11

2.5K 164 72
                                    

Chan ve Minho odalarına çıkıp yatağa oturdular. Chan Minho'nun elini tuttu.

Mh: Jeongin'i kabul etmeyecek diye korkmuştum. O onu gerçekten seviyor.

Ch: Haklısın seviyor. Başta sadece takıntılı olduğunu düşünmüştüm.

Mh: Ben de öyle.

Bir süre sessizce oturdular. Chan aklına gelen şeyle Minho'ya döndü.

Ch: Minho ben birşey yapmak istiyorum. Bunu duyduğunda bana kızabilirsin veya istemeyebilirsin ama elbet bir gün olması gerek ve ben de düşündüm ki neden yarın olmasın?

Minho meraklanmıştı.

Birisini daha mı kiralayacaktı?

Bunu yapsaydı kızardı. Ama bunun olması gerekli değildi ve elbet bir gün olacak diye birşey de yoktu.

Mh: Söyle Chan.

Chan derin bir nefes aldı.

Ch: B-ben...

Mh: Chan uzatma da söyle.

Ch: Ben seni ailene götürmek istiyorum Minho. Onlarla yüzleşmelisin.

Minho ayağa kalkıp iki adım geriledi.

Mh: Hayır olmaz.

Chan da ayağa kalkıp Minho'ya yaklaştı.

Ch: Minho bir gün onlarla yüzleşmen gerekecek zaten. Kendini satmaktan vazgeçmeyecek misin? Bunu yaparak her geçen gün hayatını karartıyorsun. Ailene parayı ben de verebilirim. Ama sevgilim, senin bunu yapmana dayanamıyorum. Lütfen. Lütfen yarın beraber ailene gidelim.

Minho Chan'a sarıldı.

Mh: Sana güveniyorum Chan. Gidelim. Ama hep yanımda duracaksın.

Ch: Hep elini tutacağım hayatım. Yemek yemeye inelim istersen. Acıktım çünkü.

Mh: Ne zaman tok oldun acaba?

Ch: Hmmm... Sanırım ben her zaman sana açım.

Minho Chan'ın koluna hafifçe vurdu.

Mh: Utandırma! Aşağıya inelim.

Ch: Peki utangaç sevgilim.

İkili gülerek aşağıya indiler. JeongMin çifti kucak kucağa oturmuş konuşuyorlardı.

Chan boğazını temizleyip onlara seslendi.

Ch: Sayenizde gökkuşağı kusacağım. Neyse şey diyecektim. Jeongin yarın da sende kalabilir mi? Dışarıda önemli bir işimiz var.

Sm: Önemli işlerinizi evde halletseniz daha iyi olmaz mı? Jeongin bende kalsın siz de işinizi rahatça halledin.

Chan Seungmin'in kafasına vurdu.

Ch: Öyle değil salak! Sa-

Jg: Chan hyung, Seungmin salak değil.

Chan göz devirip konuşmasına devam etti.

Ch: Her neyse. Minho ile ilgili. Ve fesat birşey değil Seungmin. Sen Jeongin ile ilgili düşündüklerini bana dolaylı yoldan anlatmaya çalışma.

Sm: BEN JEONGİN İLE İLGİLİ ÖYLE DÜŞÜNMÜYORUM BİR KERE! Yani belki birazcık düşünüyor olabilirim. AMA O KADAR DEĞİL! KESİNLİKLE DEĞİL! ASLA OLAMAZ YANİ!

Jg: Sakin ol biraz kulaklarım çınladı.

Sm: Üzgünüm birtanem. Gidelim mi?

Jg: Hmhm. Hyung ben gidiyorum.

Mh: Tamam Jeongin dikkat et. Seungmin ona göz kulak ol. Üzülürse veya bir zarar gelirse konuşmanızı yasaklarım.

Seungmin kafa salladıktan sonra evden çıktılar.

Akşam olunca yatağa uzanıp uyudular.

Yani sadece Chan uyudu. Minho'yu uyku tutmuyordu. Ailesini uzun bir aradan sonra görecekti ve onu görünce ne tepki vereceklerini bilmiyordu.

Şafak sökmek üzereydi ve Minho bir saniye bile uyumamıştı.

Chan uyanıp Minho'ya sarıldı ve mırıltılı bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

Ch: Neden uyumuyorsun?

Mh: Çok heyecanlıyım.

Ch: Uyuman gerek. Yarın enerjik olmalısın.

Mh: Denerim.

Minho Chan'a daha da yaklaştı, boyun girintisine dudaklarını bastırdı ve başını boynuna gömüp gözlerini kapattı. Kapatır kapatmaz da Chan'ın çikolata-vanilya karışımı kokusuyla mayışıp uykuya daldı.

Chan ilk uyanan olmuştu. Minho neredeyse tüm gece uyumadığım için kahvaltı hazır olana kadar uyandırmamaya karar verdi.

Kahvaltı hazır olduğunda Chan Minho'yu uyandırmak için odaya gitti.

Hala uyuyordu.

Çok güzel görünüyordu.

Bir an uyandırmasam mı diye düşündü.

Sonra uyanması gerektiğini hatırlayıp yatağa doğru ilerledi.

Saçlarını okşayıp yavaşça uyandırdı.

Minho uyanıp Chan'a baktığında Chan Minho'nun gözlerinin kıpkırmızı olduğunu farketti. Elini yanağına koyup tenini okşadı.

Ch:Bebeğim iyi misin?

Minho'nun sesi titriyordu.

Mh: Kabus gördüm.

Chan kollarını Minho'nun beline sardı.

Ch: Bundan sonra o kabusları görmene izin vermeyeceğim.

Mh: Korkuyorum Chan. Çok korkuyorum.

Ch: Ben yanındayken hiçbir şeyden korkma. Seni her zaman koruyacağım.

Mh: T-tamam.

Chan Minho'yu öpüp elinden tuttu ve kahvaltı yapmaya indirdi. İkisi de hiç konuşmadan kahvaltılarını yaptılar. (깍 깍 깍)

Kahvaltı bitince masayı topladılar ve limuzine binip yola çıktılar.

______

Hayınız gençlik!

Bu bölümü yazarken aklıma neden Awkward Silence geldi ki?

Sizce Minho'nun ailesi ne tepki verecek?

Hayırlı Chan❤️❤️

Fesat 승민

Kendinize iyi bakın💛💛💛




Escort *Bangİnho*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin