אני כבר אודיע מראש- אנא במטותה מכם, אל תהרגו אותי בגלל מה ש'הפכתי' את הדמויות אליו, זיכרו שבכל זאת הזהרתי מדברים כאלו, ותהנו♥
•-• •_• ♪_♪ ♥-♥ ★_★ π_π °-° °_°
"וכולנו" הבחור הבלונדיני שמסתבר ששמו ג׳יסון אמר, "חצויים".
"אוקיי..." וויל אמר בטון שבמידה ואתם לא מיומנים בקריאת אנשים הייתם חושבים לרציני, "ומה זה בדיוק חצויים?"
"זה אומר" הבלונדינית בשם אנבת׳ ענתה, "שכולנו בני אלים, ובמקרה שלנו-אלים יווניים או רומים." מקולה היה אפשר לחשוב שלא רק ש'המשימה' שניתנה לה משעממת אותה, אלה שהיא גם חסרת כל סבלנות כלפי אותו אדם העומד לפניה.
"בני אלים?! זו בדיחה?" וויל אמר בטון שכל אדם יכל להבחין כי הוא על סף צחוק.
"לא, זו לא בדיחה." ג׳יסון אמר במן טון סמכותי.
"אני בת פלוטו!" זהובות העיניים צעקה בהתלהבות יתר בעודה קופצת במקום."הוא" היא הצביעה על פרנק, "בן מארס!". היא המשיכה לקפץ במקום. "הוא" היא הצביעה על ג׳יסון, "בן יופיטר! הוא" היא הצביעה על פרסי בעודה ממשיכה בהתלהבותה, "בן פוסידון.!והיא" היא הצביע על אנבת׳-הלא-מתעניינת (כך וויל החליט לכנותה), "בת אתנה!"."איך היא בת אתנה?" וויל החליט לשאול, יודע כי אתנה היא אלה בתולה.
"טוב," פרסי ענה לו, "אתנה מולידה ילדים כמו שהיא נולדה, ממחשבות. ככה אנבת׳ אמרה לי. נכון אנבת׳?" פרסי שאל אותה, נראה כקשה הבנה ומאוד תלוי באנבת׳.
"כן מותק." אנבת׳ ענתה לו בטון מתוק להפליא ומחליא. 'ממש כמו אמברידג׳' וויל חשב לעצמו. כן, אז מה אם הוא לא נראה כמו האדם המבזבז מזמנו על ספרים, הוא מאד אהב לקרוא, כפי שהוא עדיין אוהב.
"ג׳יסון" אנבת׳ פנתה אליו בטון משועמם, "אנחנו באמת חייבים לעזור לו? הוא ממש מעצבן." אנבת׳ שאלה אותו בטון מעט מתחנן. " אנבת׳, אנחנו חייבים. כירון אמר לנו לעשות זאת כל שאין זה משנה אם הוא מעצבן אותך או לא." ג׳יסון ענה לה כמו הוא מנהיג החבורה המוזרה.
"ועכשיו אתם מדברים גם על כירון" וויל אמר להמשיך בטונו המתבדח, "עכשיו נשאר לכם רק להגיד לי שאני בן אפולו או משהו." הוא המשיך וסיים עם צחקוק.
"אתה באמת בן אפולו" פרנק ענה לו, מביט סביב בחוסר הבנה כאשר כל ה'מבקרים' הסתובבו כלפיו ומבטים מזהירים על פניהם.
"טוב," הייזל החליטה לנסות למצוא את הטוב, "לפחות עכשיו הוא יודע." .
"אבל הוא לא יודע משהו אחר, משהו יותר חשוב" ג׳יסון אמר לה ואחר-כך הסתובב לכיוון וויל, מביט בו עם עיניו ברצינות גדולה מדי, "הוא לא יודע שחצוי, אחד מבין החזקים שאי פעם נולדו, רודף אחריו.".
YOU ARE READING
סולאנג׳לו או לא?
Fanfictionטוב, אז חשבתי לעצמי:'למה יש סיפורים שלוקחים מפורסמים, כמו bts, וכותבים להם סיפור חיים חדש? שכל מה שנשאר אותו הדבר מחברי להקה זה השם, המראה והשיפ שהכותב.ת אוהב.ת? והכי חשוב-למה יש סיפורים כאלה רק על מפורסמים?' אז החלטתי לכתוב סיפור, שהדבר היחיד שיהיה...