בבוקר במשרד שלי."

Until you comeWhere stories live. Discover now