Q&A cu personajele- Raspunsurile!

315 30 96
                                    

Hei, dragilor! Am fost insipirata de geniala si absolut minunata AnnaFeodorovna sa fac. un mic Q&A cu personajele. Mai jos sunt intrebarile voastre si raspunsurile lor. Enjoy!😊💕

Eden

Ce parere ai despre Asha? Dar despre Isaak?

Asha e genul de baiat pe care l-ar vrea orice fata, iar cateodata am impresia ca e prea bun sa fie adevarat. In ceea ce il priveste pe Isaak, nu cred ca am petrecut destul timp cu el sa imi formez o parere, dar stiu ca nu e chiar asa inocent cum pare.

Daca ti s-ar da o sansa de a locui cu tatal tau, ai face-o?

Sincer, nu stiu. Probabil ca nu. Mi-ar face bine sa pot pleca din orasul asta de rahat si totusi tata nu e cea mai buna varianta.

Cum comentezi evolutia relatiei tale cu fratele fostului iubit? Simti ca ai avansat oarecum in ceea ce priveste viata amoroasa sau dimpotriva, ai ajuns intr-o infudatura?

Nu vad ce infundatura ar putea avea relatia mea cu Asha. In plus, Isaak nu a fost iubitul meu; nu stiu de ce am gandit asta la un moment dat. Nu stiu nici daca am progresat, dar presupun ca mai rau ca ce s-a intamplat cu Cristof nu se poate.

Este adevarat ce au spus baietii despre tine in vestiar?

Da si nu. Alea sunt povestile care au circulat prin scoala si care au fost lansate de ei, dar nu sunt total adevarate, insa nici minciuni cu totul. Lucrurile sunt mult mai complicate decat le-a facut Jesse sa para si intr-o oarecare masura a avut dreptate.

Asha

Ai crezut zvonurile despre Eden inainte sa o cunosti?

Le cred si acum, dar nu cred ca trecutul ei o defineste. A facut lucruri nasoale, insa cred ca vrea sa se schimbe.

Pe cine ai alege dintre Eden si echipa de fotbal?

Fotbalul e pasiunea mea, dar nu ma simt apropiat de baietii din echipa. As alege-o pe ea de fiecare data.

Esti constient ca Eden tine mai mult la fratele tau decat la tine?

Stai, ce? Eden nu cred ca simtit ceva pentru Isaak, deci nu se pune problema de asa ceva.

Stii ca fratele tau s-a despartit de Eden? Si daca da, cum e sa traiesti cu fostul iubitei tale? Sau cum e sa stii ca din cauza ta s-au despartit?

Ei doi nu au fost niciodata impreuna efectiv, dar oricum stiam deja ca nu mai aveau nicio legatura. Nu m-as fi apropiat de Eden daca ei doi ar mai fi fost "o chestie". Eu si Isaak nu vorbim niciodata de ea. Iar ei nu s-au "despartit" in niciun caz din pricina mea, pentru ca eu am inceput sa vorbesc cu Eden la cateva saptamani dupa cearta lor. Mai intai, m-am asigurat ca ei erau gata odata pentru totdeauna. Nu i-as face niciodata fratelui meu asa ceva.

Isaak

Daca ai fi in postura lui Eden, tu ce vicii ai avea?

Nu am nicio idee, probabil ca as reveni la fumat. De fapt, nici nu vreau sa ma pun in postura ei. E infricosator.

Nu ai placut-o cu adevarat pe Eden sau nu ai putut sa treci peste ce-ai auzit despre ea?

Plecarea mea nu are legatura cu lucrurile pe care le-am auzit despre ea, ci cu lucrurile pe care le stiu despre ea. E o diferenta.

Ce vrei cu adevarat de la viata?

Nu stiu, sunt inca confuz cu privire la vitorul meu. Deocamdata, ma multumesc cu Van Gogh.

Van Gogh și alte viciiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum