Hücrelerin olduğu bölüme koşuyorduk,umarım kavga edenlerden biri bucky değildir. Lütfen o olmasın. Steve kapıyı açarak içeri girdi hepimiz peşinden gidiyorduk ki babam önümde durdu.
"Elena girmeni istemiyorum. Odana dön."
Hayır olmaz,girmem gerekiyordu eğer kavga edenlerden biri buckyse onu sadece ben sakinleştirebilirdim.
"Baba girmem gerekiyor."
Ben kapıya yöneldiğimde eliyle beni durdurdu
"Elena girmeni yasaklıyorum!"
Ciddi ve sert çıkan tonuyla ilk kapıya sonra babama baktım. Elena girmen gerektiğini biliyorsun ama baban sana girmeni yasakladı. Elena Arkanı dön ve uzaklaş burdan.. Babama kısa bir bakış attım.
"Dikkatli ol."
Babam söylediğim şeyle gülümseyerek hücrelere doğru gitti bende arkamı dönüp odamın yolunu tutuyordum ki natashanın sesi geldi kulağıma
"Bucky hücrene dön!"
Bucky.. Özür dilerim baba. Hızlıca hücrenin içine girdiğimde bucky bir adamın kafasını hücrenin kapısına kafatasını kıracakmış gibi vuruyordu.
"Bucky."
Kısık olan sesimi herkes duymuş bana dönmüştü,bucky adamın kafasını hücreye vurmaya devam ediyordu. Natasha,Clint ve steve buckyi tutmaya çalışıyorlardı.
"Bucky!"
Kendime gelerek hızlıca buckynin yanıma gittim. Bucky gözü dönmüşcesine önünde ki adamı öldürmeye uğraşıyordu.
"Bucky bana bak!"
Buckynin beni duyduğuna emindim ama beni duymamazlıktan geliyordu. Neden yapıyordu bunu? Neden bu kadar deliye dönmüştü.
"Elena benimle gel!"
Steve beni kolumdan tutarak hücreden çıkarmaya çalışıyordu,çıkamazdım buckyi bu halde bırakamazdım.
"Steve onu bu halde bırakamam."
Steve kafamı avuçlarına alarak kendisine bakmamı istiyordu ama ben sadece buckye bakabiliyordum.
"Elena o kendinde değil! Ona bir şey yapamazsın burdan çık ve odana git!"
Ne demek kendinde değil? Gözlerimi steve döndürdüm.
"Ona ne yaptılar?"
Steve nefesini vererek konuşmaya başladı
"Kısa bir süreliğine hafızasıyla oynadılar,kendinde değil."
Stevin dediğine gülümsedim.
"Steve o beni hatırlar. İzin ver hatırlamasına yardımcı olayım."
Stevin avuçlarından kafamı çekerek hızlıca buckynin yanına gittim.
"Elena!"
Stevin sesini duyuyordum ama hedefim buckydi. Buckynin adama vurduğu kolunu tuttum.
"Bucky bana bak! Sen böyle bir insan değilsin."
Bucky gözlerinden ateş çıkarcasına bana baktı sonra birazcık durdu,gözlerinde ki ateş dindi sadece bir birimize bakıyorduk.
"Çek elini üstümden!"
Bucky şiddetle metal kolunu karnıma vurduğunda ilerde ki cama vurarak yere düştüm. Bedenime onlarca cam batıyordu acıdan inleyerek vücuduma baktım. Her taraf kan olmuştu.
"Elena,Bebeğim!"
Babam yanıma koşup elimi tuttuğunda gülümseye çalıştım ama çok acı çekiyordum. Etrafıma baktığımda yenilmezlerin hücrede ki insanlarla dövüştüğünü gördüm. Stephen beni daha fark etmemişti..
"Elena sen çok güçlüsün,pes etme."
Steve yanıma çökerek sırtımda,kolumda,başımın arkasında ki cam kesiklerine baktı.
"Tony çok kötü gözüküyor."
Gözlerim yavaş yavaş kararıyordu,gözlerim tamamen kararmadan önce son gördüğüm şey stephenın bana doğru endişeyle gelen yüzü oldu..
Bölüm sonu.. Çok kısa oldu ama bugün bir kaç bölüm daha atacağım
:( hikaye sizce nasıl ilerliyor? Final vermeli miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Teklif
FanfictionBabasını on yedi yıldır sadece televizyondan ve internetten tanıyan bir kız babasının teklifinden sonra onunla yaşamaya başlar. Kahraman arkadaşlarıyla tanışır ve hayatı tamamen değişir. İyi yönden mi? Kötü yönden mi? Belirsiz.