20

1.9K 122 15
                                    

Stephen kapıyı açıp içeriye girdiğinde,göz yaşlarımı hızlıca sildim. Ağladığımı görmemeliydi

"İşlemleri halletik istediğin zaman çıkabiliriz."

Hemen şimdi çıkıp,evime gitmek istiyordum. Babam odaya girdiğinde kısa bir bakış attım. Şu anda babamı görmek istemiyordum. Ona çok kızgındım.

"Elena,bebeğim happy asağıda bizi bekliyor."

Happyle şakalaşmayı bile özlemiştim. Stephen valizime eşyalarımı tıkıyordu katlamayı beceremiyordu,onun bu haline güldüm.

"Altımı değiştirmem gerekiyor."

Sesim ağladığım için titrek çıkmıştı ama ikiside hastalığıma vermişlerdi.

"Biz çıkalım."

Stephen gülümseyerek dışarıya çıkarken elini tuttum.

"Bana yardım etmen gerekiyor."

Babam kaşlarını çatarak dışarıya çıktığında ona kızgın olsamda bu haline güldüm.

"Valize tıktığın eşofman altımı verir misin?"

Stephena masum masum baktığımda valizimde ki eşofmanı mı uzattı.

"Giydirmen gerekiyor."

Şu anda stephenı çıldırtığıma yemin edebilirdim. Kıkır kıkır gülüyordum. Pantolonumu çıkardığımda stephen bakmamak için kendini zor tuttuyordu

"Bakabilirsin."

Gözleri yavaş yavaş ama utana utana bacaklarıma iliştiğinde bu haline iyice güldüm. Doktorumuz çok utangaçtı.. Eşofmanımı altıma giydirdi.

"Oldu."

Ellerini bacaklarımdan çektiğinde rahatlamış gözüküyordu,tedirginliği gitmişti. Stephenın dudaklarını dudaklarımla buluşturdum. Kısa ama tutkulu bir şekilde öpüştük.

"Teşekkür ederim."

Yürümeye çalışarak kapıya doğru gittiğimde affaladım bir haftadır yataktan kalkmadığım için dengeli bir şekilde yürüyemiyordum. Stephen koşarak yanıma geldiğinde elimi stephenın omzuna attım. Stephen bacaklarımdan tutarak beni kucağına aldı.

"Vip taşıma tekniği."

Güldüğümde gülümsedi kapıyı açıp çıktık,babam bize göz devirirçesine bakıyordu.

Bugün hastaneden çıktığımdan beri bir hafta geçmişti,bunun partisini veriyorduk. Clint ve nat dans ediyor,annem ve babam gülüşerek bir şeyler konuşuyor steve,clint ve natashayı izliyor ben ise sevdiğim adamın omzunda annemleri izliyordum.

"Hadi dans edin!"

Nat yanımıza gelip bize dans etmemizi söylediğinde stephen bana baktı.

"Hala dengeli yürüyemiyor,çok yormayalım."

Nat dudağını büzdüğünde gülümseyerek ayağa kalktım ve elimi stephena uzattım stephende gülümseyerek elimi tuttu. Dans pistine çıktığımızda karşı karşıya geçtik.

"Belimi tutman gerekiyor."

Stephen elini belime sardı.

"Ellerini boynuma dolaman gerekiyor."

Dediğini yaptım,herkesin bize baktığını görebiliyordum. Keskin kokusunu çiğerlerime çekiyordum. Sevdiğim adamla dans ediyordum. Bir yıl sonra ölecek olsam da istediğin bir şeyi gerçekleştirebilmiştim.

Yorulduğumu fark ettim. Ayaklarımı bu kadar yormamalıydım. Hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu ana vücuduma aldığım derin kesikler sonuçu dengemi sağlayamıyordum. Sevdiğim adamın keskin kokusunu biraz daha çektim çiğerlerime

"Oturalım mı?"

Kafamı omzundan kaldırarak gözlerine baktım.

"Sen nasıl istersen."

Elimi tuttuğunda gülümsedim ve yerlerimize oturduk. Annem yanımıza geldi.

"Çok güzelsiniz."

Stephenın utandığını yüzünden anlayabiliyordum. Utanınça bile çok yakışıklıydı.

"Teşekkür ederiz."

Annem stephenın yanına oturarak bize baktı anne tüm romantik oramdı bozuyordun..

"Anne,babam seni mi arıyor?"

Babam sadece viskisini yudumluyordu annemle alakası bile yoktu ama annemin yanımızdan kalkmasını istedim stephenla yalnız kalmak istiyordum.

"Ben anladım,gideyim."

Annem yanımızdan kalkıyordu.

"Olur mu öyle şey lütfen oturun."

Stephen annemi oturması için ikna etmeye çalışıyordu ama annem babamın yanına doğru ilerliyordu. Stephen bana döndüğünde yüzü çatılmıştı.

"Neden anneni yolladın?"

Seninle kalmak istiyordum annemi her zaman görebiliyordum ama seni göremiyordum.

"Seninle yalnız kalmak istedim."

Stephenın yanına gelerek kafamı omzuna koyduğumda stephen gülümseyerek bana sarıldı.

"Elena şunu uzatabilir misin."

Masanın üstünde ki demir parçalarına baktım. Babamın eline baktığımda hangi parçayı gösterdiğini anlayarak uzattım.

"Annemi mi yapıyorsun?"

Babama sinsice güldüğümde babam da gülümsedi,anneme yapıyordu. Dün akşam neredeyse yeniden bir olmuşlardı. Çok mutluydum. Annem artık burada kalmaya başlamıştı.

"Baba bucky barnes işini ne yaptınız?"

Babam parçayı takarak gözlerinden ateş çıkarcasına bana baktı.

"Bulduğumuz yerde öldüreceğiz steve ve natasha onu bulmaya gittiler."

Öldüreceklerdi.. Bucky çoktan kaçıp gitmişti burlardan çoktan gitmişti benden. Umarım hiç bir zaman bulamazlardı.

"Baba kahramanların birini öldürmesini çok iyi karşılamıyorum ben."

Haklıydım,kahraman olmanın
özelliği buydu onlar kötüleri yakaları ve hücreye tıkarlardı. Öldürmek onlara göre değildi..

"Elena o artık sıradan bir suçlu değil. Onun cezası sadece ölüm olabilir öyle de olacak. Bu konu hakkında daha konuşmak istemiyorum."

Babamın kesin çıkan ses tonundan sonra bir şey dememeye karar verdim. Onu izlemeye devam ettim..

Bölüm Sonu...

Beklenmedik Teklif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin