~28~

293 24 60
                                    

-O soruyu sormuşum gibi say.Kabul edecek misin?

Masumca cevap bekliyordu.Söyleyiş şekline güldüm.

-Evet.

Bu kadar istekli olduğunu ben de bilmiyordum. Düşünmeden evet dedim ona.

+Bütün hafta bugünü bekledim.

Ben onun umursamaz,rahat biri olduğunu düşünmüştüm.Öyleydi ama,bu konukarda anladığım kadarıyla değildi.

-Dilediğin gibi bir gün oldu mu?

+Oldu.

-Nasıl hissediyorsun?

+Değişik,hiç tatmadığım bir yemeği tatmış gibiyim.

Aklımdaki konu ile gökyüzünde olan gözlerimi,Baekhyun'un-gökyüzünde olan- gözlerine çevirdim.

-Baekhyun.

Cevap vermedi ya da bakmadı.

-Sen,yeni eve geçeceğimi biliyordun  demek?

+Evet.

-Kızmadın,sana söylemediğim için.Değil mi?

+Nasıl kızmayayım?!Neden sevdiğin insandan saklarsın bu kadar basit bir şeyi?!


Haklıydı elbet,ama onun bazı şeyleri abarttığını da biliyordum.

-Bana böyle bağırmandan korktum.

+Korkmaya devam et.

-Özür dilerim.

+Yeter.Gitmek istiyorum.

Onun böyle emir verir gibi konuşmaları hiç hoşuma gitmiyordu,beni çileden çıkartıyordu.

-İyi.

Ayağa kalktım.Sakince sormuş olduğum soruyu neden bağırarak cevaplıyordu?Bağırması mı gerekiyordu?

Götürebileceğim şeyleri alıp arabaya ilerledim.

-Arabada bekliyorum.

Arka tarafa yerleştirip beklemeye başladım.Gerçekten böyle mi yapacaktı? Daha o teklif edeli ne kadar zaman geçmişti sanki?

Güneşin etkisiyle kısa süreli bir uykuya dalmışım. Fark ettiğim zaman ise Baek arabaya daha yeni biniyordu.

O farketmeden açtığım gözlerimi tekrar kapadım. Ona arkamı dönecek şekilde koltuğa yaslandım.

Araba hareket etmeye başladı.

Emniyet kemerimi takmayı unuttuğumda arabadan o sinir bozucu ses çıkmaya başlamıştı.Çok sıktığı için takmak istemiyor,içimden isyanlar ediyordum. Baek benimle konuşmak istemediği için arabayı durdurdu,kemerimi takmamı bekliyordu.Sinirden dişlerini sıktığını farketmiştim.Çok geçmeden takınca araba yavaşça hareket etmeye başladı.

JUST SAVE ME.|Byun  Baekhyun ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin