8.Jason

11 3 0
                                    

Nie cały rok temu straciłem skrzydła, a wraz z nimi moją moc anioła śmierci, teraz jestem zwykłym podupadłym aniołem tylko z znamieniem na nadgarstku. Nie da się opisać tego bólu. Odzierają skrzydła anioły zemsty. One nie maja litości. Odzierają powoli, boleśnie. W moim przypadku jeszcze zapieczętowali mi na nadgarstku znanie w kształcie złamanych skrzydeł, to oznaczało, że kiedyś byłem ważnym aniołem, ale popełniłem błąd, więc wygnano mnie. Gdy spada się na Ziemię, czujesz tylko ból, myślisz tylko o bólu. Resztki skrzydeł rozkładają się w szybkim tempie i w końcu spadasz i masz zamiast skrzydeł długie głębokie rany sięgające od łopatek do bioder. To okropne uczucie być podupadłym aniołem. Nic nie czuje.  Zostałem strącony, ponieważ chce być człowiekiem. To był wieli błąd. Na początku. Kiedy byłem po raz pierwszy na ziemi coś się zmieniło. Patrzyłem na ludzi, którzy się przytulali, śmiali i umierali z starości. Zapragnąłem tego. Też chcę odczuwać emocje.Kiedy jeszcze byłem aniołem śmierci, już w tedy wiedziałem, gdzie jest księga Nefilów, Teraz pozostawało mi po nią pójść. Tylko był jeden problem. Musiałem znaleźć Nefila. Nefil jest potężny, ale nie aż tak potężny jak podupadłe anioły. Nefila cechuje spryt, a też łatwo go rozpoznać, jest on bardzo wysoki około z dwa metry. Po znalezieniu Nefila musiałem go zabić za jego zgodą. To było nie realne. Nefil żywi do podupadłych aniołów urazę, ponieważ kilka set lat temu podupadłe anioły zabiły miliony Nefilów, dla tego teraz ich jest nie wiele.


                                                                           ******

-Puść!- wykrzyknęła anielica.

-Nie mam zamiaru.

-Czego chcesz!?

-Nie szarp się, bo będzie jeszcze bardziej bolało. - wykrzywiłem usta w zwycięskim uśmieszku.

-Czego chcesz?- powtórzyła.

-Komu o mnie mówiłaś?- na chwile anielica w ogóle się nie odzywała. Głośno westchnęła.

-Pytali o ciebie tacy dwaj...

-Wiesz kim byli?

-Dwa podupadłe anioły, jeden nazywał się Michael. - wiedziałem.

-Kiedy byli?

-Trzy dni temu. Zostaw mnie już! Powiedziałam ile wiem...

-O co pytali?

-O jakąś księgę...

-Jaką!!

-...Nefilów...

-Chcą stać się człowiekiem?

-Tylko jeden z nich - kiwnąłem na znak żeby mówiła dalej - ten drugi... Patch

Nie mogę pozwolić na to żeby dostali to co chcą.


Będę musiał ich zabić ...





Ciało, a duszaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz