Este ora 12:50 si eu mai am doar un curs.Cursul opțional. Azi a fost bine, cred. Adică n-am făcut nimic remarcabil la cursuri in afara unei discuții seci cu Chris cu privire la pasta de dinți.
Da exact,remarcabil.
Mă pregateam alturi de alte fete cu care îmi mai petreceam timpul liber uneori, pentru baschet.
Îmi făcea plăcere să îmi petrec timpul cu Olivia si Mia.
-Fetelor am o veste trăsnet! spune Olivia deodata indepartandu-si claia de par blond de pe fața.
Dacă e ceva ce îmi place la Olivia, e corpul ei. Sunt geloasă pe picioarele ei, intr-un mod apreciativ bineînțeles.
-Din nou!? rostește printre dinți Mia, ridicandu-si sprânceană dreapta în semn de întrebare.
Mia, e genul acela de fata punk care nu a luat-o încă pe arătură ca majoritatea persoanelor din această categorie. Este puțin mai înaltă decât mine iar părul ei de culoarea focului, ii dădea un aer unic.
Nici măcar nu înțeleg de ce s-au împrietenit cu mine.Le-am cunoscut pe durata filmărilor iar de atunci oarecum iesim toate trei. Uneori o mai aduc si pe Betty însă cum e in perioada asta mai delicata prefer să o las să se refacă.
-E vorba de mine toanto, gangureste ca un copilaș Olivia în timp ce se dezbracă de pantalonii cu care a fost îmbrăcată la cursuri.
-Spune o dată! spun si o împing prieteneste după care îmi deschid geanta pentru a-mi găsi tricoul pentru ora următoare.
-Deci, îl știți pe proful de economie? spune puțin prea entuziasmată.
Si da, îl știam oarecum pe profesorul Swan. Domnul Swan, era profesorul nostru de economie, asta când mergeam la cursul de economie. Era unul dintre cei mai tineri profesori de pe aici si as minți dacă aș spune că este urât.
Nu e o prezenta pe care o poți uita așa ușor.
-Da, da, spunem eu si Mia uitandu-ne una la alta apoi la Olivia indemnand-o să continuie.
-Asa, deci nu stiu cum sa va zic asta, dar cred că ma scoate în oraș vineri seara.
Ok, Olivia si Domnul Swan? Asta e o nebunie totala! Nu ca ar fi ceva greșit, Domnul Swan are în jur de douăzeci și opt de ani, iar Olivia nu sunt sigură dacă a împlinit nouasprezece, însă cred că ambii ar avea de suferit dacă s-ar afla ceva.
-Ce? Ai înnebunit! spun eu cam tare. Nu as fi observat că am ridicat tonul atât de mult dacă nu aș fi atras atât de multe priviri asupra mea. Toate fetele din vestiar se hlizeau la mine inclusiv Ashley.
Nu cred că și ea a ales cursul asta!
-Calmeaza-te,nu-i nimic greșit, sunt majoră iar el e pur si simplu frumos!
-Ai dreptate, dar el ar avea de suferit dacă s-ar afla, nu stiu faci ce știi sunt bucuroasă pentru tine oricum, concluzionez si o îmbrățișez pe Olivia.
Îmi plăcea la nebunie să îmbrățișez oamenii, mai ales pe prietenii mei, iar Olivia era chiar buna la îmbrățișări.
-O detest pe fetișcană aia, spune Mia intrerupandu-ne momentul emoționant.
Am urmărit câteva secunde firul privirii Miei pentru a vedea la cine se referă. Nu puteam să îi dau mai multă dreptate, Ashley statea aproape dezbrăcată în usa vestiarului în timp ce vorbea cu un băiat, pe care îl identificăm a fi Peter.
Ew, îl știam pe Peter a fi un băiat cum se cade, cu principii morale, si puteam să jur că are iubita. Toți puteam face asta. Nu vreau să ma gândesc acum la asta caci poate ceea ce văd nu este ceea ce cred, însă când e vorba de Ashley totul merge în direcția aia.
CITEȘTI
Complicated Freak [H.S.]
Fanfictioncomplicat ~ 1 Alcătuit din (prea) multe elemente. 2-3 Greu de descurcat sau de înțeles Si: încurcat, încâlcit. Viata este complicata prin propria ei natura. De cele mai multe ori faptul ca viata ne pune la incercare este motivul pentru care ale...