1

7.9K 332 740
                                    

Yine adamlardan biri Minho'yu becerip geldiği yere bıraktı ve gitti. Yine patronu onu odasına kapattı. Yine canının acısını umursamamaya çalışarak kendine ayrılan minik yatağa yatıp uyudu.

Ertesi gün dinlenme günü olacaktı nasılsa. Tüm gün uyuyabilirdi.

Ertesi gün.

Etrafta Minho' nun anlam veremediği bir kargaşa vardı. Yerinden kalkamadığı için boşvermeye karar verdi. Tam uyumak üzereyken kapısı açıldı. Gelen patronuydu.

Ptrn: Minho kalk! İznin iptal!

Mh: Efendim neden...

Ptrn: KONUŞMA DA KALK!

Mh: Peki.

Zor da olsa kalkıp üzerini değiştirdi ve dışarı çıktı. Patron Minho'nun yanına gitti ve azarlamaya başladı.

Ptrn: NEDEN HALA BURADASIN? BİR YIL ARADAN SONRA EN GÖZDE MÜŞTERİMİZ GELİYOR VE SEN BURADA DURUYOR MUSUN? ONA SENİ VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUZ! ÇABUK GİDİP MAKYAJ FALAN YAP! SENİ BEĞENMESİ LAZIM!

Mh: Peki efendim.

Minho makyaj odasına gidip önceki günün izlerini kapattı ve biraz da makyaj yapıp üzerine daha çekici birşeyler giydikten sonra dışarı çıktı.

Birkaç dakika sonra büyük siyah bir limuzin kapının önünde durdu ve içinden oldukça çekici bir adam indi.

Adam patronun önüne kadar emin adımlarla yürüdü ve adam geçerken herkes eğilip selam verdi. Minho da onlara ayak uydurarak selam verdi.

Ptrn: Bay Bang hoş geldiniz.

Ch: Yeni var mı?

Ptrn: Efendim en yenisi geçen ay geldi.

Ch: Göster.

Patron Minho'yu yanına getirdi. Chan da Minho'yu dikkatlice süzdü.

Ch: Üç gece. Parası peşin. Şimdi istiyorum.

Ptrn: Tabi efendim. Eti de kemiği de sizindir. Minho bay Bang'ın yanına git.

Mh: Peki.

Minho Chan'ın yanına gitti ve eğilip selam verdi.

Mh: Ben Lee Minho. Üç gece boyunca size aidim.

Chan tekrardan Minho'yu süzdü ve arabaya bindirdi.

Araba gerçekten genişti. İçine 20 kişi birden sığabilirdi.

Chan Minho'ya döndü ve dudaklarını Minho'nun dudaklarına bastırdı. Minho işi gereği karşılık vermeliydi. Öyle de yaptı. Chan yavaşça dudaklarını Minho'nun boynuna indirdi ve arabanın geniş koltuğuna yatırdı. Elini tişörtünün içine sokmaya başladığında eve gelmişlerdi.

Minho'yu kucağına alıp hızla eve soktu. Ardından yatağa bıraktı ve kaldığı yerden devam etti...

*****

Chan Minho'nun içinden çıktı ve yanına uzandı. Soluklandıktan sonra konuşmaya başladı.

Ch: Neden eskort oldun?

Mh: Özel sebeplerim vardı.

Ch: Anlat.

Mh: Ailem zorladı. Aldığım parayı onlara gönderiyorum. Burada yemek ve su ihtiyacımı gideriyorlar sonuçta.

Ch: Neden onların böyle bir isteğine karşı gelmedin ki?

Mh: Maddi durumumuz iyi değildi. Ben de neden olmasın dedim.

Ch: Uyu.

Mh: Anlamadım?

Ch: Bugün dinlenmen gerekiyordu değil mi? Uyu işte.

Mh: Teşekkür ederim.

Minho gözlerini kapatır kapatmaz uykuya daldı. Chan ise temizlendikten sonra Minho'nun yanına uzanıp biraz telefona baktıktan sonra uyudu.

Minho sabah uyandığında belindeki eli hissetti. Ama kıpırdayamazdı. Yoksa patronunun ona neler yapacağını hayal edemiyordu.

Biraz sonra Chan da uyandı. Minho'nun uyanık olduğunu anlamıştı çünkü kendini kasıyordu. Minho'nun belinde parmaklarını dolaştırmaya başladı. Sonra sırtına bir öpücük kondurdu ve devamını getirdi...

*****

İkili ter içinde kalmıştı. Chan yerinden kalkıp tekrar banyoya girdi. Çıktıktan sonra Minho'nun yanında üzerini değiştirip. Ona kıyafet çıkarttı.

Ch: Sen de temizlen. Bir günü böyle geçiremezsin. Al kıyafetler. Bunları giyin. Şampuanlardan istediğini kullanabilirsin. Kremlerden de öyle. Havlular küvetin yanındaki dolapta. Sonra aşağıya in. Kahvaltı yapıp enerji toplamalısın.

Mh: Nasıl isterseniz.

Minho kalkıp duşa girdi. Çıkınca üzerini değiştirip alt kata indi. Canı acıdığı için yavaş hareket ediyordu. Sonunda inebildiğinde bir koruma Minho'ya yardım edip mutfağa götürdü, bir sandalyeye oturtmadan önce altına bir minder yerleştirdi.

Mh: Teşekkür ederim.

Kruma: Benden bay Bang istedi. Kendisi dışarı çıktı. Masadakilerin hepsini senin için hazırlattı. Dilediğin kadar yemeni istedi. Sonra salona geçmenizi ve uzanmanızı istedi.

Mh: Peki. Sağolun.

İlk defa birisi Minho'ya karşı böyleydi. Minho sevinmişti. Ama belli etmemeye çalışarak kahvaltısını yaptı. Sonra aynı korumanın yardımıyla salondaki koltuğa uzandı.

Biraz sonra Chan eve girdi. Etrafı kan içindeydi.

______

İlk bölümümüz hayırlı olsunnnnn!

Selam.

İlk defa bir kitabı yazarken bu kadar heyecanlandım.

Umarım beğenmişsinizdir.

Kitabın türü gereği her bölümün smut olması gerekiyor ama ben smut sonraki bölümlere sakladığımdan(çünkü wattpad bol smutlu kitapları siliyor) yıldız koyarak geçişler yapacağım.

Chan'a ne oldu?

Kendinize iyi bakın seviliyosunuz💛💛💛

Escort *Bangİnho*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin