9

3.1K 184 59
                                    

Yatağımın yanında ki gölgeyle bakışıyordum.

"Kim var orda?"

Siyah bir insan gölgesi görününüyordu ama ne bana yaklaşıyordu ne de cevap veriyordu. Fazlasıyla korkuyordum.

"Kimsin!"

Korktuğumu belli etmemeye çalışıyordum ama yatağa sinmem an meselesiydi lütfen peter olsun,lütfen gölge bana doğru yaklaştığında bende yatağımda geri geri gidiyordum. Gölge bana daha çok yaklaştığında ayağa kalkarak kapıya koştum. Kapıyı açmayı denediğimde kilitliydi,ölecektim!

"Benden ne istiyorsun?"

Ne cevap veriyordu ne de bedenini bana gösteriyordu,sadece gölgesiyle bana yaklaşıyordu.

"Yaklaşma!"

Kafamı gölgeye bakmamak için yana çevirdiğimde yanağımda bir sıcaklık hissettim. Nefes-alış verişiydi. Yüzümü döndürüp bakamıyordum. Korkuyordum!

"Benden ne istiyorsun?"

Sesim ağlamaklı çıkmıştı. Bir süre yanağımda ki sıcaklık devam etti sonrasında kapıya elini vurdu elini vurmasıyla ağzımdan küçük bir çığlık koptu.

Ağzımı çok sert bir şey kapattı insan eli gibiydi ama çok sertti. Öleceğim,öleceğim,öleceğim! El demirden gibiydi o kadar sertti. Nefes alamıyordum. Elini çekerek benden bir adım uzaklaştı. Işığı yakmak için haraket ettim peşimden gelmemişti ışığı yaktıktan sonra arkamı dönmem gerekiyordu ama korkudan yapamıyordum. Yavaş yavaş kafamı döndürdüğümde metal  kola sahip olan bir adamla karşılaştım. Yüz hatları birini öldürecek gibiydi bu kimdi?

"Sen kimsin? Ne istiyorsun benden!"

Sorduğum sorulara cevap vermiyordu. Bir kaç soru daha sordum ama hiç birine cevap vermiyordu. Kolumu kavradığında irkildim.

"Ne yapıyorsun?"

Bu sefer kesin ölecektim...

"Ölmek istemiyorsan sessiz ol!"

Kolumun morardığı hissedebiliyordum. Canım yanıyordu.

"Ben hiç kimseye görünmeden kuleden çıkacağım,sen de benden sonra çıkacaksın. Sakın arkadaşlarına bir şey söyleme kulenin arkasında siyah araba bekliyorum!"

Tehditkar sesinden sonra babama haber vermeye karar verdim.  Bile bile ölüme gidemezdim.

"Dediklerini yapmazsam nolur?"

Cesaret hapı yutmuş gibi sorumu sorduğumda ölümcül gözlerini gözlerimle buluşturdu.

"Annen ölür!"

Söylediğinden sonra camdan atladı. Annem... ona zarar gelmesine asla izin vermezdim. Pijamalarımı değiştirerek odadan çıktım. Strange'in odasına gitmeye koyuldum. Kapıyı çaldım.

"Gir!"

Emrinden sonra kapıyı açtım. Bir şeyler okuyordu gözlerini kitaptan almayarak eliyle karşısında ki sandalyeyi gösterdi.

"Stephen."

Sesimden sonra kafasını kitabından kaldırdı,belli ki beni beklemiyordu. Şaşırarak ayağa kalkarak önüme geçti.

"Elena bir şey mi oldu?"

Sesi eskisi gibi güzel çıkmıyordu stevele öpüştüğüm için bana kızgındı. Haklıydı.

"Olanlar için üzgünüm."

Gerçekten üzgündüm steve öpmemeliydim isteyerek öpmemiştim ama yine de öpmemeliydim. Strange bir şey demedi kızgındı..

"Stephen sen benim için her zaman en özel kişiydin. Ben yıllardır senin her haberinde her gazeteye çıktığında o sayfayı kesiyor ve dosyama koyuyordum. Ellerinin haberini aldığımda o kadar üzülmüştüm ki(ellerine dokunur) ellerin benim için çok özel,onları tutabilmek...Bir kaç hafta önce sadece seni gazetelerden takip ederken şimdi önümdesin bu o kadar mükemmel bir şey ki bana yaşattığın tüm mükemmel anılar için teşekkür ederim."

Gözümden bir kaç damla yaş düşerek akıp gitti,arkamı dönüp odadan çıkacakken stephenın sesi ilişti kulaklarıma.

"Elena."

Yeniden stephena döndüm. Bana doğru gelerek parmaklarıyla göz yaşlarıma dokundu. Titreyen parmaklarıyla göz yaşlarımı siliyordu. Gülümseyerek stephena baktığımda işini çok dikkatlice yapıyordu.

"Tony iyi ki seni buraya getirti elena onun sayesinde ben bazı duyguları yaşadım."

Stephenın söylediği şeye gülümsedim. Bana karşı duygular besliyordu. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıyordu Aklıma odamda ki adam geldiğinde dudaklarımız buluşamadan dudaklarımı çektim.

"Gitmeliyim."

Stephena gülümsediğimde o da gülümsedi,hızlıca odadan çıktım.

*

Siyah arabaya bindiğimde bunun bir asker arabası olduğunu gördüm. Ben arkaya bindim. Karşımda o adam oturuyordu.

"Nereye gidiyoruz?"

Soruma cevap vermediğinde sinirlendim ben bu arabaya binmek için stephendan vazgeçmiştim.

Ellerimi göğsümde birleştirdim. Kafamı arabanın camına yasladım ve gözlerimi kapattım...

Bölüm sonu... Bucky hikayeye eklendi😍 Düşünceleriniz nedir? 

Beklenmedik Teklif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin