Bineînțeles că seara trecută s-a terminat intr-un mod haios pentru mine.
Hero a făcut o criză de nervi fondată de data asta după care Blake a început si el să țipe si sa urle caci oarecum printr-un parodox nu înțelegea de ce scumpa lui iubită făcuse tot ceea ce făcuse.
Petrecerea a continuat ore bune după dispariția celor trei iar eu căci nu aveam nimic mai bun de făcut,am hotărât să mai rămân un timp. Timp pe care l-am petrecut în compania lui James si a lui Matthew.
Le-am ascultat poveștile 'pline de umor' cu femei sau cel puțin așa le catalogau ei iar undeva în jurul orei patru dimineața am ajuns acasă.
Am rămas uimită de faptul ca Betty nu ajunsese încă. Mă gândeam la tot ce era mai rau, ganduri ca 'daca a căzut intr-o prăpastie cu mașina?' sau 'daca a o omorat-o Hero de nervi?'.
Si ca si cum nu ar fi fost de ajuns brățară albastră dispăruse de la încheietura mea. Eram sigură că o aveam la mâna în momentul când 'planul glorios al blondei' a fost pus în aplicare însă nu am observat absenta ei până în momentul când am ajuns acasă.
Nu ca ar fi avut valoare sentimentală însă era una dintre brățările care chiar îmi plăceau la nebunie.
În dimineața următoare era programată întoarcerea în Londra așa că am decis că ar fi prudent sa încep sa îmi impachetez toate lucrurile.
Nu după mult timp în care am aranjat toate lucrurile la locul lor în valize si am adunat tot ceea ce îmi aparținea, am auzit cum ușa de la intrare s-a deschis si s-a închis în același mod.
Am rămas surprinsă să descopăr înfățișarea celei pe care o așteptam. Stătea desculță în fața usii si arata intr-adevar ca după o despărțire. Parul ii era răvășit în toate părțile, machiajul ii era întins până pe suprafața obrajilor iar rochia ei era ruptă în mai multe locuri.Unde naiba umblase toată noaptea de arata in halul ăla? Nu îmi puteam stăpâni îngrijorarea, dacă nebunul de Hero intr-adevar ii făcuse ceva? Sau mai rău dacă se făcuse praf prin baruri iar vreun nenorocit a profitat de ea?
Nu m-am mai putut stăpâni așa că m-am năpustit asupra ei.
-Unde ai umblat pana acum? o întreb eu în timp ce încercam să îi culeg toate frunzele din par.
-Hm, spune ea deodată parcă incercand să simuleze ceva, intr-un bar.
Nu arăta si nici nu se simțea bine. Cel mai probabil se îmbătase iar acum era în starea aceea gravă de mahmureală.
-Singura? continui cu o întrebare în timp ce o împing ușor pe spate întrucât în mod cert avea nevoie de o baie.
-Nu mai stiu, spune după un timp.
Oftez si decid să las balta subiectul căci acum trebuia să o ajut să se pregătească de plecare. Sigur nu era în stare să o facă singura.
-Oh, spun încet, hai la baie.
O las să se așeze pe toaletă după care mă reped către cada. Dau drumul robinetului si las să curgă apa pana ce ajunge la jumătatea din întregul nivel al căzii.
O ajut să se dezbrace de rochie după care o încurajez să intre în cadă. Reușesc să aplic puțin gel de dus pe spatele ei ce arata foarte ciudat. Era murdară de nămol si pe alocuri erau vizibile niste zgârieturi. Nu intelegeam pe unde ar fi putut umbla.
Am fost întreruptă de soneria telefonului meu.Era Blake. Am luat o gura de aer si am dus telefonul la ureche fără să mă mai gândesc încă o dată.
CITEȘTI
Complicated Freak [H.S.]
Fanficcomplicat ~ 1 Alcătuit din (prea) multe elemente. 2-3 Greu de descurcat sau de înțeles Si: încurcat, încâlcit. Viata este complicata prin propria ei natura. De cele mai multe ori faptul ca viata ne pune la incercare este motivul pentru care ale...