"Acılarını gülümsemenle saklamaya çalışırsan her gülüşüne acırlar. "
0.3
[LATİFE]
Karşımdaki beden ellerini göğsünde birleştirmiş, sesimi bile çıkartmadığım uzun araba yolculuğundan sonra ilk kez benle konuşmaya çalışıyordu."Neden konuşmuyorsun Jae? Yoksa sakladığın bir sırrın mı var? "
Var mıydı?
Jungkook'un arkasında duran ve kötü bakışlarını üzerimden çekmeyen sarışın bedenin ismini zihnimde sorguladım.
Ah, Jungkook ona Jimin diye seslenmişti, değil mi?
Jungkook ise gözlerindeki ruhsuzluk perdesini aralamaya niyeti yokmuş gibi duruyordu.
"Hyung, o eski Jaehyun değil. Sakın bunu unutma, o eskisi gibi değil. Kendini kandırmaya çalışma, tamam mı? "
"Yeter Jimin, sabahtan beri bana aynı şeyleri söylüyorsun. Tamam, anladık, Jaehyun eskisi gibi değil, peki ya ben? Oradan bakınca eski ben gibi duruyor muyum? "
Jungkook sessizce söylese bile bu sözlerin bir bağırış olduğu açıktı.
Bazı sözler kelimelerde değil, sesin ta kendisinde hayat bulur.
Bir insanın sesi titrerken söylediği "İyiyim. " sözünün altında yatan gizli heceler bulunur. Bu titreme " Sana muhtacım, iyi değilim fakat olacağım. " sözlerinin kısaltmasıdır.
Jungkook'un sessiz feryadının altında yatan çığlıkları bir tek ben mi duyuyordum?
"Hyung, ben sadece senin iyiliğini istiyorum. "
"Tamam, Jimin, git Taehyung'u bul. Deki çocuk, akılsızca davranıp bir şeyler yapmasını engelle. "
Bu sözleri söylerken kaçamak bakışlarla bana bakıyordu.
Nedeni neydi?
Jimin odayı terk ettiğinde göğsünde bağlamış olduğu kollarını çözdü, ellerini nereye koyacağını bilemez biçimde iki yanına koyduğu sırada bedenini öne doğru attı.
"Jaehyun, kimse yok. Şimdi benimle rahatça konuşabilirsin. "
Yerde olan bakışlarımı karşımdaki bedene çevirdiğimde alayla gülümsedim.
Kulağında cızırdayan dijital ses, kulaklığın diğer ucunda birisinin olduğuna işaretti. Jungkook ise nereye koyacağını bilemediği ellerinin bahanesiyle masanın altına elini atmıştı.
Dinleme cihazı olma olasılığı yüzde kaçtı?
70?
Tekrardan alayla güldüm, benle dostane bir biçimde konuşmak isteyen birinden çok sorguya çekmek isteyen birine benziyordu.
Jimin denen herif geldiğimden beri bana zorbalık yapıyordu, buna tezat olarak Jungkook kılıma dokunmamıştı. Bu da mı oyunun bir parçasıydı? İyi polis - kötü polis misillemesi...
Jimin beni köşeye sıkıştıracak ve ben tek kurtarıcım olan Jungkook'a ötecektim(!)
Benim aptal olduğumu onlara düşündüren şey neydi?
Yüzümdeki sırıtışı sildikten sonra gözlerimi karşındaki serin bakışlı adama çevirdim.
Yirmili yaşların ortalarında gibiydi, 24 veya 25...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEAR² • JJK
FanfictionOMT SERİSİNİN 2.KİTABIDIR Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği. Ve her gözyaşının altında bir dua kimsenin duymadığı... Sen ise duyulmayan fısıltıma saklanmıştın utanmadan. Tüm OMR'lere ithafen... BAŞLAMA TARİHİ: 29.08.2018 B...