~33~

234 21 62
                                    

(basligi degistirmeyi unutup yayimladim amk neyse simdi yayimlayacagim acilmiyo diye endiselenmenize gerek yok sicohqochaox <3 //lan bunu yazip yine basligi degistirmeden yayimladim aq neyse simdi yayimliyorum asklarim hadi mwah HOWXHQPXHPQHXOWX 33 yaziyom 33. Bolum di mi la)

Burası yeşillikti.Gündüzleri buraya gelip çocuklarla vakit geçirirdik.Etraftaki sessizlik rahatlatıcıydı.

-Etrafı aydınlatan tek şey, telefonumun ışığı.

+Yanılıyorsun,Soo.

Birden arkama döndüm.

-Bakıyorum da gelmişsin, buraya da gelmeyeceksin diye düşünmüştüm.

+"Keşke bir dakikalığına bile olsa,bütün ışıklar sönseydi.O zaman yıldızlar,buradan daha parlak görünürdü."

+Böyle demiştin değil mi, yanlış hatırlamıyorsam?

-Sen,nereden  biliyorsun?

+İşte Soo, bir dakikalığına değil, bir saatliğine yıldızları ellerine verdim.Daha ne istiyorsun ?

Donakalmıştım.Buradaki ortam o kadar büyüleyici ve sıcaktı ki.Sade ve güzeldi.

Baek 'in bunu yapması, beni benden almıştı.Ona sahip olduğum için çok şanslıydım.

-Baek.

Tek kaşını kaldırıp kafasını yavaşça iki yana salladı.Söyleyeceğim şeyi bekliyordu.

-Benim için bunları yapmana gerek yok,yanımda olman,benim için yıldızların elimde olması kadar güzel zaten.

O an yavaşça bana doğru geldi.Gülümseyerek ona bakıyordum sadece.Bana annemin yokluğunu unutturdu, hayatıma yeni insanlar katmamı sağladı.Bazen kötü,bazen de güzel anılar biriktirmeme sebep oldu.Ve her zaman kendini  yanımda hissettirdi.

Tüm bunları düşünürken belimi  saran kolu beni gıdıklandırdı.Hafif güldüm.

Küçük bir buse kondurup çekildi.

Oturduk.

+Seni çok seviyorum,Soo.Çok fazla.

-Baek.

Kafasını manzaradan çekip bana baktı.

-Beni ilk nerede gördün? Ne zamandan beri tanıyorsun beni? 

+Sen lise 3'teydin.

Gözlerim istemsizce açıldı.

-Ne?

Gülümsedi.

-Bugün senin hakkında birkaç şey öğrenmek istiyorum.Benim içimde o kadar gizlisin ki.

+İstediğin soruyu sor.

-Ailen?

+Bir kardeşim var,lisede.Annem yurtdışında.Babam da burada . Ayrılar.

-Anladım.Ben zaten kardeşinle tanışmıştım,çok tatlı.

---

-Baek,Jaehyun ve çocuklarla son zamanlarda aranızda olan şey ne? Lütfen benimle de paylaşır mısın? Yardımcı olurum hem belki!

+Jaehyun'un babasını öldürttüm.

Şaşkınlıktan donakalmıştım.Ayağı kalktım.

-Ne! Bunu nasıl yaparsın! Neden yapıyorsun bunu Baekhyun! Neden!? Sen nesin ? İnsanları öldürdüğünü söylerken nasıl bu kadar rahat olursun!? Bunu Jaehyun'a neden yaptın! Söyle!

JUST SAVE ME.|Byun  Baekhyun ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin