2.3 [AYNI RUH]

15.4K 1.3K 2.5K
                                    

  "Anılar özeldir, hatılanmayı dilerler."  


2.2

HATIRLATMA

"Masada hiçbir şey hakkında konuşmak istemiyorum, mümkünse kimse konuşmadan yemeğini yesin."

Dediğinde Yoongi bakışlarını bana çevirdi.

Bir şey mi olmuştu?

Bakışlarımı Jungkook'a çevirdiğimde Jimin ile Taehyung'a baktığını fark ettim.

"Duydunuz mu beni?"

Diyerek üstüne basa basa söylediği sırada Taehyung arkasına yaslanıp bana bakmıştı.

"Hangi konuları açmayalım Jungkook hyung? Eunha'nın ölmesi gibi konuları mı?"

Dediğinde çatak kaşık seslerinin kesildiğini hissettim, gözlerim istemsizce Yoongi'ye kaydığında yaptığım aptallığı fark edip başımı yere eğdim.

Eunha ölmüş müydü?

Ne yani, o psikopat öğrenmiş miydi Eunha'nın katil olduğunu?

2.3

[AYRI RUH]

Başımı eğmiş sessizce Taehyung ile Jungkook'un atışmasını dinliyordum, bu esnada Jungkook elini elimden çekmemişti. Sinirlenip sesini yükselttiğinde elimi fazlaca sıkıyordu, diğer elimi elinin üstüne attığım sırada şaşkınlıkla başını bana çevirdi.

Gözleri gözlerimi bulduktan hemen sonra başını eğdi ve ellerimize baktı, gözlerini yumduktan sonra yumuşayan ifadesini Taehyung'a çevirdi.

"Tamam, daha fazla uzatmayacağım. Bu konuyu daha sonra konuşacağız fakat hiç de iyi sonuçlanmayacak senin için Taehyung, bunu bil."

Dedikten sonra ayağa kalktı, ellerimiz kenetli olduğundan ben de kalkmak zorunda kalmıştım, aceleci adımlarının bizi götürdüğü yer evin bahçesi olmuştu.

Soğuk hava tenime ilmek ilmek işlenirken sinirden yanağının iç duvarını kemiren Jungkook'a döndüm, gözleri kaçak bir şekilde bahçedeki her köşe bucağı tarıyordu, en sonunda gözleri beni bulduğunda göz kürelerindeki sert bakış yavaşça yumuşadı.

"Sana daha sonra anlatmayı planlıyordum."

Dediğinde elini sıktım, ona güven vermem gerekiyordu.

"Sorun değil, ne zaman öğrendiğim durumu değiştirmiyor."

Jungkook başımı aşağı yukarı salladıktan sonra başını bana çevirdi.

"Üşüdün mü?"

Biraz bekledim, üşümüştüm fakat içeri girerse muhtemelen sinirine yenik düşüp kavga edecekti, hem de kavga edeceği kişi Taehyung ile sınırlı kalacak gibi görünmüyordu.

"Hayır, biraz daha burada durabiliriz."

Dediğimde Jungkook kaşlarını çattı.

"Beyninde dönen çarkların sesini duydum Jaehyun, keşke daha az belli etseydin."

OH MY TEAR² • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin