15 (M)

3.2K 145 152
                                    

Mh: Kabul etmene sevindim. Salona geçelim bebeğim.

Minho Chan'ı öptü ve elinden tutup salona götürdü. Chan'ı oturttuktan sonra da kucağına yerleşti.

Ch: Minho bunu ödeyeceksin.

Mh: Hadi beni cezalandır.

Minho çapkın bir gülümseme sundu ve Jisung'a döndü.

Woojin ile gülüşüyorlardı. Jisung Chan'a baktı.

Js: Minho amacına ulaştı mı hyung?

Ch: Hmhm. Birazdan daha başka amaçlarına da ulaşacak da haberi yok.

Mh: Ne gibi amaçlar?

Ch: Anladın sen.

Wj: Sevgilim bence biz kalkalım. Bunların başka işleri var.

Js: Bizim de olsun.

Wj: Olsun güzelim. Gidelim.

HanWoo çifti hoşçakal diyip evden çıktılar.

Chan Minho'ya dönüp sırıttı.

Minho da bunun üzerine sırıttı.

Mh: Hani benim cezam?

Ch: Cezan banyoda.

Minho gülümsemesini iki katına çıkartıp banyoya ilerledi.

Chan da ceza için kendini hazırladı ve Minho'nun yanına gitti.

Minho banyoda Chan'ı bekliyordu.

Chan Minho'nun yanına gidip sertçe öpmeye başladı. Elini tişörtünün içine sokup dilini ağzının içine itti. Kalçasından tutup kaldırdı. Minho düşmemek için anında bacaklarını beline sardı. Chan dudaklarını Minho'nun boynuna indirip kocaman bir morluk oluşturmaya başladı. Minho boynundaki acıyla inleyip Chan'ın tişörtünü çekiştirmeye başladı. Chan Minho'yu kucağından indirip tişörtünü ve pantolonunu çıkarttı. Minho da aynısını yaptıktan sonra kaldıkları yerden devam ettiler. Chan Minho'yu kucağından indirmeden küvetin suyunu açtı. Su iyice dolunca iç çamaşırlarını da çıkartıp küvete girdiler. Chan Minho'yu kucağına çekti ve kalçasını sıkmaya başladı. İkisinin de ağızlarından derin ve yüksek sesli inlemeler çıkıyordu. Chan dayanamayacağı aşamaya geldiğinde Minho'yu ters çevirdi. İçine girip hızlı ve sert gelgitlere başladı.

Mh: Chan!

Ch: Biraz daha bekle!

Chan Minho'nun içine boşaldı tan sonra Minho'yu tekrar eski pozisyonuna getirdi ve kalkıp küvetten çıktı.

Ch: Bebeğim bu da senin cezan. Ben işimi hallettim. Üzgünüm ama bu sefer kendini çekmek zorundasın.

Chan banyodan çıkarken Minho bağırdı.

Mh: BUNU ÖDEYECEKSİN BANG CHAN!

Minho somurtup kendini çekmeye başladı.

Banyodan çıkıp bir iç çamaşırı giydi. Pantolon giymek istemiyordu çünkü morali bozuktu ve üşenmişti.

Dolaptan uzun beyaz bir tişört çıkardı. Tişört iç çamaşırını kapatacak kadar uzundu zaten. Giyip aşağıya indi.

Chan televizyonda bir film açmış izliyordu. Minho da mutfağa gidip mısır patlattı ve Chan'ın yanına oturup yemeye başladı.

Chan'ın gözleri anında Minho'nun beyaz bacaklarına kaydı.

Ch: Neden pantolon giymedin?

Mh: Sana ne?

Ch: Tişörtün neden beyaz? Bilerek mi yapıyorsun?

Mh: Bilerek ne yapıyorum? Her neyse umrumda değil.

Minho dizlerini kendine çekti ve gözünün önüne gelen nemli saçlarını geriye itti.

Ch: Beni tahrik etmekse amacın, başarıyorsun.

Chan yaklaştı ve Minho'nun boynuna ıslak bir öpücük kondurdu. Sonra köprücük kemiklerine ve omzuna da kondurduğunda kapı çaldı.

Mh: Ben bakarım. Ve bugün odaya gelmiyorsun.

Minho Chan'ın cevap vermesini beklemeden kapıyı açtı.

Mh: Jeongin hoşgeldin.

Jg: Hoşbuldum hyung.

Sm: Bana hoşgeldin yok mu?

Mh: Sen de hoşgeldin canımın içi.

Sm: Hoşbuldum da yanlış bir zamanda geldik sanırım.

Mh: Hayır.

Ch: Evet!

Minho Chan'a kızgın bir bakış atıp diğerlerine döndü.

Mh: Gelin hadi dışarıda kaldınız.

Jeongin ve Seungmin içeri geçtiklerinde Minho kapıyı kapattı.

Mh: Ben tişörtümü değiştirip geliyorum.

Minho Chan'ın bakışları eşliğinde odaya çıktı ve aynı tişörtün kırmızı rengini giyip aşağıya indi.

Chan'a en uzak yere oturdu.

Jg: Siz tartışınız mı?

Ch: Gibi gibi.

Mh: Bu gece senin yanında yatsa olur mu?

Ardından Jeongin'e 'eğer evet dersen Seungmin ölür' bakışını attı.

Jeongin bakışın anlamını anlamıştı. Seungmin'e sıkıca sarıldı.

Jg: Üzgünüm hyung. İsterdim ama olmaz. Seungmin de bu gece burada kalacak.

Sm: Kalacak mıyım?

Jg: Kalacaksın.

Sm: Evet kalacağım.

Jg: Minho hyung odaya gidelim de bana bir neler olduğunu anlat.

Mh: Tamam gel.

Jeongin ve Minho odaya çıkıp yatağa oturdular.

Jg: Anlat hadi.

Mh: Şimdi Chan'ın ve benim eski sevgililerimiz geldi. Chan ve eski sevgilisi çok yakın duruyorlardı. Chan da beni kıskanıyor ama söylemiyor. Ben de kabul ettirmek için bişeyler yaptım işte. Sonra o da beni banyoya çıkarttı misafirler gidince. Banyoda ne yaptığımızı tahmin edebilirsin. Sonra Chan beni boşaltmadan çekip gitti. Bu senin cezan dedi. Kendini çekeceksin artık dedi. Şimdi ben bunu yatağa alayım mı?

Jg: Haklısın hyung alma!

Chan da Seungmin'e olanları anlattı.

Sm: Bence sen haklısın hyung. Sana haksızlık ediyor. Bunu yapmamalıymış.

Minho ve Jeongin aşağıya indiler.

Jg: Seungmin eğer Chan hyunga hak verirsen bu gece kanepede yatarsın!

Seungmin koşup Jeongin'in yanına gitti.

Sm: Olur mu öyle şey hayatım? Chan hyung çok ayıp etmiş. Hayır insan sevgilisini sevişmenin en güzel yerinde bırakıp gider mi? Aşk olsun hyung.

Ch: SEUNGMİN! AZ ÖNCE BANA HAK VERİYORDUN?

Seungmin Chan'ın yanına gidip fısıldadı.

Sm: Hanımcılık kazanacak hyung.

______

Chan bu ceza biraz ağır oldu sanki?

Selam!

Ruhsuz girişler ve ben...

Şu an depresyona girme aşamasındayım sanırım. Dün fazla duygusaldım umarım ficlere yansıtmamışımdır.

HANIMCILIK KAZANACAK!

Muhtemelen ficlere son bölümlerimi atacağım. Malum okul başlıyor.

Kendinize iyi bakın💛💛💛

Escort *Bangİnho*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin