~19~

480 39 36
                                    

//Hatırlatma//

Gökyüzüne baktım. Olanlara rağmen gülümsedim yalandan.Hikayemin sonu güzel bitecek gibi değildi.

Kafamı gökyüzünden çevirip,ayaklarıma bakmaya başladım yürürken.

Ama yolda yoğun bir kırmızı rengindeki kanı farkettiğimde, onun benim evime doğru gittiğini anlamıştım.

*

Yavaşça yutkundum.Fazlasıyla kapılmıştım.Derin bir nefes alıp kendimi rahatlattım.

Artık korkmamam gerekiyordu ve bunu başarabilirdim.Rahat ama bir o kadar hızlı yürüyordum.

Kapıyı açtım.İçeriye girdiğimde pek bir şey hissetmemiştim çünkü kendi evimde rahatlamayı başarabiliyordum.Evet,bu ev fazlasıyla korkutucu anılarımın biriktiği yerdi ama bunları eğer gözümde daha çok büyütürsem,sağlığım için daha kötü olabilirdi.

Belki de olmayacak korkutucu şeyleri düşünüp kafayı bile yiyebilirdim ki böyle bir ihtimal vardı da.

Etrafı kabaca bir kontrol ettikten sonra,odama doğru yürüdüm.

Etrafta herhangi bir kan izi görmemiştim,fakat banyo kapısının açık olduğunu farkettim.

Elimde duran şeyleri salondaki kombine sessizce koyarak,yavaş adımlarla aralık olan banyo kapısını daha çok araladım.

O,o buradaydı.Aramızda sadece 1 metre kadar uzaklık vardı.Ellerini lavaboya dayamış,parmaklarının üzerindeki akan yoğun kanı izliyordu.Arada bir gülümsemesini gösteriyordu.

Bu durum beni korkutmuştu.

Geriye doğru gidip,kısık sesle seslendim.

-Baekhyun?

Kafasını kaldırıp aynadan bana baktı.

+Neredeydin?

-Burada ne işin var? Nasıl girdin ? Ayrıca, ellerini yıka.

Ona bunları söylerken yavaşça uzaklaşıyordum.

+Senin ve kendim için geldim.

Sustum.

Şuan biraz daha iyi gibiydi.Kendinde, ve insan.Tedirgin bir şekilde banyoya girdim,ve dolap kapağını açtım.

Yaralar için iyi gelen bir losyon ve yara bandı vardı.Yara bandı pek iyi bir çözüm değildi ama sargı bezim olmadığı için pamuk kullanacaktım.

(Bu ayrıntıyı vermesyedim ölecektim mq DLFHDJFJKD)

Bir süre elini yıkadı .Ve beraber masaya oturduk.

-Çocuklarla görüştün mü?

+S*ktir et onları.Onlar patronlarının arkasından iş çeviren piçler..ahh!

Sinirden bir kez bağırdı.Daha sonra kendini tutmaya çalıştığını anlamıştım.

+Yarından itibaren psikoloğa gideceğim.Eğer raporum temiz çıkarsa daha sakin bir insan olabilirim.Soo Min,bundan sonra,ben artık bir deli olmayacağım.

-En azından deneyeceksin. Değil mi?

+Ahh!

Elini farketmeden acıttığımı anlamıştım o an.Bağırdığında korkudan içim bir değişik olmuştu.Ona sadece bakmakla yetindim.

Birden gözü dönmüş bir canavar gibi bana baktı.Boynundaki damarlar daha çok belirdi,gözleri ve yüzü kırmızılaşmaya başlamıştı.

Sanırım,yine o travmalardan biriydi bu.Beni yine mi boğacaktı?

Sessizce ağlamaya başlamıştım.

+Evden çık! Seni kim buraya çağırdı!

O,ateş kusan bir ejderha gibiydi.

.

JUST SAVE ME.|Byun  Baekhyun ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin