16

1.9K 127 49
                                    

Dokuz gün sonra...

Babamla aram düzelmişti,stephenın olanlardan haberi yoktu ama petera olan her şeyi detayına kadar anlatıyordum burda beni anlayabilecek en iyi insan oydu buckyi hala ziyaret ediyordum sürekli bir birimize hikaye anlatıyorduk.

"Steve yeter!"

Stevele beni eğitiyordu ama gerçekten çok yorulmuştum. Bir yumruk bile atacak halim kalmamıştı kendimi yere atarak popomu zeminle buluşturdum.

"Bu kadar çabuk pes etme elena! Sen çok güçlüsün.."

Güçlü felan değildim ben aksine beceriksizin tekiydim steve elini bana uzattığında kalkmam gerektiğini anladım ama gerçekten kalkacak halim yoktu

"Bence yarın devam edelim"

Ayağa kalkıp kapıya yöneldiğimde steve elimi kavrayarak beni kendine çekiyordu ki steve vurmamla yere düşüşü bir oldu. Hasktir nabtım lan ben!

"Steve iyi misin?"

Steve dokunduğumda vücudu buz gibiydi steve zorlukla olduğu yerde kendini dikleştirdi.

"Bundan bahsetiyordum elena."

Bunu isteyerek yapmamıştım ki,bu bir güç değildi ama steve rogersı yere yıkmıştım üstüne üstlük vücudunu buza dönüştürmüştüm.

"Ben gitmeliyim."

Hızlı adımlarla odadan ayrıldım. Ne oluyordu böyle?

*

"Mahkumuz bugün nasıl?"

Bucky yastığından kafasını kaldırıp bana baktığında otuz iki düş gülümsedim. Bucky barnesın uyuduğunu ilk defa görmüştüm.

"Elena"

Bucky gözlerini ellerinin tersiyle ovuşturdu tam bir kediye dönmüştü.

"Yemek getirdim."

Ellimde salladığım poşete gülümsedi

"Gerek yoktu,aç değilim"

Üzgün surat yaptım. Getirdiğim sosislileri yemek zorundaydı! Muhafız kapıyı açtığında 'teşekkür' ederek içeriye girdim. Bucky bana yanında yer açtığında gülümseyerek oturdum.

"Bugün ne yapacağız?"

Bucky bir şey demedi,biraz morali bozuk gibiydi neden olduğunu sormak istiyordum.

"Senin moralin mi bozuk?"

Sorduğum soruyla yüzü hiç bir şekil almadı,belli ki morali bozuktu iyi ama neden?

"Bugün clint geldi özgürlüğüme dört gün kaldığını söyledi."

Ama bu mükemmel bir haberdi! Tek kelimeyle mükemmel bir haberdi sonunda burdan çıkacaktı..

"Bu çok güzel bir haber,senin. moralini neden bozdu?"

Sorduğum soruya cevap vermedi sanırım cevap vermeyecekti.

"Annemin bana okuduğu bir hikaye vardı,bana onu okur musun?"

Bucky omzumda yatmış hikayemi dinliyordu bende buckynin saçlarını okşuyordum. Saçları ipekimsi çok güzeldi saçlarını bırakamıyordum.

"Elena hanım stephen bey sizi çağırıyor."

*

Stephenın odasınının kapısında durduğumda derin bir nefes aldım. İçim de kötü bir his vardı. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde stephen masasında oturmuş,ellerini birleştirmiş bana bakıyordu.

"Elena geç otur."

Stephen karşısında ki sandalyeyi gösterdiğinde oturdum. Sanırım ciddi bir konuşma yapacaktık.

"Bir şey mi oldu?"

Ellerinin titremesine bakarak konuştu

"Elena buckyle aranızda ki yakınlığı öğrendim."

Stephen gözlerini gözlerimle buluşturduğunda boğazıma yumru oturdu,birini daha hayal kırıklığına uğratmıştım. En sevdiğim insanı hayal kırıklığına uğratmıştım..

"Stephen b-ben"

Stephenın ellerine dokunduğumda hiç bir şey yapmadı eskiden olsa avuç içlerimi öperdi ama şimdi bana tepkisizce bakıyordu.

"Özür dilerim seni hayal kırıklığına uğratmak istemezdim."

Gerçekten istemezdim ama elimde olmadan kendimi buckynin yanında buluyordum. Nedenini bilmiyordum.

"Elena eğer bir daha buckyle yakınlaşırsan aramızda ki ilişki biter."

Benim bir şey dememe izin vermeden odayı terk ettiğinde gözümden yaşların düştüğüne emindim.

*

Ortak salonda otururken gözüm sürekli benden biraz uzakta olan ve babamla konuşan stephena kayıyordu.

"Elena beni dinliyor musun?"

Steve bana dövüş dersleri ile ilgili bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama benim aklım stephendaydı. Bir anda ortak salonun kapısı açıldı

"Stark! Hücrelerde acil durum var."

Babam endişeyle ayağa kalktığında aklıma bucky geldi. Ne olmuştu?

"Ne oldu natasha?"

Nat nefesini kontrol ederek konuşmaya başladı.

"Hücreye yeni biri geldi. Hücrelerde ki biriyle kavga etmiş. Muhafız bayıltılmış ve anahtar alınmış! Şu anda o iki kişi kavga ediyor!"

Nat tek bir nefeste konuştuğunda bu kişinin kim olduğunu merak etmiştim. Hep beraber koşarak hücreye gittik

Bölüm sonu.. Yorum yorum

Beklenmedik Teklif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin