Flashback.
Seungmin Jeongin'i evine getirmişti.
Sm: Eee nasıl?
Jg: Ev mi? Çok tatlı.
Sm: Beğenmene sevindim. Aç mısın?
Jg: Birazcık.
Sm: Yemek hazırlamamıştım bugün. Sipariş etsek sorun olur mu?
Jg: Hayır olmaz hyung.
Seungmin telefonunu çıkarttı ve hamburger siparişi verdi. On dakika sonra yemekler gelmişti.
Yemekleri çıkartıp masaya koydular. Seungmin dolaptan kutu kola çıkarttı, üzerine pipet koydu ve sandalyeye oturup kolayı Jeongin'e uzattı. (Birazdan Seungmin pipet yüzünden ne hallere düşecek fkfkfkdkfj)
İkili yemeklerini yemeye başladılar. Arada bir konuşup gülüşüyorlardı.
Jeongin yemeyi bitince kolası ı önüne çekti. Alışkanlık üzerine kolayı içmediği zaman dilini pipetin ucunda dolaştırmaya başladı. (Anladınız siz ;)))
Seungmin bunu gördüğü anda sesli bir şekilde yutkundu.
Jeongin dilini pipete yaslayıp ağzına aldı. Seungmin aşırı derecede tahrik oluyordu. Jeongin pipeti arada bir ağzından çıkartıp tekrar alıyordu. Bu Seungmin'in derin nefesler almasını sağlıyordu.
Sm: Jeongin.
Jg: Hmm?
Seungmin artık dayanamayacak hale gelince bakışlarını yemek çöplerine indirdi.
Sm: Yapma şunu.
Jg: Neyi?
Seungmin tam ona baktığında Jeongin tekrardan dilini pipetin üzerinde gezdirmeye başladı.
Sm: Ş-şunu işte. Şimdi yaptığın şeyi.
Jeongin kolayı kendinden uzaklaştırdı.
Jg: Özür dilerim hyung. Alışkanlık olmuş.
Sm: Önemli değil ama bunu başkasının yanında yapma olur mu?
Jg: Tamam.
Sm: Yemeğin bittiyse toplayıp film izleyelim.
Jg: Bitti hyung.
Masayı toplayıp salona geçtiler ve koltuğa oturdular.
Sm: Ne tür film izlersin?
Jg: Korku filmleri ve duygusal filmler hariç her tür izlerim.
Sm: Benim de izlediğim tek tür korku. Ve evde başka türde film yok.
Jg: Tamam o zaman izlemeyi denerim.
Sm: Korktuğunda bana sarılabilirsin.
Seungmin Jeongin'e bakıp göz kırptı.
Filmi açıp izlemeye başladılar. Jeongin'in korkudan elleri titriyordu. Eğer sarılırsa ayıp olabileceğini düşündüğü için kıpırdamıyordu.
Seungmin bunu farketmişti. Yaklaşıp bir elini Jeongin'in beline koydu ve kendine yaklaştırıp sarıldı.
Sm: Böyle daha iyi. Değil mi?
Jeongin utangaçça kafasını salladı.
Jg: Hmhm.
Film bittiğinde hala birbirlerine sarılıyorlardı. Yavaşça uzaklaştılar.
Sm: O kadar korkunç değildi.
Jg: Sen alışkın olabilirsin ama ben değilim.
O arada yağmur yağmaya başladı. Şimşek çaktığında Seungmin gözlerini sıkıca kapattı ve Jeongin'in elini tuttu. Gök gürültüsünden kendisini bildi bileli korkardı.