Chan sabırsızlıkla akşam olmasını bekliyordu. Nedenini bilmiyordu ama Minho ile içmek istiyordu.
Beklediği saat yaklaştığında dolabına ilerledi ve kendine giyecek güzel bir kıyafet çıkarttı. Minho için de çekici bir kıyafet çıkarttıktan sonra üzerlerini değiştirip aşağıya indiler.
Mutfakta tam Chan'ın olmasını söylediği gibi bir masa vardı. Çok büyük olmayan masanın iki tarafında birer adet sandalye, birer kadeh vardı. Mutfağın tamamı kokulu mumlarla süslenmişti.
Minho şaşırırken Chan gülümseyip Minho'nun belinden tuttu ve sandalyeye oturttu. Kendisi de karşısına oturup kadehlere kan kırmızısı rengindeki şarabı doldurdu.
Mh: Bu kadarına gerek varmıydı emin değilim.
Ch: Bence vardı.
İkili kadehlerini tokuşturup içkilerinden bir yudum aldılar.
Minho'nun alkole dayanıklılığı neredeyse hiç olmadığından şimdiden kafayı bulmaya başladığını hissediyordu. Minho her bir yudum aldığında Chan'ın gözleri Minho'nun ademelmasına kayıyordu.
Üçüncü kadehinden sonra Minho ayağa kalkamayacak kadar sarhoş olmuştu. Başını masaya koymuş önündeki yarım dolu kadehe bakıyordu.
Ch: Minho.
Mh: Hmmm?
Ch: İyi misin?
Mh: Hayır.
Ch: Neyin var?
Mh: Yine kabus görmek istemiyorum. Anılarım sürekli kafamda. Unutmak istiyorum ama beceremiyorum. Rüyalarımda sürekli ailemin beni zorla bu işe başlattıkları gün ve bakirliğimi zorla elimden alan adamın sırıtışlarını ve inlemelerini görüyorum.
Ch: Ben...ne diyeceğimi bilmiyorum. Üzgünüm.
Minho birden gülümsedi ve ayağa kalktı. Az daha düşüyor olmasına rağmen Chan'ın yanına düşmeden gidebildi.
Mh: Dans edelim.
Ch: Ne?
Mh: Dans edelim. Lütfen~
Ch: Hayır ben dans edemem ki.
Mh: En azından dene. Beni seviyorsan hadi.
Chan son cümleden sonra kalkmak zorunda kaldı. Minho'yu seviyordu. Chan kalkar kalkmaz Minho kollarını Chan'ın boynuna doladı. Chan da ellerini Minho'nun beline yerleştirdi. Bir süre öyle dans ettiklerinde Minho sıkılmışa benziyordu.
Ch: Sıkıldın mı?
Mh: Evet. Genelde çok dans ederdim ama daha farklı.
Ch: Nasıl yani.
Mh: Gösterebilirim.
Ch: Ayakta bile zor duruyorsun Minho. Düşersin.
Mh: Dans ederken asla düşmem.
Minho rahat dans edebileceği açık bir alana geçti ve bir şarkı çalıyormuş gibi şarkıyı mırıldanarak dans etmeye başladı. (Hepimiz Minho'nun nasıl dans ettiğini biliyoruz anlatmaya gerek yok görüyorsunuz)
Chan dikkatlice Minho'yu izliyordu. Bir süre sonra Minho'nun dansı bittiğinde başı döndü ve düşecekken Chan Minho'yu tuttu. Bir süre sadece birbirlerinin gözlerine baktılar.
Mh: Nasıl dans ediyorum?
Ch: Kusursuz.
Minho dengesini toplandığında tekrardan gülümsedi.
Chan Minho'yu tekrardan sandalyeye oturttu.
Mh: Biraz daha içmek istiyorum.
Ch: Fazla içtin Minho.
Chan kendi şarabını daha bitirmemişti. Tam içmek için eline aldığında Minho kalktı ve tekrar Chan'ın yanına geldi. Kucağına oturdu ve elindeki içkiyi alıp kendi dudaklarına götürdü ve bitirdi.
Chan'ın kalbi yine deli gibi atmaya başlamıştı. Her gün sevişmelerine rağmen kalbi böyle küçük şeylerde bile hızlanır olmuştu.
Minho Chan'a doğru döndü ve dudaklarını Chan'ın dudaklarıyla birleştirdi. Oldukça yumuşak bir şekilde öpüyordu. Chan ise Minho'nun şarap tadı bulaşmış dudaklarının tadına bakıyordu. Çok güzeldi.
Ayrıldıklarında beraber salona geçtiler. Chan geniş koltuklardan birine Minho'yu yatırdı diğerine de kendisi uzandı.
Chan tam uyumak üzereyken üzerine birden bir ağırlık çöktüğünü hissetti. O yöne baktığında üzerine uzanmış ve göğsüne başını koyup uyuyakalmış bir Minho ile karşılaştı.
Minho'yu belinden tutup biraz daha yukarıya kaldırdı ve başı omzuna gelecek şekilde uyumasını sağladı. Ve biraz sonra kendisi de Minho'ya sarılırken uyuyakaldı.
*****
Sm: Jeongin.
Jg: Efendim hyung.
Sm: Arayan Chan hyungun korumalarından biriydi. Bu gece benim yanımda kalman gerekiyormuş.
Jg: Neden?
Sm: Biraz içeceklermiş. Zaten geç oldu. Eve gidelim. Film falan izleriz.
Jg: Beni eve mi atıyorsun? Çok hızlısın hyung.
Sm: Seni eve daha sonra atacağım. Şimdi bana emanetsin ve sana bişey yapamam.
İkili gülüşürken Seungmin'in evine doğru adımladılar.
______
Sonlara doğru JeongMin ekledim. Çünkü minnoşlar.
Selam!!!
Romantik minnoşlarrrrr.
Normalde planım bu bölümü smut yapmaktı ama sonradan vazgeçtim. VampireChan97 bu yüzden bana sövmezsin umarım.
Neyse.
Kendinize iyi bakın 💛💛💛