27

1.3K 106 76
                                    

1 Yıl Sonra

Tam bir yıl olmuştu. O bir yılda fazla çökmüştü Chan. Yemeden içmeden kesilmiş, kendini içkiye vermişti.

Dolu gözlerini karşısındaki mezara dikti.

Dile kolay tam tamına bir yıl olmuştu. Onu çok özlüyordu.

Kendine zarar vermemesi için arkadaşları yanından ayrılmıyorlardı. Bazen Woojin ve Jisung, bazen de Jeongin ve Seungmin Chan ile kalıyorlardı. Chan'ın hiç intihar girişimi olmamıştı oysa ki. Sadece tüm gün içiyordu.

Babasının ona bakışları, saçlarını okşayışı, öpücükleri ve daha nicesi film şeridi gibi gözlerinin önünden geçiyordu.

Üstüne üstlük hayatında en değer verdiği insan şu anda komadaydı.

Ch: Baba seni çok özledim. Yanımda olsaydın eğer bana sıkıca sarılıp Minho'nun iyi olacağını söylerdin değil mi? Sana ihtiyacım var.

Yavaşça ayağa kalkıp babasına veda etti ve mezarlıktan çıkıp arık gitmekten yorulduğu hastaneye gitti.

Doktoruyla konuşurken sesi istemese de titriyordu. Ya kötü bişey söyleyeceğinden korkuyordu ya da...ya da diye bişey yoktu. Minho'nun durumunun kötüleştiğini duymak istediği son şey bile değildi.

Dktr: Hastanın durumunda bir düzelme yok. Bir yıldır komada ve hiçbir tepki vermedi. Biliyorsunuz kurşun beynini es geçmiş. Ama şimdiye kadar uyanmalıydı. Eğer bu gün de bir tepki vermezse...biliyorsunuz...onu öldürmemiz gerek. Yoksa hasta çok daha fazla acı çekecek.

Ch: Biliyorum. Onu görebilir miyim?

Dktr: Tabi. Ne yapmanız gerektiğini zaten biliyorsunuz.

Ch: Evet biliyorum.

Odaya girip Minho'nun yanındaki sandalyeye oturdu. Elini avuçlarının arasına aldı.

Ch: Sevgilim seni çok özledim. Hepsi benim suçum. Daha önceden söylemiş olsaydım eğer, bunlar başımıza gelmeyecekti. Ben iyileştim Minho. Sıra sende. Ölmene dayanamam.

Akşama kadar Minho'nun başından ayrılmamıştı. Doktorlar odaya girip Minho'nun bağlı olduğu makinanın fişine doğru ilerlediler.

Fiş çekildiğinde Minho'nun ölmesi gerekiyordu. Fakat öyle olmadı. Aksine Chan'ın elini sıktı ve derin nefesler almaya başladı. Diğer eliyle oksijen maskesini çıkartıp yavaşça gözlerini açtı.

Mh: Chan...

Chan ağlayarak Minho'nun başını ğöğsüne bastırdı.

Ch: Bebeğim iyi misin?

Mh: Yorgunum.

Ch: Biliyorum güzelim.

Mh: Sen...yaralanmıştın.

Ch: İyileştim.

Mh: Ne kadar zaman oldu?

Ch: Tam bir yıl.

Mh: B-bir yıl mı?

Chan cevap veremeden doktorlar onu dışarı çıkarttılar. Kontrolleri bittiğinde ise tekrar odaya girmesine izin verdiler.

Minho Chan için yatakta yer açmıştı. Chan da oraya yerleşti ve Minho'yu kollarının arasına aldı.

Mh: Çok zayıflamışsın. Yemek yemiyorsun.

Ch: Özür dilerim. Sen komaya girdikten sonra babam...kalp krizi geçirdi ve...öldü.

Minho Chan'a daha sıkı sarıldı.

Mh: Yanında olamadığım için üzgünüm sevgilim.

Ch: Önemli değil. Şimdi yanımdasın ya o bana yeter. Aç mısın? Bişeyler getirebilirim.

Mh: Açım ve susadım. Uykum da var.

Ch: Tamam bebeğim birazdan geliyorum.

Chan gidip biraz yemek getirdi ve yedirmeye başladı.

Mh: Kendim yiyebilirim Chan.

Ch: Tamam hayatım.

Minho kendisi yemeye başladığında Chan gözlerini onun üzerinden ayırmıyordu. Ya yanaklarıyla oynuyor ya da boynunu öpüyordu.

Mh: Bitti!

Ch: Tamam bebeğim kenara koyalım.

Tepsiyi kenara koyduktan sonra Minho'nun bacaklarının arasına girip oturdu ve başını omzuna koydu.

Ch: Hep sen yapıyordun deneyeyim dedim. Çok rahatmış.

Mh: Uke olmayı da deneyebilirsin istersen.

Ch: Asla olmaz bebeğim. Uke sensin.

Mh: Şakaydı zaten. Asla ukeliğimi kaptırmam. Sonra kime naz yapacağım?

Ch: Haklısın bebeğim. Naz yapamazdın.

Mh: Bekle! Eğer bir yıl olduysa patron bana çok kızacak!

Ch: Onunla konuştum. Bir daha orada çalışmayacağını söyledim. Tabi bana karşı gelemeyeceğini bildiği için hemen seni çıkarttı.

Mh: Teşekkür ederim bebeğim. Seni çok seviyorum.

Ch: Önemli değil. Bu arada çikolata sosu sözümü unutmadım.

Mh: Tabi unutmayacaksın. Unutursan fena trip yersin.

Ch: Trip atınca bile çok tatlı oluyorsun ama.

Mh: Yer değiştirelim mi? Senin kucağın daha rahat.

İkili yer değiştirdiklerinde Minho Chan'ın kucağında rahat bir pozisyon alıp kendini saatlerdir zorlayan uykuya teslim etti.

Chan da uzun zamandır duymadığı kokunda mayışarak uykuya daldı.

______

Selam!

Bana sövmeyin diye bölümü erken attım eheheh.

Sonuçta kimse ölmedi.

İki veya üç bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur?

Sonraki bölüm büyük ihtimalle bu ficteki son smutum olacak.

Taslakta bir Bangİnho daha var ve yayımlamak için can atıyorum!

Neyse.

Kendinize iyi bakın💛💛💛




Escort *Bangİnho*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin