Eden Van Baarle se considera o persoană relativ simplă, care, la fel ca orice altă persoană, avea propiile plăceri.
Din fericire pentru ea, le putea număra pe degete și erau exact patru.
Din păcate pentru ea, acestea coincideau cu viciile sale.Când al cincelea viciu își face aparția în viața ei, Eden constată două lucruri.
Din fericire pentru ea, încă își poate număra plăcerile pe degete.
Din păcate pentru ea, viciul cel din urmă se poate dovedi cel mai complicat și devastator dintre ele.Și, deși mi-ar plăcea să cred că aceasta este povestea lui Eden și a viciilor ei, lucrurile nu stau deloc astfel. Aceasta este povestea lui Eden și a ultimului său viciu.
"- Ce pot să zic? Van Gogh este unul dintre viciile mele."
Cuvânt-înainte
Am decis să iau totul de la capăt, exact așa cum am menționat pe peretele meu. Toate cărțile pe care le-am scris până acum, au fost retrase și nu vor mai fi publicate. Dacă ați mai citit alte lucrări de ale mele și observați anumite asemănări este pentru că sunt niște aspecte a vieții personajelor și a modului în care sunt construite pe care am vrut să le reiau în această carte. Am vrut să fie o idee originală și am vrut ca această creație să transmită ceva, sper că îmi va și reuși.
Îi mulțumesc și Lavinia-Ciobanu pentru poeziile ei minunate, publicate sub titlul "Refugiu". Toate poeziile ce vor apărea în această carte sunt, de fapt, creațile Laviniei.
Voi răspunde aici la câteva întrebări pe care este posibil ca voi să le aveți în viitor.
• Nu știu câte capitole va avea cartea.
• Numărul de cuvinte per capitol este în medie de 1300.
• Nu există o distribuție, nu am vreo persoană celebră a cărei înfățișare să fie atribuită personajelor.
• Dau dedicații, așadar, dacă vrea cineva sa primească, nu trebuie decât să îmi dați un mesaj sau să lăsați un comentariu.
• Vă aștept părerile. Nu o voi spune la sfârșitul fiecărui capitol și nici nu mă voi ruga de voi, dar să știti că opinia voastră înseamnă enorm pentru mine și îmi este de foarte mare ajutor. Deci, puteți să îmi spuneți orice, ce vă place și ce nu, nu mă deranjază nicio intervenție și vă iau în considerare sugestiile de fiecare dată.
• Nu știu cât de des voi posta, asta nu ține neapărat de mine. Mi-am promis că la cartea aceasta, scriu doar când mă simt inspirată și când pot, nu voi trage de mine să scriu, pentru că îmi doresc să iasă ceva frumos.
• Capitolele sunt în mare parte corectate, dar, fiind om, îmi vor mai scăpa anumite greșeli.
• Cartea are un plan și firul narativ se va desfășura conform lui, chiar dacă sunt sigură că voi devia pe ici pe colo.
• Acțiunea are loc în Broek in Waterland, Olanda.
• Dacă pun o melodie la media, vă rog să ascultați, vă promit că merită.
• Tablourile de la media sunt lucrările lui Vincent Van Gogh și în josul paginii le las întotdeauna numele și anul în care au fost pictate.
În afară de asta, vreau să anunț de pe acum că nu accept comentarii răutăcioase, dacă nu vă convine ceva, cred că există multe moduri politicoase în care să vă exprimați. Vă mulțumesc și sper că vă va plăcea.
Lara Virgo, august 2018
Skull of a Skeleton with Burning Cigarette, Vincent Van Gogh, 1886
CITEȘTI
Van Gogh și alte vicii
Teen FictionEden Van Baarle se considera o persoană relativ simplă, care, la fel ca orice altă persoană, avea propiile plăceri. Din fericire pentru ea, le putea număra pe degete și erau exact patru. Din păcate pentru ea, acestea coincideau cu viciile sale...