17

1.4K 62 12
                                    

[Ennek a résznek a közepén 18+ rész is megjelenik (nem sok), viszont próbáltam diszkréten fogalmazni]

Tizenhét óra hosszú, fárasztó út végén úgy döntöttünk, hogy ma este kiveszünk egy motelszobát.

Férreértés ne essék, én nagyon kedvelem Zacket, viszont a folytonos, szüntelen és szenvedélyes éneklése az autóban már teljesen az őrületbe kergetett bennünket, így nem csak Zack, hanem mi is Ryderrel megérdemlünk egy kiadós alvást.

- Akkor hogy fizessünk? -pattant a vállunkra Zack.
- Most te fizetsz Ryderért! -jelentettem ki Zacknek határozottan. - Tegnap én fizettem.
- Ja de neked csak egy sültkrumplit kellett kifizetned három dolcsiért, nekem meg tripla annyit kell költenem rá. -álcázott komolysággal panaszkodott Zack.
- Nem az én bajom. -vágtam vissza és megvontam a vállam.
- Jolvan Ryder, akkor ma te kint alszol. -Zack ellökte mellőllűnk Rydert.
Ryder megállt mögöttünk, de mi egy darabig nem vettük észre, csak mentünk tovább egyenesen a motel felé.
Majd Zack hátrafordult és Ryderhez szaladt.
- Csak vicceltem Ryder! Nem kell komolyan venni, csak szeretek egy picit csipkelődni. -rötyögött Zack és oldalba vágta Rydert. - Na gyere, persze, hogy kifizetem. -megborzolta Rydernek a haját.


Ryder

Olivia még mindig az én ágyamon heverészett, mivel az ő szobájában nincsen TV.

- Elég késő van. -mondtam Olivia felé, hogy vegye az adást, hogy már le szeretnék feküdni.
Olivia a mellkasomra hajtotta a fejét, aztán a kezeivel cirógatni kezdte csupasz hasamat.
- Olivia? Mit művelsz? -kérdeztem tőle, miközben maximálisan zavarban voltam.
- Csak játszunk egy picikét. -kezével egyre lejebb táncikált, viszont nekem egyeltalán nem tetszett.
- Vedd le az alsógatyád. -suttogta a fülembe és a péniszemet simogatta.
Én megfeszültem és az ágy háttámlájába kapaszkodtam.
- Lazulj el Ryder. Tudom, hogy te is vágysz rá. -Olivia azóta is a fülembe duruzsol, kezével meg még mindig a férfiasságom szeretgette.
- Baszki mi van veled? Miért nem állsz fel? Meleg vagy? -tört ki, majd lehúzta az alsónadrágomat és a szájával kezdett kielégíteni ott lent.

Megvoltam feszülve és még mindig az ágy hátát szorítottam. Aztán hirtelen ellöktem magamtól Oliviát, aki azzal a lendülettel fordult le tetthelyről.

- Te marhára hangyás vagy! -kiáltott rám.
- Olivia ne harag'
- Baszki Ryder kussolj! Te roppantul dilis, kretén seggfej vagy! -vágott közbe idegesen a csaj. - Nincs igaza anyádnak, mert neked nem egy, hanem seregnyi pszichológus kell. -örjöngott továbbra is, amíg én megakadtam annál, hogy pszichológus. Milyen pszichológus?
- A báttyádat véletlenül nem te ölted meg? -vágta hozzám aztán az ajtó felé indult, de még megtorpant egy flegma és büszke megjegyzésre.
- Tudott mit mondott az anyád? .... Hogy be fog tenni a diliházba! -ezzel a kijelentéssel vágta be maga mögött az ajtót.

Olivia

Mi a franc ütött belém? Magamnál vagyok? Mit képzeltem? Ryder most azt gondolja, hogy valami szajha vagyok! De nem is érdekel mit hisz rólam, neki nagyobb a problémája. Idióta voltam. Még én sem csináltam ilyet sosem ilyet. Bárcsak ne jöttem volna el erre a szörnyű útra. Otthon szeretnék lenni a szerető családommal és a kedves barátnőimmel. Nem pedig ezzel a két kettyóssal a hátamon. Hiszen Zack is az, a maga módján, Ryder pedig aztán mindenképp egy socio.
Nem érdekel a semmitmondó kifogása, erre nem adhat értelmes ürügyet. Végülis melyik fiú a suliban, nem lett volna most Ryder helyében.

*8 óra elteltével*

Arra ébredtem, hogy valaki az ajtómon kopog.
- Mi az? -kiáltottam ki.
Az ajtó kinyílt és Ryder állt a küszöbön.
Egy hatalmasat sóhajtottam, hogy éreztessem vele, hogy jelenleg nem kedvelem a búráját.
- Zack szólt, hogy adjam át, hogy itt kell hagynunk a motelt, szóval indulunk. -sziszegte az orra alatt, de én válaszul csak felmutattam neki a középső újam.

A szomszéd fiúWhere stories live. Discover now