אך גם אם השיעור לא היה מעניין, הוא היה זוכה לתשומת ליבי, זכרתי היטב את מילותיו של תומאס, הייתי סקרן לדעת את כוונתו הנסתרת שלא הציג בפניי, השיעור הזה ככל הנראה יענה על דרשתי ויהפוך את חוסר האונים שלי לידע.
"מהם דרגות קסם? זו וודאי השאלה הראשונה שעולה בראשכם." אמר סטיבן והמשיך "דרגות קסם, בדיוק כפי שזה נשמע, יש חמש דרגות קסם, אחד היא הנמוכה ביותר וחמש הגבוהה ביותר, ככה אנחנו מסווגים את רמות הקסם השונות, רמת הקסם קבועה וזו יכולת מולדת ובלתי ניתנת לשינוי. ככל שהרמה גבוה כך נדיר למצוא אנשים שאוחזים בה."
נראה שלא הייתי היחיד שהיה מרותק, כל הכיתה נעצה בו עיניים סקרניות.
"בנוסף יש לנו קעקועים שמורכבים מדרגת הקסם שלו ולכן, הם יכולים להיראות רק על ידי מישהו בעל אותה הרמה קסם. בנוסף גם צופים. צופים- יכולים לראות את הקעקועים שלנו ואת הרמה אליה אנו מסווגים, הקעקוע הוא ייחודי לכל קוסם והם מחוברים לרוב לרגשות ולתחושות שלנו ולפעמים אפילו לעתיד ולמטרות שלנו. לכן באופן כללי אנחנו לא באמת יודעים מהו הקעקוע שיהיה לכל אחד מכם ומהו מסמל."שיעור הבא היה השיעור של סמנתה, קסם מעשי, קיוויתי שהפעם לא יהיו תאוריות בשיעור ואתנסה בקסם אמיתי. בניגוד לפעם הקודמת שהתנסות בקסם הייתה מזערית בלבד וכמעט לא קיימת.
סמנתה נכנסה לבושה בשמלה ירוקה שהגיעה מעט מעל הברך שלה.
היא החלה לדבר מבלי להביט בתלמידים שיושבים מולה "היום השיעור יהיה אימון ראשון בקסם, שליטה בקסם קשורה למחשבה ולכן אימונים חשובים, רגשות יכולת לחזק את הקסם אך גם יכולים לצאת משליטה, לכן אנחנו לא משתמשים ברגש." המבט שלה חלף על פני הכיתה, ותהיתי בלבי האם גם הפעם יהיו יותר מילים מאשר מעשים בשיעור זה, שקלתי לבקש שיחלפו את שם השיעור אבל היא המשיכה מתעלמת מכולנו.
"לכן היום נלמד קסם שיכול לעזור לכולם במיוחד בזמן הלימודים שלכם, היכולת להשתמש בקסם כתיבה".עיניה נשאו מעלינו הביטו בנקודה רחוקה, שקעו בה, מאחוריה החל להתרחש האקשן האמתי, וענינו התקבעו ללוח בזמן שטוש הלוח החל לכתוב לבדו אותיות שנוצר לשני מילים, "קסם הכתיבה."
בקסם הזה ראיתי שהשתמשו המורים לעיתים קרובות, לפחות אוכל ללמוד משהו שיכול לעזור לי. "שימו לפניכם, עט ודף." היא ציוותה, בטוחה כי נעשה כדבריה, היא לא פקפקה בכך.לא ידעתי עם זה בגלל העניין, או שהקסם היה מסקרן מידי, או זה היה טריק של המורים שהשתמשו בו לעיתים קרובות ורצינו כולנו להכיר, אולי כל הסיבות האלו גם יחד, אבל לא היה תלמיד אחד בכיתה שלא נראה מרוכז.
~~~
מקווה שהיה לכם שבוע מקסים, מלא בטיולים וחוויות טובות.
אני לצערי הולכת להיכנס לתקופה לחוצה במיוחד, מבחן הפסיכומטרי שעומד להיות חלק מחיי.
ולכן אני מתנצלת מראש אם לא אהיה לתקופה ארוכה.
אנסה להמשיך ולשמור על העלאות סדירות.
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Until you come
Fantasy✯הסתיים✯ M×M "אל תתן למראה שלו להטעות אותך! הוא יהרוג אותך בלי למצמץ." תום מגיע לאקדמיה העולמית לקוסמים בגיל שמונה עשרה הוא מתחיל ללמוד קסם, משהו שקיים בו והוא מעולם לא ביקש. הוא נבחר להיות קוסם, משהו מיוחד שרק מעטים נבחרים ונולדים עם היכולת הזו. ...