31(FİNAL)

2.2K 118 197
                                    

Medya için iki saat uğraştım. Kıymetimi bilin.

Bu arada 31.bölümü final yaptığım için üzgünüm. 31'lerin laneti üzerimde.

Bölüme geçelim.

Minho uyandığında Chan yanında değildi. Mutfakta olacağını tahmin ettiği için direk oraya gitti.

Evet oradaydı ve hala yemek hazırlıyordu. Minho'nun uyandığını farkedince elindeki bıçağı bırakıp Minho'ya sarıldı.

Ch: İyi uyudun mu?

Mh: Evet. Yemek hazır mı?

Ch: Hazır bebeğim. Şimdi getirecektim.

Kestiği marulları salatanın içine koyup iyice karıştırdı ve yemeklerle beraber salona getirdi.

Sanırım o dokuz ay ikilinin en sorunsuz zamanları fakat Chan'ın en zor zamanı olmuştu. Gelin o zamanda Chan'ın neler yaşadığını birkaç örnekle inceleyelim.

Örnek 1- Aşerme dönemi:
Bildiğiniz üzere aşerme dönemleri aynı zamanda oldukça duygusal dönemlerdir. Yani istedikleri şey olmazsa yaygarayı kopartıverirler. Neyse. Örneğimize geçelim.

Chan ve Minho beraber hep izlemek istedikleri filmi izliyorlardı. Chan mutfağa, su içmek için gidecekken reklam girmişti.

Minho reklamdaki çikolatalı pudinge aşkla bakıyordu. Gitmek üzere olan Chan'ın elini tuttu ve aşerme döneminde en fazla kullandığı yavru köpek bakışlarından en sevimli olanını yolladı. Çünkü biliyordu ki evde puding yoktu ve en yakın market yarım saat uzaktaydı.

Ch: Ne oldu bebeğim?

Bakışlarının masumiyetini daha da artırmak için parmağıyla durdurduğu reklamı gösterdi.

Chan sevgilisinin bu tatlı suratına nasıl karşı koyabilirdi ki?

Ch: Puding mi istiyorsun?

Minho kafasını heğecanla salladı.

Mh: Evet.

Chan gülümseyip Minho'yu öptü ve sonrasında olacaklardan habersiz bir şekilde markete gitti.

Minho bir süre sonra kapıdan tıkırtılar geldiğini duydu. Fakat eve giren Chan değildi. Onun yerine iki tane hırsız gelmişti. Minho'yu gördüklerine şaşırsalar da Minho üzgün görünüyordu. Şansına, hırsızlar vefalı çıkmıştı. Minho'nun yanına gidip ne olduğunu sordular.

Adam1: Efendim, sorun nedir?

Mh: Siz hırsız mısınız?

Adamlar aynı anda kafa salladı.

Mh: Bana puding alın. Çikolatalı.

Adam2: Üzgünüm hamile beyfendi ama bunu yapamayız. İzin verin paranızı alıp kaçalım.

Minho bu sefer bir yandan ağlamaya bir yandan da bağırmaya başladı.

Mh: NEDEN EN KÜÇÜK İSTEĞİM BİLE YAPILMIYOR?! HAMİLE OLAN BENİM SİZ DEĞİLSİNİZ! BU EVE GELDİYSENİZ İSTEDİĞİM ŞEYİ YAPMAK ZORUNDASINIZ! ŞİMDİ GİDİP BANA PUDİNG ALIN! PUDİNG İSTİYORUM!

Son cümlesini tepinerek ve iyice çığlık atarak söylediğinde hırsızlar panik olmuş ve evden kaçmışlardı.

Chan gelirken koşarak çıkan hırsızları görmüştü. Minho'ya bişey yaptılar korkusuyla hızlıca eve girmişti. Hıçkıra hıçkıra ağlayan sevgilisini gördüğünde gidip sıkıca sarıldı. Sonra yüzünü avuçlarının arasına alıp göz yaşlarını sildi.

Escort *Bangİnho*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin