Ch: Kim o?
Yine kapı çalıyordu. Chan gelenin kim olduğunu bilmesine rağmen alışkanlıktan kim olduğunu soruyordu.
Sm: Sevgilisiz adam.
Chan kapıyı açıp Seungmin'in geçmesi için kenara kaydı. Seungmin içeri geçip koltuğa oturdu. Chan ve Minho da karşısındaki koltuğa geçtiler.
Ch: Ne oldu?
Sm: Bu gece içmeye gideceğim. Gelir misiniz diye soracaktım. Birde Minho hyung~ konuştun mu~?
Mh: Daha konuşmadım.
Seungmin' in suratı asıldı. O sırada Jeongin alt kata indi.
Jg: Minho hyung, mutfak nerede acaba?
Mh: Sağ tarafta.
Seungmin'in o tarafa bakmasıyla ağzı bir karış açık kalmıştı. Koşarak Jeongin'in yanına gitti.
Sm: Evlenelim mi?
Jg: Anlamadım?
Sm: Immm... Şey yani... Ben Seungmin. Kim Seungmin.
Jg: Ben de Yang Jeongin. Memnun oldum.
Sm: Bende aşık...pardon memnun oldum.
Jeongin gülümsedi ve Mutfağa girdi. Seungmin de feels geçirerek koltuğa oturdu.
Sm: Bu kim?
Mh: O... O kim mi? Şey ya. Kuzenim.
Sm: Sizin ailedeki bütün erkekler daş sanırım. Ayyy çok tatlıııı! Hyung bana bu çocuğu ayarlasana~
Mh: Sen kendin tavla.
Jeongin tekrar yukarı çıkarken Chan onu durdurdu.
Ch: Jeongin gelsene?
Jeongin kafa salladı ve Seungmin'in yanına oturdu.
Chan ve Seungmin gülerek bir konu hakkında konuşmaya başladılar. Jeongin ses etmeden oturuyor, Minho ise Chan'ın gülümsemesini izliyordu. Sonra gözüne Chan'ın gamzesi takıldı. O gamzeden öpmemek için zor duruyordu.
Neden kendini tutuyordu ki? Sonuçta yalandan da olsa sevgililerdi.
Uzanıp Chan'ın gamzesine dudaklarını bastırdı.
Minho geri çekildiğinde Chan şaşkınlıkla ona baktı. Minho gülümsedi ve Chan'ın omzuna başını koyup Seungmin'i dinlemeye başladı.
Chan'ın kalbi son hız atmaya başlamıştı. O unutmaya çalıştıkça Minho bişey yapıyor ve Chan'ın bütün çabalarını boşa çıkartıyordu.
Minho gözlerini kapattı ve burnunu Chan'ın boynuna yakşaştırdı. Kokusunu çekebildiği kadar içine çekti. Sonra da boynunu çok kısa bir süre emdikten sonra dik oturdu.
Chan o arada sadece Minho'ya bekıyordu. Minho dikleştiğinde Chan birden dudaklarına yapıştı. Korumalar Jeongin ve Seungmin'i bahçeye çıkarttılar.
Chan dudaklarını Minho'nun boynuna indirdi...
*****
Bangİnho çifti temizlenip aşağıya indiğinde Jeongin ve Seungmin kahkaha atarak konuşuyorlardı.
Chan Minho'yu yavaşça koltuğa oturttu. Ardından kendisi de oturup elini Minho'nun beline koydu.
Bir süre sonra Chan tekrar omzunda bir ağırlık hissetti.
Yine ne yapacak diye bakarken Minho'nun uyuduğunu farketti. Diğerlerine haber verdikten sonra kucağına alıp Minho'yu odaya çıkarttı.
Özenle yatağa yerleştirdikten sonra kendisi de yatağa uzandı ve uykuya daldı.
*****
Seungmin Jeongin'i tavlamaya çalışıyordu.
Sm: Jeongin.
Jg: Efendim hyung.
Sm: Sesin çok güzel yaaaa! Yerim seni! Şey diyecektim. İstersen bir gün mahalleyi dolaşmaya gidebiliriz. Çevreyi tanımış olursun biraz. Ha bu arada evim sizin evin hemen yanında. Birşeye ihtiyacın olduğunda gelebilirsin.
Jg: Dışarı çıkmak için Chan hyung ve Minho hyungtan izin almalıyım. Onlar izin verirse neden olmasın? Ve Birşeye ihtiyacım olursa gelirim sağol hyung.
Sm: Önemli değil. Benim şimdi gitmem gerek. Arkadaşım Felix sevgilisinden ayrılmış ve depresyonda. Evdeki çikolataları bitirmeden yanına gitmem gerek.
Jg: Tamam hyung. Sonra görüşürüz.
Kapının önüne geldiklerinde vedalaşmaları - Seungmin'in vedalaşması- uzun sürdü.
Sm: O zaman ben gideyim. Sonra yine gelirim.
Jg: Tamam hyung.
Sm: Gitmesem olmaz mı?
Jg: Arkadaşın depresyondaymış hyung. Gitmen gerek.
Sm: Haklısın. Görüşürüz o zaman.
Jg: Görüşürüz.
Jeongin gülümsediğinde Seungmin Jeongin'in gamzesinin üzerine bir öpücük kondurup arkasında şaşkın ve kıpkırmızı bir Jeongin bırakarak evine gitti.
*****
Chan uyandığında Minho hala uyuyordu. Minho'yu kendisine çevirip uyuyan halini seyretti. Melek gibi uyuyordu.
Elini Minho'nun yanağına götürüp tenini okşadı. Sonra yaklaşıp dudaklarını alnına bastırdı. Uzaklaştıktan sonra fısıldayarak konuştu.
Ch: Seni seviyorum Minho.
______
Hayınızzz!!!
Bugün belkim bir fice veya diğer ficlerin hiçbirine bölüm atamayabilirim. Çünküm okul nakli yaptırmam gerek. Haberiniz olsun diye söyledim.
JeongMinnnnnnnnnnnnnn!
Bangİnhooooooooooooooo!
Seni seviyorum didi!
Kendi yazdığı şeye feels geçirecek kadar mal olan insan kimdir? Cevap ben!
Neysem.
Kendinize iyi bakın💛💛💛