Informace

247 10 12
                                    

Ahojky, vítám Vás u nové knížky na celkem nevšední téma a celkem nevšední pár. Kombinace hudebně historických událostí s fantasy seriálem asi není standardní námět. Ale doufám, že se bude líbit. Přeji proto příjemnou zábavu. 💖

Forma: vzpomínky na pozdní 70. a 80. léta 20. století, které vypráví Magnus Bane (ich-forma, znáte z literatury)

Varování: Příběh bude obsahovat výjimečně vulgarismy (Freddie se těžko cituje bez sprostých slov) a bude detailně líčit sexuální scény. (Hihihi! Kdo se těší? Já jo!) Jedná se o fanfikci na gay pár. (Smrtelné pro lidi trpící homofóbii.) Enjoy! 🌈

Magnus Bane + Freddie Mercury

Před začátkem mám pár otázek, díky kterým můžete z části ovlivnit, jak takhle knížka bude vypadat (ale určitě mě bude zajímat Váš názor i až knížka nebude zrovna novinkou, takže směle pište komentáře):

1. Nerada bych, aby v tom byl chaos, proto budou kapitoly číslované a mít vlastní názvy, poměrně klasika. Ale co se týče bonusů a poděkování? Nechci, aby zasahovaly do pospolitosti, ani je nevynechám. Zajímalo by mě, jestli je podle Vás lepší dát je na konec či začátek nějaké kapitoly (př. jak vyjde hranice hvězdiček) nebo vytvořit samostatnou část? Osobně bych se pro změnu asi přikláněla k samostatné části, ale nevím, zda by to nemělo být spíše pravidelné zhruba po pěti, deseti kapitolách, v rámci hezké úpravy. Nechci v tom mít bordel. Co myslíte Vy? Plus chcete k bonusům nějaké vtipné krátké scénky na tento pár? Nebo jiné přání? Opakování "děkuji" nestačí, Vy si zasloužíte víc!

2. Souvisí s předešlým, ale nechme to jako samostatný bod. U psaní vzniká taky několik humorných historek, o které bych se ráda podělila. Něco jako "behind the scenes" nebo autorské poznámky. Máte o to zájem? A jaké členění vybrat viz. bod předchozí? (taky bych mohla udělat sbírku a dát až na konec)

3. Příběh se nepíše sám. Fakt? Jop, zabere to čas a některé kapitoly budou dlouhé, jiné kratší. Ze zkušenosti vím, že by to asi chtělo pravidelný režim vydávání, předpokládám jedna část za týden. Nejraději bych asi vydávala vždy o víkendu. Jste pro?

4. Spíše výzkum. Do hlavičky každé kapitoly je možné umístit více médii. Jak často přijdete na to, že se tam nachází i druhé? Já bych na to bez upozornění nepřišla, tak budu dávat něco do hlavičky a zbytek mezi příběh. Chci to udělat interaktivnější. Co Vy na to? Líbí se Vám nápad to zpestřit tématickými obrázky a videi?

5. Otázka týkající se nejvíce vašeho zapojení. Wattpad má spoustu super funkcí jako označení uživatele či věnování. Stojíte o takové věci? Třeba v rámci nějaké soutěžní hádanky nebo tak? (I když nevím, jestli tahle myšlenka není příliš dětinská, ale já osobně moc ráda něco vyhrávám. Jde o ten pocit k nezaplacení.) Máte nějakou oblíbenou písničku od Queen? Nějaké oblíbené místo, kde se bude děj odehrávat? Nebo oblíbený koktejl? Některá kapitola se píše přímo pro Vás! Zkrátka fantazii se meze nekladou a já toho ráda využiji, pokud to někomu udělá radost.

6. Co si myslíte, ještě před začátkem čtení? O téhle dvojce? O námětu? (Jsem zvědavá!)

7. Těšíte se na čtení?

Jakékoliv otázky, připomínky, kritiku, nápady či emoce, napište do komentářů nebo rovnou na můj profil. Ráda dostávám zpětnou vazbu. Čím víc s Vámi budu ve spojení, tím lépe mohu zapracovat na kvalitě. Budu ráda za Vaše hvězdičky nebo dokonce sdílení, ať už ve Vašem seznamu čtení nebo mezi kamarády. Jednoduše jakákoliv Vaše podpora je pro mě poklad. Mimochodem jste senzační, jestli jste ty moje kecy celé dočetli. 😃

PS. Prohledala jsem Wattpad jak se dalo a vypadá, že jsem první, kdo píše fanfikci na tenhle pár. Jak v češtině, tak ani v angličtině jsem nic nenašla. Patentovat si to nepůjdu, ale je fajn vytvářet něco v určitých mezích nového.

S láskou, Vaše Mella

Magnus alias fanoušek skupiny Queen (80. léta 20. st.) - MaddieKde žijí příběhy. Začni objevovat