- Ő meg ki? -mutatott az ismeretlenre Ryder.
- Mi közöd hozzá Ryder? -válaszolt besavanyodottan az előtte álló anyja.
- Mi az, hogy mi közöm hozzá? Az, hogy az anyám vagy és érdekel ki az faszi a kocsidban! -emelte fel kicsit a hangját Ryder.
- Én nem vagyok az anyád! Már négy éve nem! Én nem is leszek.
- Miről beszélsz? -hökkent meg halkan Ryder.
- Nem vagy a fiam! -rivallt rá Matilda.
Zack el lépett tőlük. Az ő szemei is csillogtak a meglepődöttségtől.Közben kiszállt az autóból az idegen és feléjük sétált.
Ryder vett egy mély levegőt és beletúrt a hajába. Szájához emelte a kezében található üveg sörr, de mielőtt bele kortyolhatott volna, az anyja kimarta a kezéből.- Mit képzelsz te magadról? Hogy merészelsz alkoholt inni?
- Hagyj békén a kurva életbe....csak hagyj békén.
- Vigyázz a szádra fiatalember. -szólalt meg a háttérből a beavatatlan úr.
- Te meg ki a franc vagy? -rázta a fejét Ryder.
- Ehhez neked semmi közöd kölyök. -szegezte Ryderre a mutatóujját a férfi.
- De kurvára van közöm hozzá. Sok közöm van hozzá! -nézett a nagydarab fickóra. -Mivan Matilda összejöttél egy újabb faszkalappal, ha? -fordult vissza az anyjához.
A férfi aggresszívan a falnak lökte Rydert és teljes erőből oda szorította. A vállánál fogva rázta Rydert.
- Na idefigyelj kölyök. Én nem a haverod vagyok, nem beszélhetsz így velem. Örülj neki, hogy nem Henry vagyok, mert akkor már szétrugtam volna a hátsódat te semmirekellő.
- Baszd meg! -nyögte ki Ryder.
A pasas tenyere Ryder arcán csattant. Az anyja elégedetten tette keresztbe karját. Viszont Zack hozzájuk sietett.
- Maga mi frászt művel? Szálljon le róla! Semmi köze Ryderhez. Húzzon a pokolba komolyan. -mutatott a fekete kocsi irányába Zack.
Az ürgét nem izgatta Zack. Továbbra is Ryderrel volt elfoglalva, aki azóta is a falnak préselve lélegzett.
- Eresszen el! -nyelt egy nagyot némán Ryder.Végül az uraság eleresztette. Ryder összerogyott és a falnak dölve, megdermedve ült az aszfalton.
- Menjünk innét Matilda. -szólt a nőnek. Matilda követte a frátert, de még hátrafordult a fiához.
- Elsem hiszed mekkora mázlista vagy, hogy Victoria befogadott, különben az utcán élnél. -ezzel a kijelentéssel távoztak.- Ez nagyon durva volt. -komolyodott meg Mia. - Ne menjünk oda Ryderhez?
- Adjunk neki egy kis időt jó? -válaszoltam.
Ryder még mindig a placcon gubbasztott. Zack leült mellé és egy cigit nyújtott a kezébe.
- Jól vagy Ryder?
- Ja persze...-megköszörülte a torkát Ryder. - Semmiség.
- Nem értem mi volt ez az egész.Miaz, hogy semmiség Ryder?! Le sem tagathatja. Látom a szemeibem a levertséget. Hiszen négy év után most elősször látta anyukáját és mégis ilyen körülmények közt?
Végül arra a következtetésre jutottam, hogy kilépek a falak mögül.
- Ryder minden oké? Mit csinálsz odalent? -azt színleltem, hogy nem tudok semmiről.
- Figyelj Olivia...-szólt közbe Zack. - Most magunkra hagynál?
-....Igen....persze. Már ittsem vagyok. -próbáltam takargatni a meglepődöttségemet és lassan hátráltam.- Jolvan csajok. Hagyjuk itt őket. Ez nem a mi ügyünk. Felejtsük el az itt látottakat. -siettem a barátnőimhez és intetettem neki.
- Ez a beszéd csajszi. -tapsolt Aliz.
- Én ezt nem tudom elfelejteni Liv. Nem kéne szólnunk valakinek? -cammogott mögöttem Mia.
- Nem Mia! Azt mondtam, hogy nem a mi dolgunk. Ez Ryder élete. Nem szólunk bele! Mostpedig menjünk vissza és bulizzunk.Az est hátralévő idejében a többiekkel táncoltunk, énekeltünk és csevegtünk. Nyilván nagyon érdekelt, hogy van Ryder. Amit ma este láttam, eléggé lesokkolt. Főleg az anyja viselkedése. Szimpatikus volt? Egyeltalán nem!
---------------------
Mit gondoltok Ryder anyjáról?
ESTÁS LEYENDO
A szomszéd fiú
Novela JuvenilMindenki azt mondja, hogy brutálisan meggyilkolta a nevelőapját. Azt mondják tizenötször szúrta le a férfit. Azt is hangoztatják, hogy élvezte, miközben ölt. A 17 éves Ryder, 4 év javítóintézet után, ismét visszatér szülővárosába. Mindemelett pedi...