15

2K 135 24
                                    

"Anlat bakalım medusa."

Medusa mı? O da neyin nesiydi? Bucky anlatmamı beklerken ben medusayı düşünüyordum.

"Bucky medusa ne demek?"

Bucky gözlerine gözlerime odakladığında yüzünde şaşkınlık vardı.

"Bilmiyor musun?"

Kafamı hayır anlamında iki yana salladığımda başını tamam anlamında salladı.

"Sen değil de ben hikaye anlatacağım."

Gülümseyerek buckye baktım. Ciddilikle anlatmaya başlamıştı.

"Kainatın, Tanrılar tarafından bölüşüldüğü çağlarda, Medusa adında güzelliğiyle herkesi kıskandıran, aynı zamanda bütün tanrıları kendisine aşık eden bir kız yaşarmış. Medusa o kadar güzel bir kızmış ki yeryüzünde güzelliğiyle ona rakip olabilecek başka bir kadın bulmak mümkün değilmiş. Bu yüzden derlermiş ki; yeryüzünde bütün kadınlar bu güzelliği yüzünden Medusa'yı kıskanırmış. Kendi tapınağında yaşayan bu güzel kızı gören Athena da kızın güzelliğinden etkilenmiş ama kendisini daha güzel  bulduğu için fazla önemsememiş. Athena, Baştanrı Zeus'un kardeşi olan denizlerin efendisi büyük Poseidon ile birlikteymiş. Poseidon
bu güzeller güzeli kızın farkındaymış ama hislerini gizliyormuş. Bir gün Athena her şeyi bilen baş Tanrı Zeus'un izniyle öğrenmiş Poseidon'un, Medusa'ya karşı ilgisini. Poseidon bunu şiddetle reddetmiş Athena da Poseidon'un bu söylediklerine inanarak olayı çok fazla büyütmemiş.Poseidon Athena'ya öyle demiş ancak bir türlü çıkaramıyormuş aklından  Medusa'yı. Medusa tutkusu yüzünden Poseidon aklını kaçıracak gibi oluyormuş. Sonunda bu tutkusuna yenik düşmüş ve bir gün gizlice Medusanın tapınağına girmiş ve güzeller güzeli Medusa'ya zorla sahip olmuş.  Athena, güçlü Poseidon'un bu yaptığı karşısında kendisini aşağılanmış hissetmiş. Bu hissi önce derin bir kıskançlığa, sonra da büyük bir sinire dönüşmüş. Öyle hiddetlenmiş ki Medusa'yı çok acı bir şekilde cezalandırmaya karar vermiş Ve bu sinirle Medusa ve kız kardeşlerini birer ifrite çevirivermiş. Dünyalar güzeli Medusanın yüzü o kadar çirkinmiş ki kimse bakmaya tahammül bile edemiyormuş. Medusa'nın gözlerine bakan herkesi taş oluyormuş  güzelim saçlarının her bir teli bir yılana dönüşmüş ve dünyanın en kuzeyindeki Hyperborea'ya sürülmüş."

Bucky konuşmayı bitirdiğinde gözlerini gözlerimle buluşturdu iyi ama bana neden medusa demişti?

"Peki neden bana medusa dedin?"

Bucky ağzını açacaktı ki buna izin vermediler.

"Elena!"

Baba.. Babamın sert çıkan sesinden sonra ayağa kalkarak arkamı döndüm. Ateş gibi kararan gözleriyle bana bakıyordu,muhafız kapıyı açtığında hücreden çıktım.

"Senin burda ne işin var!"

Sesi adeta beni yakıyordu.

"B-Ben bir şeyi merak etmiştim."

Babam sinirlice ellini sıktığında,gerçekten korkmuştum.

"Elena dışarı çıkmanı istiyorum!"

Buckye küçük bir bakış attım,bana gitmem için işaret yapıyordu. Hızlıca odadan çıktım.

Yazarın Ağzından..

Sinirli olan adam buckye döndü,bucky ayağa kalkmış aynı sinirle adama bakıyordu.

"Kızımdan uzak duracaksın!"

Adam sinirle hücrenin yanından ayrılıyordu ki buckynin sesini duydu.

"Bana ne yapacağımı söylemeyeye kalkma!"

Tony stark hücreye tekrardan sinirle döndü

"Kızımdan uzak duracaksın!"

Tekrardan aynı cümleyi söylediğinde bucky gülümsedi.

"Yoksa seni öldürürüm."

Tony starkın tehditi bucky için boş gelmişti,hücrede olmaktansa ölmek çok daha iyiydi aslında. Tony stark yeniden çıkışa gidiyordu

"Elenayı benden uzak tutamazsın."

Tony duyduğu şeyle hızlıca çıktı..

Elenanın ağzından...

Korkar adımlarla odamda yürüyordum. Babam ve bucky acaba şu anda ne yapıyorlardı? Babamı hayal kırıklığına uğratmıştım...

"Elena!"

Babam odamın kapısını hızla açarak içeriye girdiğinde yutkundum.

"Senin o adamla ne işin var!"

"Kızım o adam seni kaçırmadı mı!"

"Elena bana cevap ver!!"

Babamın bağırmalarına cevap veremiyordum. Her söylediğinde haklıydı..

"Baba ben üzgünüm."

Babam sinirlice odaya baktığında sakinleşmeye çalıştığını gördüm. Bana çok kızgındı,haklıydı.

"Elena,bebeğim o adamla neden görüşüyorsun?"

Elimde değildi,elimde olmadan kendimi yanında buluyordum.

"Baba elimde değil sürekli kendimi onun yanında buluyorum. Seni hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum ama ondan kopamıyorum."

Babam söylediğim şeylerle derin bir nefes aldı.

"Ben ortak salondayım elena."

Bölüm sonu...

Beklenmedik Teklif Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin