~31~

264 22 23
                                    

+Bu oğlan nerede kaldı,arasana kızım belki önemli bir şey vardır.

MS:En son gelip havasını atacaktır.

Hepsi aynı anda;

MJ:Min Sung!

WJ:Min Sung!

SH:Min Sung!

MS:İyi ya bir şey demedik!

Hepimiz Min Sung'a gıcık gıcık bakmıştık.Daha sonra yine Woo Jin ile birbirlerini dövmeye başladılar hafifçe.

O anda gözüm onun geleceği yeri gözlüyordu.

Yine o yandan sırıtmasıyla uzaktan geliyordu.O an sadece ona bakakalmıştık hepimiz.

Bu sefer olduğundan daha farklı giyinmisti.Kot renginde dizlerinden yırtık bir pantolon,beyaz bol bir t-shirt ve siyah bir deri ceketi vardı.

Yanımıza çabucak ulaştığında babamla selamlaştı. Sanırım bugün,olmamalıydı.Babam ve Baekhyun neden birlikteydi ki şuan?

İçimden bugünün kazasız güzel geçmesi için dua ettim.

Baekhyun SunHee ve diğerleri ile de selamlaşıp yürümeye başladık.Ben,çocuklar ve SunHee arkada,Baekhyun ve babam ise önde yan yana yürüyorlardı.

Hepimiz garip bir şekilde olan babam ve ona şaşkınlıkla bakıyorduk.

Hâlâ anlamış değildim. Biz de aramızda konuşmaya başlamıştık.

WJ:Baekhyun değişti mi?

MJ:O şuan krizlere giriyor mu?

-O çok değişti çocuklar.Psikolojik destek alıyor ayrıca yanında ilaç da kullanmaya başladı.

SH:Nasıl oldu bunlar anlamadım,Soo Min.Tamamen mi geçti? Artık,artık korkmayacağız değil mi? Ona güvenilir miyiz?

Başımı eğdim, onlara verecek doğru bir cevap arıyordum.Baek'i onlara kötü göstermek istemiyordum çünkü onların da yakın olmasını çok istiyordum.Ama tabii ki tamamen iyileşmemişti.

Vereceğim cevaptan ben de pek emin değildim tabii.Ama bugünü güzel geçirmemiz gerekiyordu.Yine kötü düşüncelerin içinde kaybolmamalıydık.

-İyileşmeye çalışıyor,inanıyorum.Tamamen iyileşecek.O benim için değişmek istiyor,ona defalarca söylememe rağmen beni anlamak istemiyor sanırım. Kendi iyiliği için bunu yapmasını istemiştim.Ama şuan çoğu şey yolunda.

MJ:Birbirinize soğuk gibiydiniz bugün?

-Bir ara bir olay oldu,onu size anlatacağım.Hatta babam birazdan anlatacaktır.Neyse hadi boş verelim bunları.Keyfimize bakalım!

MS:Sana ya da herhangi birine elini sürdüğünü görelim yaşatmayız onu,Soo Min.

-İçin rahat olsun Sung!

Gülmeyle karışık söyleyerek ortamı neşelendirmeye çalıştım.

Neden ayrı yürüyorduk ki hem?

JUST SAVE ME.|Byun  Baekhyun ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin