"Güçlü olmayı öğrenmelisin, bu hayatta güçsüzlere yer yok."
1.4
HATIRLATMA
"Çekil kenara sen! Eunha yapar senin yerine."
"Ama Hoşik, Eunha nereden bilecek ki benim değer verdiğim yakışıklı kıdemlimin ne istediğini?"
Bunu dememle gülmüştü, gamzeleri çıkana kadar güldüğünde bilmişçe konuştu.
"O kıdemli umarım benimdir Jaehyun, Hoseok'a doğru söyledin ama üstüme alınıyorum."
Diyen bedene döndüğümde gülümsedim.
"Zaten senden bahsediyordum, Hoseok yakışıklı değil ki?"
Hoseok kafama elindeki kitapla vurduğunda bağırmıştı.
"Kıza hamile hamile ne vuruyorsun?! Zaten sevmiyordum seni, böyle yaptıkça iyice boğasın geliyor!"
Hamile.
Ben hamile miydim?
1.5
[İLK GÖZYAŞI]
Yatağın ucunda oturan bedenimi zar zor ayağa kaldırmıştım, titreyen bacaklarımı umursamadan odanın kapısına ilerlediğimde alt kattan kopan büyük bir gürültüye şahit olmuştum. Korkuyla irkildiğimde adımlarımı hızlandırdım ve merdivenleri hızla inerek salona ulaştım. Mutfak kapısına yaslanan Jin, büyük bir merakla izliyordu karşısındaki olayları. Jeongmun ise beni fark eder etmez Taehyung'un penyesini çekiştirdi, böyle bir durumda bile dokunmuyordu kimseye.
"Jaehyun'u yukarı çıkart."
Jimin ve Eunha oturdukları koltuklarda pür dikkat izledikleri Yoongi&Jungkook ikilisinden ayırmıyordu gözlerini. Jungkook salona girdiğimi fark eder etmez sinirle ellerini saçlarına götürdü. Yoongi ise karşısında sinir küpüne dönen bu adamın tavırlarına anlam veremiyormuşcasına güldü.
"Bu evde herkes delirdi galiba? Sana diyorum Bay Zeki, kız hamile ve şu gördüğün sıçan kılıklı Jaehyun'a tekme atmış!"
Jungkook gülmeye başladığında ürkek bakışlarımı Jeongmun'a çevirdim, kendince söylenen Jeongmun kısa ve öz bir şekilde açıkladı durumu.
"Delirmiş bu..."
Taehyung Jin'in yanına gittikten sonra kulağına birkaç şey fısıldadı. Jin başını salladıktan sonra gözlerini bana dikti, başıyla merdivenleri işaret ettiğinde kaşlarımı çattım. Evde fırtınayı andıran bir kavga baş göstermişti ve ben yukarı mı çıkacaktım?
Elbette ki hayır.
"Jaehyun'un hamile olduğunu sen nereden biliyorsun Yoongi?"
Sinirine yenik düşen Jungkook yüksek sesle sorduğu soruyla gözlerini bana çevirdi.
"Sen hamile misin? Öyle misin?"
Yoongi başını arkaya atıp bana baktı, bu sefer bana kızan Yoongi'ydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEAR² • JJK
FanfictionOMT SERİSİNİN 2.KİTABIDIR Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği. Ve her gözyaşının altında bir dua kimsenin duymadığı... Sen ise duyulmayan fısıltıma saklanmıştın utanmadan. Tüm OMR'lere ithafen... BAŞLAMA TARİHİ: 29.08.2018 B...