Kapının açılmasıyla buckynin yere yapışması bir oldu. Aman tanrım! Baba..
"Baba elin kanıyor."
Babamın buckye vurduğu ele baktığımda üstünün zedelenmiş olduğunu gördüm. Babam beni duymamazlıktan gelerek buckynin üstüne yürüdüm. Önüne geçip onu durdurdum.
"Elena çekil!"
Babamın en sert ses tonunu duymama rahmen çekilmedim. Bucky umrumda değildi babam umrumdaydı.
"Baba yeterince kan dökülmedi mi? Yeter artık bırak gitsin."
Babam gözlerini buckyden ısrarla çekmiyordu.
"Elena çekil dedim!"
Babam yanımdan geçerek buckye yaklaştığında yeniden önüne atladım.
"Baba kolum acıyor!"
Konuyu değiştirmek için kolumu gösterdiğimde buckynin metal koluyla sıktığı bileğim morarmıştı. Babam buckyden gözlerini çekerek koluma narin dokunuşlarda bulundu.
Bucky yerden kalkarak babama doğru yaklaştığında babamın önüne geçtim. Bucky adımlarını keserek önümde durdu.
"Bunu sana ödeteceğim tony! Yaptığın her şeyi ödeteceğim! Kızın gerçekleri duyduğunda bakalım hala seni böyle koruyacak mı.."
Bucky ışık hızında penceremden atladığında babama döndüm. Adamlarıma buckynin burda olduğunu telefonundan haber veriyordu. Gerçekler mi? Ne gerçekleriydi? Babam haber verip bana döndü kolumu tuttuğunda bir iki adım geri attım. Gözlerimiz buluştu.
"Bucky neyden bahsediyor baba?"
Babam cama bakarak bana baktı.
"Elena o adam kaçağın teki yine bir şeyler saçmalıyor."
Bence saçmalamıyordu bucky buraya kadar gelmişti. Beni ısrarla götürmek istemişti onu bu kadar delirtecek şey babamla ilgili olmalıydı.
"Baba bana yalan söyleme,bırak kalan zamanlarımda gerçekleri bileyim."
Babama yalvarırçasına bakıyordum.
"Elena,anlatacağım a-"
Babam sözünü tamamlayamadan içeriye stephen girdi.
"Elena! Canım iyi misin?"
Stephen yanıma koşarak bana sıkıca sarıldığında başımı göğsüne yaslayarak babama bakıyordum.
"Ben sizi yanlız bırakayım."
Babam yüzünde hüzünlü bir ifadeyle dışarıya çıktı,benden ne saklıyordu? Stephen saçlarıma öpücükler kondururken geri çekilerek sarılmamızı kestim.
"Elena?"
Stephen yaptığıma anlam veremeyerek bana sorarcasına bakıyordu.
"Stephen sana bir şey soracağım ve ne olursa olsun dürüst cevap vermeni istiyorum. Anlaştık mı?"
Stephen kafasını aşağıya yukarıya salladı,ellerini göğsünde birleştirdi ve soracağım soruyu bekledi.
"Babamın buckyle ilgili benden sakladığı şeyi biliyor musun?"
Stephen bucky ismini duymaktan hiç haz etmiyordu bunu biliyordum ama sorumu sormak zorundaydım çünkü cevabını merak ediyordum.
"Hiç bir fikrim yok."
İnanmalımıydım? Stephen bana yalan söylemezdi..
"Sana inanıyorum."
Stephena yaklaşarak sarıldığımda ellerini belime sardı ve alnıma uzun bir öpücük bıraktı bunu yapmasını seviyordum.
"Benim gitmem gerekiyor ortak salonda görüşürüz."
Stephen bana göz kırparak odadan çıktığında en sevdiğim koltuğuma oturdum. Buraya en son bucky oturmuştu. Yanımda ki masaya baktığımda bir kağıt olduğunu gördüm. Elime alarak okumaa başladım.
Elena bizim çok büyük bir geçmişimiz var. Tony bunu sana anlatır mı bilmem ama ben anlatsam da bana da inanmayacağını biliyorum. Babana sor eğer anlatırsa alta yazdığım numarayı ara.
Şaşırmışça kağıda bakıyordum. Ne geçmişiydi bu? Hızlıca odamdan çıkarak ortak salona ilerledim. Herkes ordaydı. Babam her zaman ki yerinde oturuyor,steve kitap okuyor,nat ve clint yan yana oturup bir şeyler konuşuyor,peter bilgisayar oyunu oynuyor,stephen ayakta durmuş dışarıyı izliyor.
"Baba!"
Bağırmamla herkes bana döndü,babam oturduğu yerden kalkarak bana doğru yaklaştı.
"Herşeyi anlatmanı istiyorum!"
Sinirle babama bakarken,babam kafa salladı.
"Herkes dışarıya çıksın!"
Stephen dahil herkes dışarıya çıktığında babam ellerini birbirine kenetledi.
"Elena b-"
Babam konuşamadan sözünü kestim.
"Herşey baba!"
Babam kafasını sallayarka anlatmaya başladı.
"Aslında şu anda hatırladığın anılarından çok daha fazlası var ve hepsi buckyle ilgili anıların. Buckyle kısa bir süreliğine sevgili oldun elena ama ben hafızanın o kısımlarını sildiğim için hiç birşey hatırmalıyorsun."
Gözyaşlarım delicesine gözlerimden süzülürken babam bana yaklaştı.
"Elena tatlım."
Babam yanıma doğru adımlar atarken geriye doğru adımlar atıyordum.
"Yaklaşma bana!"
Bağırmamla beraber olduğu yerde durup göz yaşlarının yanaklarını ıslatmasına izin verdi.
"Elena,kızım lütfen di-"
Sözünü tamamlamasına izin vermedim.
"Sen artık benim babam değilsin!"
Hızlıca odadan çıktım...
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Teklif
FanfictionBabasını on yedi yıldır sadece televizyondan ve internetten tanıyan bir kız babasının teklifinden sonra onunla yaşamaya başlar. Kahraman arkadaşlarıyla tanışır ve hayatı tamamen değişir. İyi yönden mi? Kötü yönden mi? Belirsiz.