Chan Minho'yu eve getirdi. Kapıyı açarken bile sımsıkı sarılıyordu. Onun tekrar gitmesinden korkuyordu. Koltuğa oturtup mutfağa gitmeden önce uyardı.
Ch: Sakın mutfağa gelme birazdan döneceğim.
Mh: Chan neden?
Ch: Geldiğimde görürsün.
Minho somurtup uzanırken Chan mutfağa gidip Minho için koca bir tencere dolusu sos hazırlamaya başladı.
Sos bitince yanına bisküvi koyup salona getirdi.
Ch: Al bakalım sosun.
Mh: Ah~ çok güzel görünüyor~ teşekkür ederim sevgilim.
Minho bisküviden bir tane alıp önündeki çikolataya yumuldu. Kıyafetleri çoktan çikolataya bulanmıştı ama umursayan kimdi?
Chan kahkaha atarak Minho'nun yüzünü kendisine çevirdi.
Ch: Çocuk gibisin bebeğim. Her yerin çikolata oldu.
Mh: Çok güzel yapmışsın ne yapayım?
Ch: Üzerindekileri çıkart da öyle ye. Ben de şunları makinaya atayım.
Mh: Tamam.
Minho önce ellerini Chan'ın tişörtüne güzelce sildi ve kendi tişörtüyle pantolonunu çıkarttı. Sonra gülümseyerek Chan'a uzattı.
Mh: Al.
Chan kıyafetleri alıp makinaya koyduktan sonra geri döndü.
Tencereden bir parça sosu parmağıyla alıp Minho'nun burnunun ucuna sürdü.
Mh: Yah! Neden yaptın bunu?
Ch: Her yerin batmış burnun boş duruyordu.
Mh: Ben battıysam sen de batmalısın!
Minho elini çikolatayla doldurup Chan'ın boynuna ve göğsüne sürdü.
İkili uzun süre çikolata savaşı yaptılar. Chan hızlıca Minho'yu altına alıp boynuna bulaşan çikolatayı emmeye başladı. Sonra yavaşça göğsüne inerken Minho onu durdurdu.
Mh: Chan...koltukta çikolata fantezisini senden beklemezdim. Tch tch tch.
Tencereyi de alıp yatak odasına götürürken azarlamaya devam ediyordu.
Mh: Yani yatak varken neden koltukta yapasın ki?... Gel hadi neyi bekliyorsun?
Chan Minho'nun ardından odaya girip kapıyı kilitledi. Hızlıca yatağa yatırıp boynuna yaönelecekken ikinci kez durduruldu.
Mh: Yavaş ol... Önce ben.
Minho Chan'ı yatağa yatırıp üzerine çıktı. Eline aldığı çikolata sosunu nazikçe altındaki bedene sürmeye başladı. Dudaklarına, boynuna, göğsüne, karnına, kasıklarına ve en sonunda penisine sürdü.
Mh: Başlıyorum.
Ch: Başla bakalım.
İlk olarak dudaklarındaki çikolatayı diliyle iyice temizledikten sonra boynuna yöneldi. Yine dilini kullanarak bütün vücudundaki çikolatayı temizledi.
En son sıra penisine geldiğinde yüzüne arsız bir sırıtış yerleştirdi.
Mh: Hmm... sanırım en güzeli bu kısmı olacak.
Penisine boydan boya dilini sürttüğünde duyduğu inleme onu tatmin etmişti.
Ch: Tamam-ahh! Sanırım bu kadar yeter. Şimdi sıra bende.
Chan Minho'yu belinden çekip altına aldı. Elini çikolataya daldırıp önce ademelmasına sürdü. Minho'nun sert bir şekilde yutkunması sayesinde ademelması Chan'ın parmaklarının altında dalgalandı.
Ch: Beni delirtmeyi kes Minho.
Minho omuz silkince Chan kaldığı yerden devam etti. Göğsüne sürmeye başladığı çikolatayı sürmeye penisine gelene kadar devam ettirdi.
Ch: Başlayalım bakalım tadın nasıl olacak?
Mh: Lezzetli olduğumu söylerler.
İlk önce Minho'nun ademelmasına dudaklarını bastırdı. Diliyle nazikçe çikolatayı temizledikten sonra göğsüne yöneldi. Dilini sürdüğü yerlere öpücükler ve minik ısırık izleri bırakıyordu. Gittikçe aşağıya inerken sıra penisine gelmişti. Tamamını ağzına alıp minik dil ve diş darbeleriyle Minho'ya resmen çığlık attırıyordu.
Minho'yu ağzından çıkarttıktan sonra ters dönmesini sağladı ve kalan çikolatayı sırtına ve kalçalarına sürdü.
Mh: Tadımı çok sevdin anlaşılan?
Ch: Kesinlikle mükemmel.
Mh: Devam et o zaman. Ama dikkat et burnumun kanamasına az kaldı.
Chan çoktan dilini sırtında gezdirmeye başlamıştı. Bu seferki morluklar ön taraftakilerden daha büyüktü.
Sırtındakilerin tamamını bitirdikten sonra sıkı kalçalarına dişlerini geçirmeye başladı. Bu sefer dilini sürtmüyordu. Dişleriyle çikolatayı kazıyordu.
Mh: CHAN~! CANI-IHMM! CANIM ACIYOR! AHH! YARDIM ET!
Ch: Tamam bebeğim!
Minho'nun kasıklarını tutup dizlerinin üzerinde yükselmesini sağladı.
Minho başlığın demirlerine sıkıca tutunduğunda Chan Minho'nun içine girip gelgitlere başladı.
Mh: Chan lütf-ahh! Lütfen~
Ch: Sevgilim ahh! Biraz~ da-ıhmm! Daha dayan!
Boşaldığında Minho'yu tekrar kendine bakacak şekilde çevirip kendini içine itti.
İlk defa kendini bu kadar ileriye itiyordu ve Minho hazırlıksız olduğu için çığlık atmasına engel olamadı. Daha derine indikçe Minho'nun inlemeleri artıyor ve sesi yükseliyordu.
Mh: Chan! G-geliyorum!
Minho bunu der demez boşalmıştı. Chan da ikinci kez boşaldığında içinden çıkıp yanına uzandı.
Minho fazla yorgundu. Uykuya dalmadan önce Chan'a sarıldı.
Mh: İyi ki sadece benimsin.
Ch: Asıl sen iyi ki benimsin.
______
Okulda smut keyfi vol.2
Selam!
İlk defa değişik bir fantezi deniyorum. Bangİnho'ya kısmetmiş ehuehuehu.
Şaka bir yana cidden yazdığım en uzun smut oldu sanırım. Umarım beğenmişsinizdir.
Okulda yazarken iki arkadaşım smutun yarısını okudu gözleri fal taşı gibiydi dkdkdjdjjd. Diğer yarısını yazmamıştım daha eheheh.
Kendinize iyi bakın💛💛💛