~7~

579 45 7
                                    

Sabah kalkıp,kahvaltımızı yapacaktık.Okul olduğu için hızlıca hazırlamaya başladık.

WJ:Evet kızlar? Yardım edelim mi?

-Çok ısrar ettiniz.Tabiiki

Hepsi küçük bir kahkaha attı.

WS:Ne yapacağız peki?

-Sen şuradaki kahvaltılıkları masaya koy.

SunHee konuştu;

+Min Jae ve Min Sung nerede?

-WooJin? Onları kaldırır mısın?

WJ:Hemen.

***

Masaya oturduk.Ve hızlıca atıştırmaya başladık.

Konuştum;

-Onu bulacacağım.

SunHee cevap verdi.

+Kimi?

-Okuldaki  "Bela" yı.

+Ha şu sürekli mesaj atan.

-Evet.

+Kendini tehlikeye atıyorsun.

-Sıkıldım onlardan.

+Saçmalama.

Masadan kalkıp lavaboya doğru ilerledim.Ellerimi yıkadıktan sonra odaya gitmek için merdivenlere yöneldim.

Merdivenin yukarisindan gelen WangSo'nun sesiyle durdum.Kenara geçip sessizce bekledim.

-Of tamam kes sesini! Bağırtma beni duyacaklar ! Sonra anlarlarsa hepimiz biteriz diyorum.Jaehyun'un nerede olduğunu biliyor musun?

Nasıl bilmiyorsun? Onu bulamazsak polis bizi bulur! Ahh lanet olsun bu işi.....! Her ne b**a saklandıysa bulalım onu! Okuldan çıktıktan 10 dakika sonra ******* parkının orada olacağım.

Baekhyun yeter kes sesini kapatıyorum.

Baekhyun  kimdi? Ne oluyordu burada? Wang So ne işler karıştırıyordu?

Adımlar yaklaşırken yavaşça kaçmaya başladım.Yeni gelmişim gibi yapmalıydım.

Parkenin üstünde sert sert basarken ,ilermelemeye başladım. Topuz yaptığım saçımdaki lastiği çıkarıp yere attım.Eğilip alacakken konuşan bedenle kafamı yukarı kalırdım;

×Burada ne  yapıyorsun?

-Efendim? Ha,odaya çıkıyordum.Hazırlanacağım.

×Ahh,tamam sen gidip hazırlan.

Sağ elimi göğsüme koyup oh çektiğimde,  yerdeki lastiği aldım ve odaya doğru ilerledim.

***

Kapıda ayakkabılarımı  giyerken durdum.Baekhyun  kimdi? Kafamı kaldırıp sessiz bir yüz ifadesiyle bana bakan WangSo'ya baktım. Bir dehşet içinde bakıyordu.Tanıdıktı.

Bunlar ne tür bir örgüttü acaba? WangSo onlardan mıydı bilmiyordum ama benimle ne dertleri vardı hiç bir fikrim yoktu.Şimdiye kadar beni  diğer insanlar gibi öldürmemişlerdi.

-Biz gidelim.

WJ:Okulda görüşmek üzere.

El sallayıp konuşunca gülümsedim.

Hızlıca eve doğru ilerlemeye başladım.Üstümdekiler...ahh utanç  vericiydi.

***

Derin nefes alıp kabusum olan sokağa girdim.

-Baekhyun?  Hangisisin? Hadi çık artık eğlenceli olmuyor.

Etrafımı saran dört kişiyle donakaldım.

-Ben sadece Baekhyun  demiştim ama.Ayıp oluyor.

Solumdaki konuştu.

+Kimin Baekhyun olduğunu düşünüyorsun?

-Konuştuğuna göre sen değilsin diye düşünüyorum.

Ben sanki onlara alışmıştım. Zaten onlardan korkmam saçma olurdu.Hele de gündüz.

-Benim evime gitmem lazım.

+Sana bir soru sordum?

-Sence sorun umrumda mı?

***

Eheheheh neler oluyor? EHEHEH evet biliyorum sıkıldım olabilirsiniz belki.Çünkü daha Baek'le birşey olmadı.Ama üzülmeyin.Herşey ortaya çıkıyor. Ve ortaya bir aşk doğacak.Sonu iyi mi? Bilmiyorum.Belki de.Ama iyi yapmayı düşünüyorum.Fikrimi degiştirebilirim.

Neyse,İYİ OKUMALAR LATTELERİĞM!

LÜTFEN OY VERİP BOLCA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!

SİZİ SEVİYORUM! HEP İYİ KALIN!☕☕🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌹🌹🌹


KELİME: 389 KELİME.

Dur bekle olmaz 389 ne 400 yapalım hadi eheh eheh oldu.
***

(BAEK♡-♡)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(BAEK♡-♡)

(WANGSO)  Siz kesersiniz artık almak isterseniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(WANGSO)  Siz kesersiniz artık almak isterseniz. Dkdmskm

(JAEHYUN ♡)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(JAEHYUN ♡)

JUST SAVE ME.|Byun  Baekhyun ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin