Vizeler bitmiş,ara tatile girmiştik.O sırada da ben babamın yanına şehir dışına çıkmıştım.Onlarla vakit geçirmek bana da onlara da iyi gelmişti.Ama bunun yanında bizimkileri ve Baekhyun'u çok özlemiştim.
Otogarda otobüsümün gelmesini bekliyordum.Evime dönecektim.Babam beni bırakmaya gelmişti.Onunla vedalaşıp araca bindim.
Otobüs kalktı, yanım boştu ve bu yüzden rahattım.Direkt olarak asla evde bırakmadığım kulaklığımı takıp gözlerimi kapattım.Uykum gelmiyordu.Ve yol boyunca herkesle mesajlaştım,Baek haricinde.Biraz yorulmuştum.Kısa süreliğine yine gözlerimi kapattığımda bu sefer otogara yakın olduğumu gördüm.
Geldim.
---Min Sung'ın doğum günü bugündü.Onun için bir hediye daha önceden almıştım zaten.
Şu sıralar hayatım durgundu.Yorgunluğumu dinlenerek atlatmış, geçmişte olan şeylere alışmayı öğrenmiştim artık.Yani,sanırım.
---
Eve varmıştım.Dinlenmeye vakit ayırmadan üstümü değiştirdim. Doğum gününe yetişmem gerekti. Hediyemi çantama koydum. Hızlıca çocukların evinin yolunu tuttum.
Baek hâlâ aramamıştı.Ben arasam dahi ulaşamamıştım.
Min Sung eve geç geleceğinden ona sürpriz doğum günü yapmaya karar vermiştik birkaç gün önce.Heyecanlıydım.
Hava kararmıştı ve biraz soğuktu.Kabanıma bürünüp yürümeye devam ettim.Hızla yürüdüğüm icin çok vakit kaybetmemiştim.
Kapıyı tıkladım ve karşıma çıkan kişi Min Jae'ye sarıldım.
-Ben geldim!
MJ: Hoş geldin Soo! Soğukmuş ya dışarısı.
-Aynen.
-Min Sung ne zaman gelecek?
WJ:Gelir ya birazdan.Gel otur sen.
-Sun Hee ner-
SH: Soo Min!
-Sun Hee!
SH:Özledim!
-Ben de ben de!
SH:Hadi gel otur.
Beraber tatilimizin nasıl geçtiğiyle ilgi sohbet edip şakalaştık.
Düşündüm.
Neden Baekhyun beni aramıyordu?
----
Heyecanla otururken kapı çaldı.Min Sung'ın geldiğini anladık ve WooJin hemen kapıya koşmaya başladı.
MJ:Lan koşma aptal! Islak orası.
WJ:Aah!
Kapının ardındaki Min Sung, Woo Jin'in bağırışını duyunca endişelenip, kapıya daha hızlı vurmaya başladı.
MS: Lan noluyor ne bağırıyosunuz?!
Kapıyı hâlâ açmıyorlardı.Herkesin suratında aptal bi sırıtış vardı.
WJ: Yok kanka alt tarafı g*tüm kırıldı,sorun yok.
MS:Ha iyi.Neyse naber napıyorsunuz hiç hoş geldiniz efendim diyen de yok şerefsizler! Hava da soğukmuş.
MJ:Egoist manyak.
WJ: G*tüm gitti ha.
MS:Oğlum! Biz niye kapıdan konuşuyoruz açsanıza kapıyı gerizekalılar g*tüm dondu!
WJ: Harbi lan! Ne malız hhahaha
Herkesin aptal olduğunun kanıtı da bu olaydı.Uzun bir süre buna güldük.