13

2.3K 129 27
                                    

Bucky dedemden bahsederken kanım donmuş bir şekilde onu dinliyordum. Benim dedem bu kadar kötü bir insan olamazdı... Bucky sustuğunda aramızda ölüm sessizliği oldu..

"Be-Ben gitmeliyim."

Elimin tersiyle akmasına izin vermediğim göz yaşlarımı silerek ayağa kalktım. Benim dedem bu kadar kötü bir insan olamaz.. Hızlıca hücreden ayrılıyordum.

"Gerçekler ağır mı geldi?"

Buckye baktığımda bir dudağı kıvrılmış bana bakıyordu. Evet gerçekler ağır ,hem de çok ağır gelmişti..

"Annen için üzgünüm."

Gözlerimi gözlerine odakladığımda gözünden yaş düşürmemek için direniyordu,hepimiz insandık hepimizi duyguları vardı direnme.. Hızlıca hapishaneden çıktığımda kalbimi tuttum.

"Elena iyi misin?"

Sesin geldiği yöne baktığımda bir çift mavi gözle karşılaştım.

"Steve."

Hızlı adımlarla stevin yanına gelerek,sarıldım. Şu anda buna çok ihtiyaçım vardı..

"Elena ne oldu?"

Baba.. Stevin omzundan kafamı kaldırarak bana doğru hızlı adımlarla gelen babama baktım. Ellerimi tutarak gözlerime baktı.

"Baba benim dedem kötü biri mi?"

Sorduğum soruyla steve baktı,steve yanımızdan ayrıldığında babam ellerimi tutmayı sürdürdü.

"Gel."

Babam ilerimizde ki sandalyelere doğru yürüyor bende peşinden gidiyordum. Karşı karşıya oturduğumuzda ellerimi tuttu

"Elena.canım senin deden çok iyi bir insandı ama elbet her insan gibi hata yaptı."

Buckynin annesini sırf teknoloji için öldürmesi hata değil cinayetti.

"Baba dedem bir insanı öldürmüş."

Babamın kaşlarını çatarak bana bakıyordu.

"Bunu nerden çıkardın elena?"

Babam buckynin yanına gittiğimi duysa bana çok kızardı o yüzden bir şey söylememeye karar verdim.

"Sadece duydum kimden duyduğumu sorma,lütfen."

Babam bir müddet bana baktıktan sonra kafasını onaylarcasına salladı.

"Elena bunları konuşmayalım,sıcak bir çikolata içelim."

Babama sarıldım.

"Olur."

*
Natashanın ağzından..

"Stephen!"

Duysana be adam! Baksana bana! Stephen strangin odasını bir anda dalmıştım. Stephen ellinde ki kitapı bırakarak tek kaşıyla bana bakıyordu,ah çalışkan kahramanımız..

"Efendim natasha?"

Ciddiyetini bozmadan beni dinlemek istiyordu,neden burda clint hariç herkes ruhsuzdu.

"Sevgilin nerde?"

Sorduğum soruyla yüzünde değişik ifadeler gördüm. Yıllardır tanıdığım stephen strangin yanakları mı kızarmıştı? Yok artık..

"Bilmiyorum."

Bilmiyormuş muş öyle olsun.

"Sevgilini bulacağım doktor."

Odadan çıktığımda stephenın liseli ergenler gibi oluşu beni güldürmüştü. Elena stephena yaramış mıydı? Belirsizdi..

*

Sıcak çikolatamızı içerken babamın viski içtiğini gördüm. Ah hadi ama tony starkın sıcak çikolata içececek hali yoktu değil mi? Tabiki de vardı! O tony starktı hem viski içip hem de sıcak çikolata içiyordu..

"Tatları karışmıyor mu usta?"

Sesin geldiği yöne baktığımda peter ellinde ki ağıyla oynayıp bize doğru geliyordu,kim bunu örümcek adam yapmıştı? Hangi lanet örümcek!

"Aslında tatları aynı diyebiliriz."

Babamın söylediği şeye ağzımda ki sıcak çikolatayı püskürtüm...

"Elena!"

Babamın sitemi beni iyice güldürmüştü.

"Biri buzlu,öbürü sıcak. Birinin içinde bol miktarda alkol öbürünün içinde ise bol miktarda çikolata var. Nasıl tatları aynı olabilir ki?"

Babama sorarcasına bakıyordum. Viskiyi sevseydim ikisini aynı anda içerdim ama viskiden nefret ediyordum.

"Usta senin kafa iyi mi? Harbiden nasıl benzeyebilir onlar."

Peterın söylediklerine gülümsedim,Bu örümcek popo kafalı çocuğu seviyordum.

"Parker sana burda oturman için izin verdiğimi hatırlamıyorum."

Babamın ciddi çıkan sesi peter parkerı ürkütmüştü,peter babamdan fazlasıyla korkuyordu bunun sebebi her gün cepine giren paranın sahipi babam olmasıydı. Peter yanımızda kalkıyordu ki babam seslendi

"Parker otur,benim halletmem gereken işlerim var."

Örümcek popolu parker masaya geri döndüğünde babam bana doğru geldi.

"Görüşürüz bebeğim."

Kafamı öpüp,uzaklaştığında arkasından gülümseyerek baktım. Babamı çok seviyordum.

"Hadi anlat!"

Petera döndüğümde, aman tanrım! Daha demin yanımda oturuyordu şimdi nasıl karşıma geçmişti..

"Neyi anlatmalıyım?"

Meraklı meraklı petera baktım. Ne anlatmalıydım? Kaçırdığım bir şey mi vardı

"Anlatman gereken tek şey bucky! Bugün onun yanına gittiğini biliyorum ne yaptınız?"

Ah parker..

Bölüm sonu.. Yorum yorum yoruum

Beklenmedik Teklif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin